ONTEVREDEN OVER UW LEVERANCIER? STAP OVER OP GREENCHOICE!
Geplaatst: 22 mei 2006 11:19
Ik ben als een kind zo blij dat ik verlost ben van de ENECO MAFFIA!
Per januari jl. ben ik overgestapt op stroom en gas bij GREENCHOICE .
Niets dan lof! Heb je een vraag, krijg je en normaal antwoord van een eigen medewerkster, dus niet van een callcenter-koe (sorry koeien!) die niet weet waar ze het over heeft en voorgeprogrammeerd is.
Ik heb een conflict gehad met ENECO over de eindnota omdat ik vroeg om een nadere toelichting en werd gelijk gedreigd met afsluiting omdat deze nota’s al 3 maanden oud waren.
Dat klopt want ik wacht nog steeds op nadere toelichting van deze eindafrekening.
Dat ik niet klakkeloos alles betaald zonder te weten wat ik betaald.
Dat ik recht had op uitleg m.b.t. de nota’s.
Ik zei dat ik tevens een bezwaar had ingediend bij ENECO , de DTE en de Geschillen Commissie Energie en Water, maar dat maakte niets uit volgens deze medewerkster van Eneco , ik moest sowieso eerst betalen anders werd ik nu binnen een week afgesloten.
Maar ik zei dat het nota’s waren die ik al bij Greenchoice had betaald en niet van plan was dubbel te betalen, reactie was “klop meneer maar wij hebben gelijk, ik heb geen zin om verder met u te praten, u moet gewoon betalen, goedemorgen...!” en de lijn werd verbroken!!!!
Ik vervolgens naar GREENCHOICE bellen en de situatie uitgelegd met ENECO , heeft die dame mij helemaal begeleid bij het uitpluizen van de facturen van ENECO , gezegd wat ik moest doen en als ik er niet uit kwam kon ik altijd terug bellen of kopieën sturen van de facturen van ENECO dan zouden zij het voor me uitzoeken!!
En toen ik zei dat ik iets verlaat zou hun rekening zou betalen omdat ENECO mij het mes op de keel had gezet en even niet anders kon, zeiden ze dat dat geen probleem was en dat ze daar begrip voor had.
Nu heb ik alles maar alvast betaald, ik heb nl. stroom nodig voor mijn beademingsapparatuur en kan het risico niet lopen om afgesloten te worden en ben in afwachting van de uitspraak van de Geschillen Commissie en de DTE.
Aangezien voorkomen beter is dan genezen, adviseer ik een ieder die klantvriendelijkheid op prijs stelt om z.s.m. over te stappen op GREENCHOICE !
MAAR GREENCHOICE IS ECHT SUPER EN OOK NOG VOORDELIGER !
GREENCHOICE VERDIENT ECHT EEN WARME DOUCHE EN ENECO MOET DE DIEPVRIEZER IN!
AANMELDEN/OVERSTAPPEN VIA WWW.GREENCHOICE.NL OF 010-4782326 DUS GEEN BETAALNUMMER!
Per januari jl. ben ik overgestapt op stroom en gas bij GREENCHOICE .
Niets dan lof! Heb je een vraag, krijg je en normaal antwoord van een eigen medewerkster, dus niet van een callcenter-koe (sorry koeien!) die niet weet waar ze het over heeft en voorgeprogrammeerd is.
Ik heb een conflict gehad met ENECO over de eindnota omdat ik vroeg om een nadere toelichting en werd gelijk gedreigd met afsluiting omdat deze nota’s al 3 maanden oud waren.
Dat klopt want ik wacht nog steeds op nadere toelichting van deze eindafrekening.
Dat ik niet klakkeloos alles betaald zonder te weten wat ik betaald.
Dat ik recht had op uitleg m.b.t. de nota’s.
Ik zei dat ik tevens een bezwaar had ingediend bij ENECO , de DTE en de Geschillen Commissie Energie en Water, maar dat maakte niets uit volgens deze medewerkster van Eneco , ik moest sowieso eerst betalen anders werd ik nu binnen een week afgesloten.
Maar ik zei dat het nota’s waren die ik al bij Greenchoice had betaald en niet van plan was dubbel te betalen, reactie was “klop meneer maar wij hebben gelijk, ik heb geen zin om verder met u te praten, u moet gewoon betalen, goedemorgen...!” en de lijn werd verbroken!!!!
Ik vervolgens naar GREENCHOICE bellen en de situatie uitgelegd met ENECO , heeft die dame mij helemaal begeleid bij het uitpluizen van de facturen van ENECO , gezegd wat ik moest doen en als ik er niet uit kwam kon ik altijd terug bellen of kopieën sturen van de facturen van ENECO dan zouden zij het voor me uitzoeken!!
En toen ik zei dat ik iets verlaat zou hun rekening zou betalen omdat ENECO mij het mes op de keel had gezet en even niet anders kon, zeiden ze dat dat geen probleem was en dat ze daar begrip voor had.
Nu heb ik alles maar alvast betaald, ik heb nl. stroom nodig voor mijn beademingsapparatuur en kan het risico niet lopen om afgesloten te worden en ben in afwachting van de uitspraak van de Geschillen Commissie en de DTE.
Aangezien voorkomen beter is dan genezen, adviseer ik een ieder die klantvriendelijkheid op prijs stelt om z.s.m. over te stappen op GREENCHOICE !
MAAR GREENCHOICE IS ECHT SUPER EN OOK NOG VOORDELIGER !
GREENCHOICE VERDIENT ECHT EEN WARME DOUCHE EN ENECO MOET DE DIEPVRIEZER IN!
AANMELDEN/OVERSTAPPEN VIA WWW.GREENCHOICE.NL OF 010-4782326 DUS GEEN BETAALNUMMER!