Pagina 1 van 1

Easy as Dell?

Geplaatst: 16 jun 2006 14:02
door Rik Lambers
Laatst surfde ik op het internet naar een specifiek toetsenbord: de Logitech G15.
Na een tijdje belande ik op dell.nl, en zag dat daar de prijs € 28,46. Ik kon mijn ogen niet geloven, 29 euro! De normale prijs is circa 70 euro! Alleen de verzendkosten zaten niet mee: de prijs inclusief verzendkosten was € 40,36.

De volgende dag trommelde ik wat vrienden op om met z'n allen zo'n Logitech G15 te bestellen. 5 vrienden deden mee, de prijs werd dan € 36,- p.p. Nog steeds goedkoop! Alleen zou die prijs wel kloppen? De volgende dag naar Dell gebeld: "Ja hoor, die prijs is gewoon goed!". Geweldig, niets kon ons meer tegenzitten om dit geweldige toetsenbord te krijgen! Gelijk bestellen dus.

Op donderdag 15 juni kregen we het pakje binnen, met daarin 5 Logitech Media Keyboard Elite's.
We hebben op verschillende Fora gezocht, veel andere mensen hadden dit probleem. Hun mochten allemaal de verkeerde toetsenborden houden, en kregen alsnog een Logitech G15 toegestuurd! Wij dus ook gelijk bellen, maar helaas. Dell kwam de toetsenborden ophalen, en we kregen ons geld terug. Niet meer leverbaar zei Dell.

Waarschijnlijk zitten zo'n 350 andere mensen met precies hetzelfde probleem. Dell heeft iedereen de Logitech Media Keyboard Elite gestuurd. Dell vertelt iedere klant een ander verhaal, soms zijn ze uitverkocht, soms mogen klanten de Media Keyboard Elite's houden en krijgen ze de Logitech G15's alsnog toegestuurd.
Bij ons komt Dell de Logitech Media Keyboard Elite's ophalen, en we krijgen alleen ons geld terug.

Wat vinden jullie hiervan / hoe moet ik hier op reageren?

Mvg,

Rik Lambers (15)

Re: Easy as Dell?

Geplaatst: 16 jun 2006 14:15
door Dilbert29
Dat is al de derde keer dat ik dit bericht tegenkom. Is drie keer hetzelfde niet een beetje overdreven?

Re: Easy as Dell?

Geplaatst: 16 jun 2006 14:16
door Rik Lambers
Ik wil alleen advies ... wou zeker weten dat het gezien werd.
Sorry voor het ongemak.

Re: Easy as Dell?

Geplaatst: 16 jun 2006 22:49
door Wubo
Vinnet een normale reactie van Dell.

Geen product, geld terug toch.

Het feit dat ze dat bij anderen anders hebben opgelost, hoeft voor die mensen nog niet goed uitgepakt te hebben of uberhaubt ook de bedoeling zijn dat het bij jou ook zo hoort te gaan, of wel dan?

Kan je onbegrip begrijpen, wrom hun wel & ik niet.
Maar je hou jezelf zo blij met een dooie mus.

eyo laat et lekker los

Re: Easy as Dell?

Geplaatst: 18 jun 2006 17:36
door Maarschalk
Ik vind dit geen goede actie/reactie van Dell.
Dell kan de internetpagina's zeer snel aanpassen. Blijkbaar plaatsen ze op hun website producten die ze niet kunnen leveren. Het internet is geen reclamekrantje, wat een week oud is.
Op het internet verwacht je zeer snel respons, dus hadden ze deze advertentie weg moeten halen zodra de voorraad uitverkocht was.
De medewerkers waren of slecht geinformeerd, of de systemen waren niet aangepast.
Afgaande op het verhaal van de topicstarter moet ik zeggen dat Dell een blunder heeft begaan.