trendsnopper
Geplaatst: 27 mei 2006 20:26
De volgende brief hebben we ze gestuurd, het verhaal spreekt verder voor zich:
Klacht betreffende afhandeling van gehele bestelling!
Geachte heer/mevrouw,
Begin december hebben wij bij de Trenthopper in Leeuwarden een ledikant (Leone) twee bijbehorende nachtkastjes en een slaapkamer kast gekocht. Ons werd verteld dat we het geheel na ongeveer 4 weken op konden halen en dat we daar bericht van zouden ontvangen. Na vier weken krijgen we bericht dat er vertraging opgelopen was en dat we de bestelling in week 14 konden verwachten. We kregen een brief en maakte een afspraak om de meubels op 6 april te halen. We vroegen vrij van ons werk en regelden een auto met een trekhaak. Bij de Trenthopper aangekomen bleek alleen het bed gearriveerd. Dit in tegenstelling tot eerder bericht. Toen we thuisgekomen het bed in elkaar zette was het bed helemaal niet goed. Er zat een scheur in het hout en het was heel slecht afgewerkt. Ook zakten we binnen een keer slapen door de middelste lat van de bodem. Hiervan deden we bericht en er werd ons verteld dat we een nieuw bed zouden krijgen.
De rest van de meubels zouden op zaterdag gebracht worden. Ze zouden rond 11 uur de meubels komen brengen. Pas om 2 uur ging de bel en kwamen onze meubels. Alleen onze nachtkastjes werden niet geleverd. Het was bij hun niet bekend. Al waren ze al betaald….. Die zouden dan nageleverd worden.
De kast zetten we zonder verdere problemen in elkaar.
Op ons bed moesten we nog enige weken wachten want die zou opnieuw besteld moeten worden.
Na een paar weken niks van onze nachtkastjes gehoord te hebben belde ik de Trenthopper en de afdeling planning vertelde ons dat ondanks het erg ongeloofwaardig klonk de container waar de nachtkastjes in zaten in de brand was gevlogen en de nachtkastjes opnieuw besteld zouden worden.
Opnieuw enkele weken later, op 19 mei arriveerde ons bed en de nachtkastjes. We waren blij dat alles binnen was. Alleen op het moment dat ik vrijdag het bed in elkaar probeerde te zetten bleek het bed niet goed te zijn want de bouten die in het bed aanwezig hoorde te zijn, waren niet aanwezig. Ook miste het middelste balkje. Direct belden we de Trenthopper en er werd ons voor het eerst vriendelijk te woord gestaan en er werd beloofd de volgende dat terug te bellen om te kijken of de onderdelen van ons vorige bed, dat ze net bij ons opgehaald hadden met spoed naar ons toe gebracht konden worden. Op 26 mei, een week later ontvingen wij de nieuwe zijpanelen. Nu blijkt dat de panelen niet op elkaar passen omdat de bedden klaarblijkelijk niet identiek zijn.
Nu is ons geduld echt op. We eisen een schadevergoeding en een spoedige gepaste oplossing. Wanneer dit niet binnen enkele dagen gebeurd zullen we verdere stappen ondernemen. Dit omdat we over de gehele gang van zaken zeer ontevreden zijn.
Klacht betreffende afhandeling van gehele bestelling!
Geachte heer/mevrouw,
Begin december hebben wij bij de Trenthopper in Leeuwarden een ledikant (Leone) twee bijbehorende nachtkastjes en een slaapkamer kast gekocht. Ons werd verteld dat we het geheel na ongeveer 4 weken op konden halen en dat we daar bericht van zouden ontvangen. Na vier weken krijgen we bericht dat er vertraging opgelopen was en dat we de bestelling in week 14 konden verwachten. We kregen een brief en maakte een afspraak om de meubels op 6 april te halen. We vroegen vrij van ons werk en regelden een auto met een trekhaak. Bij de Trenthopper aangekomen bleek alleen het bed gearriveerd. Dit in tegenstelling tot eerder bericht. Toen we thuisgekomen het bed in elkaar zette was het bed helemaal niet goed. Er zat een scheur in het hout en het was heel slecht afgewerkt. Ook zakten we binnen een keer slapen door de middelste lat van de bodem. Hiervan deden we bericht en er werd ons verteld dat we een nieuw bed zouden krijgen.
De rest van de meubels zouden op zaterdag gebracht worden. Ze zouden rond 11 uur de meubels komen brengen. Pas om 2 uur ging de bel en kwamen onze meubels. Alleen onze nachtkastjes werden niet geleverd. Het was bij hun niet bekend. Al waren ze al betaald….. Die zouden dan nageleverd worden.
De kast zetten we zonder verdere problemen in elkaar.
Op ons bed moesten we nog enige weken wachten want die zou opnieuw besteld moeten worden.
Na een paar weken niks van onze nachtkastjes gehoord te hebben belde ik de Trenthopper en de afdeling planning vertelde ons dat ondanks het erg ongeloofwaardig klonk de container waar de nachtkastjes in zaten in de brand was gevlogen en de nachtkastjes opnieuw besteld zouden worden.
Opnieuw enkele weken later, op 19 mei arriveerde ons bed en de nachtkastjes. We waren blij dat alles binnen was. Alleen op het moment dat ik vrijdag het bed in elkaar probeerde te zetten bleek het bed niet goed te zijn want de bouten die in het bed aanwezig hoorde te zijn, waren niet aanwezig. Ook miste het middelste balkje. Direct belden we de Trenthopper en er werd ons voor het eerst vriendelijk te woord gestaan en er werd beloofd de volgende dat terug te bellen om te kijken of de onderdelen van ons vorige bed, dat ze net bij ons opgehaald hadden met spoed naar ons toe gebracht konden worden. Op 26 mei, een week later ontvingen wij de nieuwe zijpanelen. Nu blijkt dat de panelen niet op elkaar passen omdat de bedden klaarblijkelijk niet identiek zijn.
Nu is ons geduld echt op. We eisen een schadevergoeding en een spoedige gepaste oplossing. Wanneer dit niet binnen enkele dagen gebeurd zullen we verdere stappen ondernemen. Dit omdat we over de gehele gang van zaken zeer ontevreden zijn.