LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] op=op prijsje

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
jan&elly

op=op prijsje

Ongelezen bericht door jan&elly »

iristravelkorting
vandaag reclame van iristravel ontvangen, betalen we voor de 31ste dan 5% extra korting!Is dit aanvaardbaar of zitten ze daar in moeilijkheden?

G7

Re: op=op prijsje

Ongelezen bericht door G7 »

Als je op de site van SGR kijkt, staan er geen bijzonderheden over Iris Travel op. De site van SGR is tot met vandaag bijgewerkt dus!

Ik denk, misschien is het een aktie, om toch nog het een en ander te kunnen verkopen. Zoals vermeld blijven de boekingen en met name boekingen naar Turkije achter. En daar kunnen de consumenten van profiteren. Dus jullie ook!

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

Kijk uit, dan hebben ze geld nodig en is er iets aan de hand met deze touroperator.
Ze hebbengeld nodig van komende reizeigers om de stoelen en hotels te betalen van de reizigers die zeer binnenkort op reis gaan of die al op een bestemming zitten. Ze zijn toch wel SGR en/of anvr mag ik hopen...

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

eeliane : Er staat boven dat ze bij de SGR aangesloten zijn, dus ja...

G7

Ongelezen bericht door G7 »

En weet je? Iris Travel is zelfs ook lid van ANVR onder nr: 02756

Verder ken ik ze niet, maar zo te zien is er niks mis mee!

ReisMeis

Ongelezen bericht door ReisMeis »

Iris Travel is lid van ANVR en SGR dus het boeken bij deze organisatie levert geen financiele risico's op (deze zijn immers afgedekt door de SGR). De in het vooruitzicht gestelde korting zou ik dan ook direct aanpakken!

Maar, tegelijkertijd zegt het lidmaatschap van ANVR en SGR niets over de financiele positie van deze organisatie; in het verleden zijn veel grotere organisaties (bijvoorbeeld BelAir) ook plotseling omgevallen!

De kortingsactie van Iris Travel zegt niets over hun financiele positie; het kan heel goed zijn dat deze actie bedacht is om zo veel mogelijk klanten binnen te halen, daar de verkoop van reizen naar met name Turkije duidelijk stagneert. Wat in dit verband dan wel te denken geeft is het feit dat men deze korting ook blijkt aan te bieden aan reizigers die al (lang geleden) geboekt hebben; eigenlijk is dit een korting met terugwerkende kracht en dat is hoogst ongebruikelijk!

Pharan

Ongelezen bericht door Pharan »

Op een reissom van 500 p.p. geven ze dan maar liefst 25 € korting. Poeh poeh! En dan vragen sommigen zich af hoe het met de financiele positie staat van Iris Travel. Paniekzaaierij! Gewoon boeken en blij zijn met je korting!!
Fijne vakantie!

Gesloten