LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Goedkóópste DVD-Recorder !

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Flipher

De Goedkóópste DVD-Recorder !

Ongelezen bericht door Flipher »

Dit Topic is door mij (Flipper) aangemaakt om uit te vinden waar men de goedkóópste DVD-Recorder kan kopen !
Ik zal openen... Hmmm..., De goedkoopste die ik gezien heb is bij: Blokker. Zónder HD €112 Mét HD € 198 ! Kan het goedkoper ? Dan lezen wij dit allemaal graag !
Flipper

omerobbie

Re: De Goedkóópste DVD-Recorder !

Ongelezen bericht door omerobbie »

Gezien bij Mediamarkt; BenQ DE350 160Gb, voor 199euro.

Flipher

Hello Ome Robbie. Hmmm..., volgens mij ging het om de goedkoopste ?! Het gaat er in dit topic om dat we melden waar het nóg goedkoper kan dan ik hier reeds aangaf... Wellicht komen we zo nog bij een zaak uit waar je nog geld toe krijgt... als je ze er maar vanaf helpt ?!
Flipper

gjvisser

Ongelezen bericht door gjvisser »

Waarom wil je precies weten waar je de goedkoopste DVD recorder kan kopen? Wat heb je er aan? Je kunt toch beter iets meer geld uitgeven aan iets wat meer kwaliteit, betrouwbaarheid, etc is? Goedkoop = duurkoop.

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

misschien kun je in de haven er nog eentje goedkoper krijgen, die van de vrachtwagen afgevallen is. Zit alleen geen garantie op dan :wink:

Flipher

Waarom krijg je altijd commentaar als je op zoek bent naar het goedkoopste ? Dat is namelijk ook nog eens een ontkenning van het feit dat het voor steeds meer en meer mensen allemaal slechter wordt in Nederland. Als (zeer) minvermogenden zich uberhaupt nog iets kunnen permitteren... ? Dan is het wel toch slechts nog maar het allergoedkoopste van het echt en werkelijk allergoedkoopste, tóch ?
Verder wat de kwaliteit betreft... ? Tsja, het is maar wat je er mee wilt gaan doen hé ? Als je slechts af en toe eens een DVDtje wilt opnemen zijn ze best geschikt hoor... ! Reken maar van Yes ! Alleen bij zwaar en intensief gebruik is het inderdaad zo dat je beter een duurder type aan kunt schaffen... Maar... eh... alleen 'criminelen' zijn daar toch de gehele dag mee bezig, tóch ?
Dus... waarom dus tóch niet op zoek naar de àllergoedkóópste ???
Flipper
* Hebben jullie niet aan gedacht natuurlijk, maar... zou het niet zo kunnen zijn dat ook mensen met wat minder geld hier eens een kijkje zouden kunnen komen nemen op dit forum ?

gjvisser

Voor de mensen die het eigenlijk helemaal niet kunnen betalen, die moeten het dan maar gewoon doen met een videorecorder. Niks mis mee toch en anders kunnen ze idd die goedkope DVD recorder kopen. Ik zeg alleen dat ik dat zonde vind, omdat ze dan nog beter even kunnen doorsparen voor een 'betere'. Of misschien wel een 2e handse.
Je kunt natuurlijk ook gewoon een dvd writer kopen voor je pc, das helemaal goedkoop (moet je wel een pc hebben uiteraard, maar de meeste mensen hebben die wel).

Flipher

Hello gjvisser... Er is inderdaad niets mis met een videorecorder ! De techniek schrijdt echter voort...periodiek dienen nieuwe apparaten zich aan... dus...
Verder, tsja, als je altijd maar blijft wachten cq sparen... ? kan het zo zijn dat je pas iets koopt als het (door wat voor omstandigheden wellicht dan ook...) te laat is... Dus...
Het belangrijkste van het hele gebeuren blijft de gebrande DVD ! Uiteindelijk mag de DVD-Recorder wel het loodje leggen... (Wellicht kun je een nieuwe kopen...). de DVD-Opname kan echter zo uniek zijn dat ie onvervangbaar is... Als je de prijzen van de DVD's in de winkel bekijkt (speciaal de meest gewilde...) dan kom je gauw uit op een prijs van ± € 15. Bij zo'n 7 a 8 gebrande DVD's heb je dus die goedkope Blokker-DVD-Recorder er dus alweer uit ! Dus waarom dus tóch niet dan die goedkope Blokker-DVD-Recorder... Die DVD's die je daarmee gemaakt blijven wel goed hoor (normaliter). En by the way: met zo'n goedkope DVD-Recorder kun je inderdaad wellicht geen duizende DVD's maken, maar wel tientallen, dus...
Verder, het is inderdaad weliswaar het goedkoopst om een speciale kaart in je PC te zetten hiervoor (± € 79. ) maar je pc moet er wel geschikt voor zijn, en het is iets ingewikkelder met ietssiepietsie meer rompslomp, dus...
Flipper

gjvisser

Hey Flipher,

Ik geef je helemaal gelijk hoor, niks op aan te merken. Zo'n Blokker kan het heus wel goed doen en kan best zijn ding doen, maar veel mensen gaan klagen nadat ze zo'n ding hebben gekocht. Slechte kwaliteit dit, slechte service dat, blah blah... Als je van mooie kwaliteit beeld en geluid houdt, dan koop je niet zo'n ding. Veel mensen willen graag voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar in de meeste gevallen gaat dat niet.

