Dexia weigert te antwoorden
Geplaatst: 22 mei 2006 22:03
In het kort het verhaal,
mijn vader start een spaarplan (duisenberg regeling) bij dexia voor mijn zoon,
geruime tijd betaalde hij maandelijks de rekening,
tot de maand maart, is dit niet meer mogelijk.
Vervolgens komt dexia bij mij met de acceptgiro's,
maar ik heb hier geen zin in en wil het contract beëindigen.
Geen probleem, er moet wel een boete betaald worden,
maar dat wordt van het tegoedbedrag afgetrokken.
Nu het probleem,
Ik bel over hoe te beëindigen? Dit moet uitgezocht worden omdat het op naam staat van mijn zoon (6 jaar oud) en het kontrakt is op naam van mijn vader.
We bellen u zo spoedig mogelijk terug krijg ik te horen
Maar ik hoor niets meer.
Ik stuur een e-mail dat ik graag hoor of ik kan beëindigen.
Weer geen reaktie.
Ik neem telefonisch kontakt op en krijg te horen dat ze er geen antwoord op weet.. Ik moet het maar schriftelijk doen.
Vervolgens stuur ik een brief t.a.v. de direktie.
Geen reaktie
Ik stuur de formulieren om te beëndigen.
Ook geen reaktie
Ik schrijf naar de juridische afdeling.
Geen antwoord
Ik neem weer telefonisch kontakt op en krijg weer te horen dat ik dit niet telefonisch kan afhandelen.
Nu mijn vragen,
Hoe moet ik de kontrakten beëindigen? Formulieren opsturen werkt niet. Bellen, e-mailen en schrijven kost mij geld en ik schiet er niets mee op.
De acceptgiro's blijven komen met dreigementen dat ik binnen 10 dagen moet betalen. Hoe moet ik hier mee om gaan? Betalen wil ik echt niet.
mijn vader start een spaarplan (duisenberg regeling) bij dexia voor mijn zoon,
geruime tijd betaalde hij maandelijks de rekening,
tot de maand maart, is dit niet meer mogelijk.
Vervolgens komt dexia bij mij met de acceptgiro's,
maar ik heb hier geen zin in en wil het contract beëindigen.
Geen probleem, er moet wel een boete betaald worden,
maar dat wordt van het tegoedbedrag afgetrokken.
Nu het probleem,
Ik bel over hoe te beëindigen? Dit moet uitgezocht worden omdat het op naam staat van mijn zoon (6 jaar oud) en het kontrakt is op naam van mijn vader.
We bellen u zo spoedig mogelijk terug krijg ik te horen
Maar ik hoor niets meer.
Ik stuur een e-mail dat ik graag hoor of ik kan beëindigen.
Weer geen reaktie.
Ik neem telefonisch kontakt op en krijg te horen dat ze er geen antwoord op weet.. Ik moet het maar schriftelijk doen.
Vervolgens stuur ik een brief t.a.v. de direktie.
Geen reaktie
Ik stuur de formulieren om te beëndigen.
Ook geen reaktie
Ik schrijf naar de juridische afdeling.
Geen antwoord
Ik neem weer telefonisch kontakt op en krijg weer te horen dat ik dit niet telefonisch kan afhandelen.
Nu mijn vragen,
Hoe moet ik de kontrakten beëindigen? Formulieren opsturen werkt niet. Bellen, e-mailen en schrijven kost mij geld en ik schiet er niets mee op.
De acceptgiro's blijven komen met dreigementen dat ik binnen 10 dagen moet betalen. Hoe moet ik hier mee om gaan? Betalen wil ik echt niet.