MINE TV
Geplaatst: 12 jun 2006 20:59
Na een e-mail van planet internet over mine-tv heb ik de informatie op internet bekeken.
Hier aangegeven gebeld te willen worden voor aanvullende informatie.
Ik ben gebeld en heb dus telefonisch contact gehad met planet over Mine.
Tijdens dit telefoongesprek heb ik NIET aangegeven Mine te willen bestellen, dat met dit telefoongesprek Mine besteld KON worden is mij niet eens verteld.
Tijdens dit telefoongesprek is het volgende besproken:
Vraag Planet: Klopt het dat U interesse hebt in Mine?
Antwoord van mij: Ja, maar ik wil eerst meer informatie ontvangen over de mogelijkheden.
Verhaal Planet: 19,00 Euro per maand, krijgt receiver thuis, timeshifting mogelijkheid, ADSL2 lijn, wireless Modem/Router, veel kanalen blabla
Vraag van mij: Kunnen er meerdere Televiesie toestellen aangesloten worden, en dan Per TV naar andere kanalen geschakeld worden:
Antwoord Planet: Dit is in een testfase en is vanaf Juli 2006 waarschijnlijk beschikbaar.
Antwoord van mij: Dan is dat een reden voor mij om nog even te wachten, en met die ADSL2..wordt de internetsnelheid dan ook verhoogd?
Antwoord Planet: Nog niet direct.
Vraag van mij: Is IP telefonie (voip) dan ook mogelijk?
Antwoord planet: Dit zal vanaf Augustus 2006 beschikbaar zijn.
Antwoord van mij: Dan wacht ik liever tot 2 onafhankelijke TV's aangesloten kunnen worden en VOIP operationeel is.
Antwoord Planet: Maar dat kunt u er dan ook bij nemen.
Antwoord van mij: Nee dan wacht ik liever, kunt U mij meer informatie toesturen om alvorens een beslissing te maken eerst te beoordelen of het wat voor mij is.
Antwoord Planet: Ja hoor ik zal een pakket toesturen.
Als je bovenstaande leest, ben je dan in de veronderstelling dat hier een telefonische bestelling geplaatst is?
De stand van zaken nu:
3 uur bellen met planet en KPN op 0900 betaalde nummers.
Tig keer verkeerd doorverbonden worden.
3x tijdens het "heeft u een ogenblik" werdt de verbinding na soms een 14 minuten verbroken.
KPN verwees zelfs naar 08000402 waar een bandje verteld dat je een betaalnummer moet bellen.
Zelfs doorverbonden met de technische dienst van KPN (die intern in het KPN pand storingen oplost)
KPN en planet wijzen naar elkaar, sinds laatste gesprek wijst KPN naar Mine terwijl dat gewoon KPN is.
- Mine bestelling is geanuleerd.
- Bestaande ADSL abbo bij planet is zonder mijn medeweten opgezegd, en kan niet meer op internet.
- Dagen na annuleren Mine werdt er bij de buren een mine pakket met receiver afgeleverd.
- Na veel bellen weet niemend van KPN te vertellen wat het retour adres is van het Mine pakket.
- Eindelijk wordt alles als klacht behandeld en belt men mij binnen 3 dagen terug.
De kosten kunnen mij niets meer schelen, alleen die verkoper moet gestopt/gestraft worden.
Het pakket met receiver moet men maar komen ophalen, gebeurt dit niet binnen een week dan sloop ik de 160Gb HDD er uit en is de rest voor de kliko.
Hier aangegeven gebeld te willen worden voor aanvullende informatie.
Ik ben gebeld en heb dus telefonisch contact gehad met planet over Mine.
Tijdens dit telefoongesprek heb ik NIET aangegeven Mine te willen bestellen, dat met dit telefoongesprek Mine besteld KON worden is mij niet eens verteld.
Tijdens dit telefoongesprek is het volgende besproken:
Vraag Planet: Klopt het dat U interesse hebt in Mine?
Antwoord van mij: Ja, maar ik wil eerst meer informatie ontvangen over de mogelijkheden.
Verhaal Planet: 19,00 Euro per maand, krijgt receiver thuis, timeshifting mogelijkheid, ADSL2 lijn, wireless Modem/Router, veel kanalen blabla
Vraag van mij: Kunnen er meerdere Televiesie toestellen aangesloten worden, en dan Per TV naar andere kanalen geschakeld worden:
Antwoord Planet: Dit is in een testfase en is vanaf Juli 2006 waarschijnlijk beschikbaar.
Antwoord van mij: Dan is dat een reden voor mij om nog even te wachten, en met die ADSL2..wordt de internetsnelheid dan ook verhoogd?
Antwoord Planet: Nog niet direct.
Vraag van mij: Is IP telefonie (voip) dan ook mogelijk?
Antwoord planet: Dit zal vanaf Augustus 2006 beschikbaar zijn.
Antwoord van mij: Dan wacht ik liever tot 2 onafhankelijke TV's aangesloten kunnen worden en VOIP operationeel is.
Antwoord Planet: Maar dat kunt u er dan ook bij nemen.
Antwoord van mij: Nee dan wacht ik liever, kunt U mij meer informatie toesturen om alvorens een beslissing te maken eerst te beoordelen of het wat voor mij is.
Antwoord Planet: Ja hoor ik zal een pakket toesturen.
Als je bovenstaande leest, ben je dan in de veronderstelling dat hier een telefonische bestelling geplaatst is?
De stand van zaken nu:
3 uur bellen met planet en KPN op 0900 betaalde nummers.
Tig keer verkeerd doorverbonden worden.
3x tijdens het "heeft u een ogenblik" werdt de verbinding na soms een 14 minuten verbroken.
KPN verwees zelfs naar 08000402 waar een bandje verteld dat je een betaalnummer moet bellen.
Zelfs doorverbonden met de technische dienst van KPN (die intern in het KPN pand storingen oplost)
KPN en planet wijzen naar elkaar, sinds laatste gesprek wijst KPN naar Mine terwijl dat gewoon KPN is.
- Mine bestelling is geanuleerd.
- Bestaande ADSL abbo bij planet is zonder mijn medeweten opgezegd, en kan niet meer op internet.
- Dagen na annuleren Mine werdt er bij de buren een mine pakket met receiver afgeleverd.
- Na veel bellen weet niemend van KPN te vertellen wat het retour adres is van het Mine pakket.
- Eindelijk wordt alles als klacht behandeld en belt men mij binnen 3 dagen terug.
De kosten kunnen mij niets meer schelen, alleen die verkoper moet gestopt/gestraft worden.
Het pakket met receiver moet men maar komen ophalen, gebeurt dit niet binnen een week dan sloop ik de 160Gb HDD er uit en is de rest voor de kliko.