Flipher

Hello gjvisser.
1. Ik wilde mij hier als Flipper aanmelden, maar dat ging niet- en moest ik er noodgedwongen Flipher van maken. 't Is dus Flipper gewoon.
Ik moet me door die omstandigheden echter aan melden als: Flipher...
2. Kwaliteit, zei je, daar gaat het (in principe) om... Juist. Als ik een opname maak... wil ik ook graag dit ie goed is... wil iedereen (ga ik vanuit...). Wat een goedkope DVD-Recorder betreft... Van zo'n apparaat zou je in principe kunnen stellen dat eigenlijk (als uiteindelijk... puntje bij paaltje komt... !) alleen de kwaliteit van de opname op DVD belangrijk is... De DVD's opzich... dààr... gaat het om. Die DVD's kun je immers (normaliter...) ook op àndere spelers afdraaien. De DVD-Recorder is in principe alleen maar een stukje gereedschap om iets te creeëren. Afgezien van het feit dat het altijd jammer is als hij het begeeft (zeker voor mensen met minder geld !) is dat wellicht minder erg dan dat je collectie zelfgemaakte DVD's kapot gaan ?!, tóch ? De kwaliteit van een goedkope DVD-Recorder zal dus minder zijn op allerlei onderdelen dan een duurdere... maar de brandtechniek op zich zal niet... zoveel schelen als die van slechts één of tweehonderd duurdere apparaten. In die segmenten zitten de prijs/kwaliteits verschillen dus in/aan/op àndere onderdelen... Wellicht kun je in die gevallen de levensduur van het (goedkope) apparaat óók verlengen door er gewoon behoedzamer en dus voorzichtiger mee om te gaan ! Vreemde zaak/antwoord vindt je ??? Hmmm..., als ik zie hoe er uberhaupt met apparatuur en cd/dvd's bij veel mensen wordt omgegaan... dan vraag je je uberhaupt nog af hoe het komt dat daar uberhaupt nog maar zelfs iets werkt ?! Voor veel mensen zijn het gewoon artikelen die exact moeten doen- en kunnen hebben wat zij willen... en anders... dan maar niet ?!
Flipper

marnix

Ongelezen bericht door marnix »

Ik kocht een paar maanden terug zo'n goedkope dvd brander bij de blokker ,hij doet het wel maar in het begin sloeg ie wel es vast, na de spanning er af gehaald te hebben en wederom er weer op gezet te hebben doet ie het dan weer. Ben er eigenlijk verder wel content over, het enige nadeel is dat je denkt dat er een helicopter in de woonkamer opstijgt, zo'n leven maakt dat ding! Duurdere schijnen minder herrie te maken, het is maar net waar je je prioriteiten stelt, denk ik...

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Wat moeten we met een dvd recorder??
Nederland gaat digitaal,en er is binnenkort een database/online bibliotheek waar alles op te vinden is.
Gewoon een goeiekope nemen en de video banden naar dvd branden.
En de goedkoopste in dat geval zit in de computer

hharteman

Ongelezen bericht door hharteman »

http://www.daandansen.nl/

97 euro pagina 1-2 van de folder.
Hmmmmm lijkt me nogal goedkoop.
Wat is het addertje ?

djmaze

Ongelezen bericht door djmaze »

BenQ heeft een externe USB dual-layer DVD brander voor 69 Eurie, wie weet een goedkopere :)

john563

Ongelezen bericht door john563 »

het brand proces mag dan wel hetzelfde zijn maar het omzetten van het beeld ernaar daar zit het verschil, bij goedkopere recorders heb je vaak dat als je de dvd willekeurig op welke speler afspeelt je snel blokvorming in het beeld ziet, als ik niet veel te besteden heb zou ik liever een "merk" recorder kopen zonder harddisk als een vreemd merk met.

Medion

Ongelezen bericht door Medion »

Lidl heeft deze week Targa in de aanbieding met 160gb, voor 259euri.

Groetjes,

Medion
Laatst gewijzigd door Medion op 09 jun 2006 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Medion

Ongelezen bericht door Medion »

Heb ook een Lite-on gezien met 160 gb voor rond de 199 euri, maar deze lijkt me niet zon goed ding heeft wel 2 jaar garantie.
Deze is in maart bij de Aldi aangeboden met "Medion"
merkje voor 299,-.

Groetjes,

Medion
Laatst gewijzigd door Medion op 09 jun 2006 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.

hharteman

Ongelezen bericht door hharteman »

---------------------------------------------------------------------
Heb ook een Lite-on gezien met 160 gb voor rond de 199 euri,
---------------------------------------------------------------------
oftopic...
Heb eens een divX player van dit merk gehad, de LDV-2001.
Daar werd ik niet vrolijk van.
Na het uitbrengen van diverse firmwares is het eigenlijk nooit helemaal goed gekomen met dit apparaat.
Support stopte na een jaar en eigenlijk is het een invalide apparaat gebleven.
Voor mij zeker geen Lite-on meer, maar dat kan ik van meer goedkope merken zeggen.
Geef een paar centen meer uit voor een wat beter merk.

joopataa

Ongelezen bericht door joopataa »

Gekocht bij mediamarkt Aristona DVD/Recorder ARV665. Voor €109.-
Normaal formaat en werkt prima, geen harddisk maar wel een goede recorder voor die prijs.Gelukkig een duidelijke nederlandse gebruiksaanwijzing. :D

Joopataa

Gesloten