Geachte verenigingen en stichtingen, die in de gaten hebben dat een en ander gigantisch fout zit,
Er zijn op dit moment verschillende verenigingen, stichtingen e.d die willen bemiddelen.
Is het verstandig om je bij één stichting of vereniging aan te melden of moet je je bij allemaal aanmelden.(Kan dit trouwens?)
Komt een en ander niet in strijd met elkaar
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Allen of een?
Re: Allen of een?
Ik denk het niet. Zelf ben ik lid van SLV en word ik lid van payback.
Als je beide stichtingen dezelfde informatie verstrekt kan er niets fout gaan lijkt mij.
Alleen de invalshoek van beide partijen verschilt.
Met vriendelijke groet,
Ab
Als je beide stichtingen dezelfde informatie verstrekt kan er niets fout gaan lijkt mij.
Alleen de invalshoek van beide partijen verschilt.
Met vriendelijke groet,
Ab
Re: Allen of een?
Beste Wim,
Ik denk dat het niets uitmaakt, want uiteindelijk komt er een rechterlijke uitspraak. Mijn voorkeur gaat in dit geval uit naar de SLV, dit omdat zij het verst zijn in het ontwikkelen van juridische procedures. Wat je je m.i. wel moet afvragen is, of voor jou ook niet het z.g. meetekenen van jouw partner van belang is, want stichting "Lease Verlies" is op dit punt ook iniatieven aan het ontwikkelen. Zij komen hier binnen kort mee naar buiten.
Ik wens je een plezierige jaarwisseling toe,
mvg.
Janh
Ik denk dat het niets uitmaakt, want uiteindelijk komt er een rechterlijke uitspraak. Mijn voorkeur gaat in dit geval uit naar de SLV, dit omdat zij het verst zijn in het ontwikkelen van juridische procedures. Wat je je m.i. wel moet afvragen is, of voor jou ook niet het z.g. meetekenen van jouw partner van belang is, want stichting "Lease Verlies" is op dit punt ook iniatieven aan het ontwikkelen. Zij komen hier binnen kort mee naar buiten.
Ik wens je een plezierige jaarwisseling toe,
mvg.
Janh