misleiding door KPN
Geplaatst: 31 mei 2006 15:02
Begin April ben ik gebeld door een telefoondame van KPN met de vraag of ik mijn TELE2 aansluiting wilde overzetten naar KPN, ik wilde dat niet, maar de dame bleef aandringen en hield mij voor dat ik voor slechts 1,50 per maand zonder extra gesprekskosten dag en nacht kon bellen, ik heb dit dus diverse malen nagevraagd aan haar en kreeg daarop steeds een bevestigend antwoord "slechts 1,50 en net zoveel bellen als u wilt en verder komen er geen extra gesprekskosten bij, u betaald slecht 1,50 bovenop u normale abonnementskosten" dit leek me wel wat dan om 3 maanden te proberen en aan 1,50 per maand
zou ik me dus geen buil vallen.
Er is mij dus voorgehouden dat men 3 maanden lang mijn telefoongedrag zou volgen en ik dus slechts 1,50 per maand zou betalen zoals hierboven geschreven en na 3 maanden zou het juiste abonnement voor mij worden vastgesteld en zou men opnieuw contact met mij opnemen en als ik terug wilde naar TELE2 zouden hun dat regelen, ik hoefde er verder niets voor te doen.
Tevens zou ik als dank omdat ik mee wilde doen een gratis staatslot krijgen men zou deze samen met de bevestigingsbrief aan mij opsturen binnen 3 weken na het telefoongesprek, echter ik heb nog steeds niets ontvangen, maar blijk wel een abonnement bij KPN te hebben het belplus 60 waarmee ik alleen na 19:00 uur kan bellen om de 60 min op te maken en verder betaal ik dus het gewone KPN tarief, dit is toch pure misleiding oftewel oplichting!!
ik vraag me nu ook af of ik zonder problemen gewoon mijn abonnement terug kan zetten naar tele2, tenslotte komt KPN zijn woorden niet na en heb ik geen schriftelijke bevestiging gehad van het telefoongesprek zoals mij is belooft.
Ik heb contact gehad met KPN en die doen lekker of hun neus bloed en zeggen welk abonnement ik heb, maar niets over wanneer ik die brief krijg laat staan over dat staatslot, tevens heb ik ze
gevraagd om mijn abonnement bij TELE2 terug aan te melden omdat ze hun woord niet nakomen en ik verkeerd ben voorgelicht door hun,maar geen enkele reactie meer gekregen van hun kant
Zijn er meerdere mensen die gebeld zijn door KPN met een desbetreffend voorstel????
Ben benieuwd naar reacties
zou ik me dus geen buil vallen.
Er is mij dus voorgehouden dat men 3 maanden lang mijn telefoongedrag zou volgen en ik dus slechts 1,50 per maand zou betalen zoals hierboven geschreven en na 3 maanden zou het juiste abonnement voor mij worden vastgesteld en zou men opnieuw contact met mij opnemen en als ik terug wilde naar TELE2 zouden hun dat regelen, ik hoefde er verder niets voor te doen.
Tevens zou ik als dank omdat ik mee wilde doen een gratis staatslot krijgen men zou deze samen met de bevestigingsbrief aan mij opsturen binnen 3 weken na het telefoongesprek, echter ik heb nog steeds niets ontvangen, maar blijk wel een abonnement bij KPN te hebben het belplus 60 waarmee ik alleen na 19:00 uur kan bellen om de 60 min op te maken en verder betaal ik dus het gewone KPN tarief, dit is toch pure misleiding oftewel oplichting!!
ik vraag me nu ook af of ik zonder problemen gewoon mijn abonnement terug kan zetten naar tele2, tenslotte komt KPN zijn woorden niet na en heb ik geen schriftelijke bevestiging gehad van het telefoongesprek zoals mij is belooft.
Ik heb contact gehad met KPN en die doen lekker of hun neus bloed en zeggen welk abonnement ik heb, maar niets over wanneer ik die brief krijg laat staan over dat staatslot, tevens heb ik ze
gevraagd om mijn abonnement bij TELE2 terug aan te melden omdat ze hun woord niet nakomen en ik verkeerd ben voorgelicht door hun,maar geen enkele reactie meer gekregen van hun kant
Zijn er meerdere mensen die gebeld zijn door KPN met een desbetreffend voorstel????
Ben benieuwd naar reacties