Pagina 1 van 1

Vitalis neemt geen verantwoording

Geplaatst: 25 mei 2006 12:36
door Rolandroland
Voor het opzeggen van de huur kent Vitalis de volgende voorwaarde:

· Vitalis is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte of te
laat binnengekomen huuropzeggingen.
· U ontvangt van Vitalis een schriftelijke bevestiging van uw
huuropzegging. http://www.vitaliswonen.nl/nieuws/toonBericht-182.html

Waarom wil Vitalis geen verantwoording nemen als zij de belangrijke documenten kwijt raakt?

Dus als ik van Vitalis een rekening krijg, en kwijt raak dan hoef ik daarvoor ook geen verantwoording voor te nemen en NIET te betalen? Als Vitalis een dergelijke voorwaarde opstelt moeten zij het ook wederzijds opstellen en dat 'voordeel' ook aan de klant geven! Belangrijk is dus dat hun belt en vraagt dat de opzegging binnen is (maar dat geeft nog geen zekerheid zij kunnen het later ook kwijt raken). Of nog beter zelf langs gaan en om een bevestiging vragen.

Als Vitalis wil kunnen zij (opzettelijk) de documenten in het historisch archief deponeren (oud papier) en vervolgens een maand lang extra huur in rekening brengen!

Re: Vitalis neemt geen verantwoording

Geplaatst: 25 mei 2006 15:32
door NAK
Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten.