ryan air
Geplaatst: 19 mei 2006 07:02
Vorige maand op 7 april vlogen mijn vriend en ik met 'ryan air' vanaf Eindhoven naar Rome. Voor 360 euro waren we heen en terug, tenminste dat dachten we!
Op 11 april om 12:30 zouden we terugvliegen. We waren door de beveiliging heen, stonden voor de incheckbalie met z'n allen en op een scherm boven de balie verscheen het bericht dat de vlucht 3 kwartier vertraging had. OK, geen probleem....dat kan! Er kwam nóg een uur vertraging.....nog steeds geen probleem. Maar......opeens stond er....
FLIGHT CANCELED. Iedereen bleef in afwachting van verdere informatie bij de balie staan. Echter....er kwam geen verdere informatie.
De mensen begonnen zich te verspreiden naar een info-balie en de ryan-air balie......waar geen ryan-air personeel aanwezig was maar algemeen personeel van het vliegveld.
In het kort kwam het er op neer......Ryan air is een low-budget maatschappij en lost dit soort problemen niet op en geeft geen vergoeding of hulp. Sommige mensen konden nog toegevoegd worden aan een vlucht naar Dusseldorf. Toen wij aan de beurt waren konden we kiezen.....of een vlucht naar Londen diezelfde dag...punt!
De dag erna vliegen naar Hahn (120 km ten westen van Frankfurt) of twee dagen laten landen op Eindhoven.)
Wij hebben dus een hotelovernachting bij moeten boeken, zijn op Hahn geland en moesten maar kijken hoe we in Eindhoven kwamen.
Sommige mensen hadden geen geld voor een hote lovernachting en hebben op het vliegveld geslapen. Ryan-air heeft niets gedaan.....HELEMAAL NIETS.
Op 11 april om 12:30 zouden we terugvliegen. We waren door de beveiliging heen, stonden voor de incheckbalie met z'n allen en op een scherm boven de balie verscheen het bericht dat de vlucht 3 kwartier vertraging had. OK, geen probleem....dat kan! Er kwam nóg een uur vertraging.....nog steeds geen probleem. Maar......opeens stond er....
FLIGHT CANCELED. Iedereen bleef in afwachting van verdere informatie bij de balie staan. Echter....er kwam geen verdere informatie.
De mensen begonnen zich te verspreiden naar een info-balie en de ryan-air balie......waar geen ryan-air personeel aanwezig was maar algemeen personeel van het vliegveld.
In het kort kwam het er op neer......Ryan air is een low-budget maatschappij en lost dit soort problemen niet op en geeft geen vergoeding of hulp. Sommige mensen konden nog toegevoegd worden aan een vlucht naar Dusseldorf. Toen wij aan de beurt waren konden we kiezen.....of een vlucht naar Londen diezelfde dag...punt!
De dag erna vliegen naar Hahn (120 km ten westen van Frankfurt) of twee dagen laten landen op Eindhoven.)
Wij hebben dus een hotelovernachting bij moeten boeken, zijn op Hahn geland en moesten maar kijken hoe we in Eindhoven kwamen.
Sommige mensen hadden geen geld voor een hote lovernachting en hebben op het vliegveld geslapen. Ryan-air heeft niets gedaan.....HELEMAAL NIETS.