LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Met belbudget kun je goedkoper bellen.
Met belbudget kun je goedkoper bellen.
Op een website heb ik een verhaal gelezen dat je met belbudget ook goedkoop kunt bellen.
Velen weten niet dat het kan met een KPN lijn.
Maar gezien de markt en belbudget mogelijkheid met gebruik van voiptelenie bij tele2 en wanadoo etc, kun je er zelf ookvan profiteren.
zie het verhaal op website http://www.cyberphone.nl Ook met voiptelefonie zijn er mogelijkheden dat je veel goedkoper belt dan chello, tele2, wanadoo, tiscalli, kpn voip bellen, etc.
Met een groet
Velen weten niet dat het kan met een KPN lijn.
Maar gezien de markt en belbudget mogelijkheid met gebruik van voiptelenie bij tele2 en wanadoo etc, kun je er zelf ookvan profiteren.
zie het verhaal op website http://www.cyberphone.nl Ook met voiptelefonie zijn er mogelijkheden dat je veel goedkoper belt dan chello, tele2, wanadoo, tiscalli, kpn voip bellen, etc.
Met een groet
Laatst gewijzigd door Goodnews op 09 jun 2006 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Met belbudget kun je goedkoper bellen.
als je belbudget hebt en een andere telecomaanbieder via een analoge lijn kan dat NIET
bv: je kan dus niet met een belbudget bellen en de rekeningen via tele2 voor de gesprekskosten laten lopen
wat wel kan is bv dat je belbudget hebt en wannadoo bellen via internet
bv: je kan dus niet met een belbudget bellen en de rekeningen via tele2 voor de gesprekskosten laten lopen
wat wel kan is bv dat je belbudget hebt en wannadoo bellen via internet
Bij anderen werkt het wel .,,
met een groet
met een groet
Laatst gewijzigd door Goodnews op 09 jun 2006 08:31, 1 keer totaal gewijzigd.
het werkt wel maar als KPN er achter komt krijg je een boete omdat het in de voorwaarden van KPN staat
kun je dat hier publiceren? Welke zinsnede staat het? Ik kreeg nl. geen boete. Hetlijkt me vreemddat KPN iets vergeet af te sluiten dat jij dan een boete krijgt. Hoe hoog is de boete?
Dus het kan niet, klopt niet.
Het hoort niet te werken. Soms heb je geluk en kun je idd via een CPS bellen, meestal heb je gewoon pech en werkt het niet. En tja, als KPN er achter komt zetten ze je natuurlijk gelijk terug. Wordt een leuke factuur .
http://www.kpn.com/kpn/show/id=878871
BelBudget is niet beschikbaar
Voor bedrijven en instellingen
Als u meerdere telefoonlijnen heeft
In combinatie met een ISDN-aansluiting
In combinatie met andere telecomaanbieders (CPS-aanbieders) !!!!!!!!!!!
In combinatie met VoordeelNummers
ja en? AnnePanne.
Er staat misschien dat het niet kan, maar blijkbaar kan het dus wel.
Mooi toch? Zolang het kan er gewoon lekker van profiteren zou ik zeggen.
Er staat misschien dat het niet kan, maar blijkbaar kan het dus wel.
Mooi toch? Zolang het kan er gewoon lekker van profiteren zou ik zeggen.
totdat ze er achter komen je je het verschil met een belbasis terug kunt betalen want neem van mij aan dat KPN een keer in de zoveel tijd dat controleerd
Kun je ook laten zien waar dat staat?
KPN maakt een fout. Systeemtechnisch is het heel simpel om belbasis geen toegang te geven tot CPS maar daar is KPN nalatig in.
Daarnaast heeft KPN volgens mij geen gespreksoverzichten van nummers die gebeld zijn met een CPS
KPN maakt een fout. Systeemtechnisch is het heel simpel om belbasis geen toegang te geven tot CPS maar daar is KPN nalatig in.
Daarnaast heeft KPN volgens mij geen gespreksoverzichten van nummers die gebeld zijn met een CPS
reken maar dat KPN het kan zien als er met een andere aanbieder gebeld word
en ze kunnen ook nazien dat je belt met een belbudget
maar goed... je moet het zelf weten... maar niet gaan janken als je ineens bent over gezet naar belbasis met terug werkende kracht
en ze kunnen ook nazien dat je belt met een belbudget
maar goed... je moet het zelf weten... maar niet gaan janken als je ineens bent over gezet naar belbasis met terug werkende kracht
Ik heb zelf bij KPN gewerkt als programmeur voor de centrale's 22 jaar en weet wel hoe alles gaat, hier krijg je nooit geen gedoe mee, Je doet ook niets illegaals.
Iedereen mag 1649 er voor draaien als het werkt. Het zelfde is ook dat je isdn naar 1 spraak kanaal kan brengen (scheelt €9 ,00 per maand), ook dat kon al lange tijd, maar niemand wist het of werd verkeerd geinformeerd.
Maar het allergoedkoopste is gewoon met een voipadapter aan de sip server sipdiscount koppelen. voor 10 euro per 4 maanden gratis bellen naar vaste toestellen en ook geen start tarief. dat geld voor 40 landen waaronder Nederland.
Daar kan Bel1601, Tele2, Wanadoo, Chello, KPN, niet tegen op. Hoge kwaliteit en in sommige gevallen krijg je een nummer uit je woonplaats toegewezen.
We bellen dus goedkoop over internet met speedlinq (Babyxl netwerk) 4 mb down en 2 mb up voor 20 euro per maand. Daar kan geen chello, wanadoo etc tegen op. Je bent ook je eigen baas over je eigen router instellingen en niet afhankelijk van de providers.
