LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verwijderd

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
appelmoes
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jun 2006 09:20

verwijderd

Ongelezen bericht door appelmoes »

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo,
Laatst gewijzigd door appelmoes op 30 jun 2006 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ehm en wie zijn schuld is het dan wel? Wie heeft al die kredieten aangevraagd? Wie heeft er allebei voor getekend om ze te krijgen?

appelmoes
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jun 2006 09:20

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door appelmoes »

ik bedoel ermee te zeggen dat IK nog zo goed kan betalen maar als mijn ex het niet doet ben ik alsnog de pineut.

Ik ben benieuwd of meerdere mensen ooit wel eens te maken hebben gehad met dezelfde situatie ( al hoop ik van niet want geloof me het si geen pretje)

Yorik
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 feb 2006 17:03

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door Yorik »

Volgens mij word je gewoon meegetrokken in het faillissement van je ex. Met andere woorden, binnenkort krijg je ook een curator toegewezen en word je 'op budget' gezet.

appelmoes
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jun 2006 09:20

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door appelmoes »

nee ik wordt niet mee getrokken in het faillisement van mijn ex ik heb niks met het zakelijke te maken.
De schuldeisers die prive zijn wel en die proberen het nu op mij alleen te verhalen want bij mijn ex moeten ze in de wachtrij van de curator.en mogen ze nu even niks eisen. daarin tegen doenze dat dus nu bij mij tot in het zotte toe. Helaas het is zeker een goede les voor me.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door Wubo »

Dan w88 ze maar ff lekker.
Hij weet dat hij nog extra schuld heeft die hij samen met jou probeert bol te weren, jij de jouwe en hij de zijne.
Dat hij zichzelf zo in de nesten werkt is zijn probleem, dus dat dat zakelijke er nog eens bovennop komt, is dat op eigen risico.
Eigen schuld dikke bult.

Gesloten