modem stuk bij @home betekend 1 mnd geen internet
Geplaatst: 14 jun 2006 15:09
ik heb ruim 1 mnd zonder internet gezeten. Het begon zo:
op een avond waren plots alle tv zenders weg en viel internet uit....niets bij gedacht alleen een storing en ben naar bed gegaan. De volgende morgen deed de tv weer normaal maar ik kreeg geen verbinding meer met internet ......om een lang verhaal kort te maken kreeg ik veel onvriendelijke voorgeprogrameerde mensen aan de telefoon aan wie ik in een maand tijd ontelbare keren uit heb MOETEN leggen wat er aan de hand was. elke keer kwam er een ander verhaal** ze zijn bij u in de buurt aan het werk met de kabel** u zit op kabel nr:10 en die heeft een storing (1 mnd lang zeker )**
we hebben een monteur gestuurd en die neemt binnen 3 dagen contact met u op(die moet nu nog bellen)** later bleek dat er nooit een monteur was benaderd dat hoorde ik toen ze me EINDELIJK doorverbonden met de technische dienst, toen werd er een monteur gestuurd die alles door heeft gemeten en een nieuw modum bij zich had en toen hij met @home belde(wachttijd ook voor de monteur 20 min) die zeiden: modem was oke nee het lag aan @home hij moest het modem maar weer mee nemen, ze deden daar een handeling en dan had ik diezelfde middag weer internet. (dus nog steeds het oude modem) MOOOOOOOOOOI NIET DUS!!!
kortom..... ik had gewoon mijn modem stuk en is na 1 maand pas vervangen en heeft me €28.00 aan telefoonkosten gekost via een vaste aansluiting en een dik rood oor van het wachten aan de telefoon.ik was zo radeloos dat ik huilend de laatste keer heb gebeld en die jongen was helemaal overdonderd en heeft er toen ECHT werk van gemaakt. ik lag er al weken van wakker omdat je zo ontzettend machteloos bent dan. ik moest naar het ziekenhuis en kon daarvoor niet eens bankzaken regelen ik moest speciaal naar een hoofdkantoor van de bank om mijn zaken te regelen. leuk hoor dat internet je kunt gewoon niets meer zonder. ik ben benieuwd of @home mij de kosten die ik door domme telefonisten en nistes heb moeten maken wil gaan vergoeden ik ben echt boos !!! voor hen besta je niet als mens.
op een avond waren plots alle tv zenders weg en viel internet uit....niets bij gedacht alleen een storing en ben naar bed gegaan. De volgende morgen deed de tv weer normaal maar ik kreeg geen verbinding meer met internet ......om een lang verhaal kort te maken kreeg ik veel onvriendelijke voorgeprogrameerde mensen aan de telefoon aan wie ik in een maand tijd ontelbare keren uit heb MOETEN leggen wat er aan de hand was. elke keer kwam er een ander verhaal** ze zijn bij u in de buurt aan het werk met de kabel** u zit op kabel nr:10 en die heeft een storing (1 mnd lang zeker )**
we hebben een monteur gestuurd en die neemt binnen 3 dagen contact met u op(die moet nu nog bellen)** later bleek dat er nooit een monteur was benaderd dat hoorde ik toen ze me EINDELIJK doorverbonden met de technische dienst, toen werd er een monteur gestuurd die alles door heeft gemeten en een nieuw modum bij zich had en toen hij met @home belde(wachttijd ook voor de monteur 20 min) die zeiden: modem was oke nee het lag aan @home hij moest het modem maar weer mee nemen, ze deden daar een handeling en dan had ik diezelfde middag weer internet. (dus nog steeds het oude modem) MOOOOOOOOOOI NIET DUS!!!
kortom..... ik had gewoon mijn modem stuk en is na 1 maand pas vervangen en heeft me €28.00 aan telefoonkosten gekost via een vaste aansluiting en een dik rood oor van het wachten aan de telefoon.ik was zo radeloos dat ik huilend de laatste keer heb gebeld en die jongen was helemaal overdonderd en heeft er toen ECHT werk van gemaakt. ik lag er al weken van wakker omdat je zo ontzettend machteloos bent dan. ik moest naar het ziekenhuis en kon daarvoor niet eens bankzaken regelen ik moest speciaal naar een hoofdkantoor van de bank om mijn zaken te regelen. leuk hoor dat internet je kunt gewoon niets meer zonder. ik ben benieuwd of @home mij de kosten die ik door domme telefonisten en nistes heb moeten maken wil gaan vergoeden ik ben echt boos !!! voor hen besta je niet als mens.