Iedereen mag 1649 er voor draaien als het werkt. Het zelfde is ook dat je isdn naar 1 spraak kanaal kan brengen (scheelt €9 ,00 per maand), ook dat kon al lange tijd, maar niemand wist het of werd verkeerd geinformeerd.
Maar het allergoedkoopste is gewoon met een voipadapter aan de sip server sipdiscount koppelen. voor 10 euro per 4 maanden gratis bellen naar vaste toestellen en ook geen start tarief. dat geld voor 40 landen waaronder Nederland.
Daar kan Bel1601, Tele2, Wanadoo, Chello, KPN, niet tegen op. Hoge kwaliteit en in sommige gevallen krijg je een nummer uit je woonplaats toegewezen.
We bellen dus goedkoop over internet met speedlinq (Babyxl netwerk) 4 mb down en 2 mb up voor 20 euro per maand. Daar kan geen chello, wanadoo etc tegen op. Je bent ook je eigen baas over je eigen router instellingen en niet afhankelijk van de providers.
Op zich is dat natuurlijk prachtig, maar de naam Speedlinq kom ik helaas wat te vaak tegen, en helaas in een negatief daglicht,
Speedlinq biedt "op papier" leuke pakketten aan voor een vriendenprijsje, maar er schijnen heel veel problemen mee te zijn!,
Dan betaal ik op mijn beurt een paar centen meer in de maand, maar heb dan ook totaal geen sores met mijn telefoon- en internetverbinding,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Speedlinq biedt "op papier" leuke pakketten aan voor een vriendenprijsje, maar er schijnen heel veel problemen mee te zijn!,
Dan betaal ik op mijn beurt een paar centen meer in de maand, maar heb dan ook totaal geen sores met mijn telefoon- en internetverbinding,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
ik werk zelf OOK bij KPN en nog steeds dus krijg er vaak mee te maken..Geplaatst op 09 Jun 2006 17:51 door Goodnews
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb zelf bij KPN gewerkt als programmeur voor de centrale's 22 jaar en weet wel hoe alles gaat, hier krijg je nooit geen gedoe mee, Je doet ook niets illegaals.
mensen denken KPN te slim af te zijn maar achteraf huilen als KPN hen weer terug heeft gehaald...
er staat duidelijk op de website van KPN dat het NIET MOGELIJK is...
het is dan wel mogelijk het aan te vragen maar dan is de andere aanbieder fout en de klant ook
Ik kreeg een brief van de directeur van KPN dat ik van de combinatie budget en pre select gebruik maakte. De 16 en 10 lijnen werden toen afgesloten. Via 09001543 bel je weer tegen een normaal tarief. Die nummers zijn nl. NIEt afgesloten. Daarnaast vind ik 18 euro ook veel te hoog tarief van KPN. Een telfort samen bellen van 12,50 (8 uren bellen!) is in de meeste gevallen veel voordeliger. Het was eerst zonder start tarief maar toen KPN telfort heeft overgenomen is dat al snel veranderd. Verder heb ik gehoord van een KPN medewerker dat het Telfort netwerk zal worden opgeheven en de mensen dan via KPN netwerk gaan bellen, de beller zal dat echter niet in de gaten hebben.
Btw er zijn meerdere combinaties mogelijk om met een budget abonnement alsnog voordelig te kunnen bellen. Er zitten gelukkig nog altijd lekken in waar beter geen bekendheid aan kan worden gegeven.
ik zal het door geven aan KPNBtw er zijn meerdere combinaties mogelijk om met een budget abonnement alsnog voordelig te kunnen bellen. Er zitten gelukkig nog altijd lekken in waar beter geen bekendheid aan kan worden gegeven
In feite is het niet de KPN te slim af te zijn, maar de KPN is de klant te slim af.
In mijn tijd als programmeur bij de KPN, weet ik hoe KPN te werk gaat.
Ik zou er een boek over kunnen schrijven, maar omdat ik daar altijd met plezier heb gewerkt, wil ik daar verder niet met modder gooien.
Mogelijk en niet mogelijk is een kwestie van procedures.
Ik durf overigens te voorspellen dat binnen een paar jaar het basis abonnement terug gaat naar €10 euro. en dat zou zeer redelijk zijn.
Misschien dat OPTA zich daar eens sterk voor gaat maken.
In mijn tijd als programmeur bij de KPN, weet ik hoe KPN te werk gaat.
Ik zou er een boek over kunnen schrijven, maar omdat ik daar altijd met plezier heb gewerkt, wil ik daar verder niet met modder gooien.
Mogelijk en niet mogelijk is een kwestie van procedures.
Ik durf overigens te voorspellen dat binnen een paar jaar het basis abonnement terug gaat naar €10 euro. en dat zou zeer redelijk zijn.
Misschien dat OPTA zich daar eens sterk voor gaat maken.
KPN moet stevig door OPTA en regering aangepakt worden. Ze zijn gelukkig markt aan het verliezen. Rekenen ze nu 19 euro voor een basisabonenment.
Man... die Ad Scheepbouwer krijgt tonnen bonussen die normale hardwerkende burgers moeten ophoesten.
http://www.dartsplayer.com/wi-fi/voip/d ... ratis.html
p.s. Vraag me af of die AnnePanne ook mee profiteert
kijk uit mensen, ze zal het doorgeven... whahaha
Man... die Ad Scheepbouwer krijgt tonnen bonussen die normale hardwerkende burgers moeten ophoesten.
http://www.dartsplayer.com/wi-fi/voip/d ... ratis.html
p.s. Vraag me af of die AnnePanne ook mee profiteert
kijk uit mensen, ze zal het doorgeven... whahaha