www.Pandorashop.nl
Geplaatst: 11 jun 2006 22:19
Hallo,
5 maart jl bestelde ik bij www.pandorashop.nl, aangesloten bij "De beste webwinkels" .nl een vijftal verzilverde bedels. Na 2 weken was er geen zilver meer te bekennen, maar waren ze roodkoper. Tevergeefs heb ik diverse maailtjes naar Pandorashop gestuurd zonder enige reactie. Vreemd is bovendien dat de leverings en garantiebepalingen verstopt zitten onder de knop "contact" op de internetsite.
Voor de verzilverde bedels bleek een garantie termijn van 3 maand te bestaan dus ik heb ruim voor die termijn gereageerd mijn eerste mailtje is van 28 maart.
Mijn vraag is zijn er meer mensen die ervaring met pandorashop hebben.
Dank u wel voor uw reactie.
Rivca
5 maart jl bestelde ik bij www.pandorashop.nl, aangesloten bij "De beste webwinkels" .nl een vijftal verzilverde bedels. Na 2 weken was er geen zilver meer te bekennen, maar waren ze roodkoper. Tevergeefs heb ik diverse maailtjes naar Pandorashop gestuurd zonder enige reactie. Vreemd is bovendien dat de leverings en garantiebepalingen verstopt zitten onder de knop "contact" op de internetsite.
Voor de verzilverde bedels bleek een garantie termijn van 3 maand te bestaan dus ik heb ruim voor die termijn gereageerd mijn eerste mailtje is van 28 maart.
Mijn vraag is zijn er meer mensen die ervaring met pandorashop hebben.
Dank u wel voor uw reactie.
Rivca