LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AAN de vereniging PAY BACK!!!!!!!!!!!!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Andre

AAN de vereniging PAY BACK!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Andre »

AAN DE VERENIGING PAY BACK

Ik ben erg trots op de initiatiefnemers van de vereniging PAY BACK. Tienduizenden gedupeerden kunnen namelijk een zo enorm groot draagvlak vormen die banken als Dexia er in een keer onderuit kunnen halen. We leven in een informatie tijdperk en we zijn voor het grootste deel afhankelijk van diensten. Diensten is een kwestie van vertrouwen en vertrouwen bouwt een organisatie op door het goede aan de consument te leveren. Doen deze organisaties dat niet dan geldt er de TUCHT VAN DE MARKT. Als de vereniging PAY BACK in staat is de gedupeerde bijeen te brengen en samen sterk te staan, dan komen er demonstraties voor de deuren van groot banken. Omdat demonstraties in een dergelijke vorm niet of nauwelijks voorkomen, zijn internationale nieuwszenders erg geïnteresseerd. DE TUCHT VAN DE MARKT, BETEKEND DAT DE MEERDERHEID GELIJK HEEFT EN DAT DE GESCHIEDENIS HERSCHREVEN KAN WORDEN.

DE KRACHT VAN OVERDRIJVING DE KRACHT VAN ONS ALLEN, GA VOOR DE VERENIGING VAN PAY BACK EN LAAT JE STEM IN HET OPENBAAR HOREN.

IK BEN ERG BLIJ DAT ER EEN ECHTE VERENIGING IS ONTSTAAN DIE OP DE BARRICADES KLIMT TEN GOEDE VAN ONS ALLEN.

Ik zal mij zo snel mogelijk aansluiten bij de vereniging PAY BACK.

Met vriendelijke groet,

Andre
Sta na 3 jaar maandelijks Fl 500,- te hebben ingelegd, maarliefst EUR 18.000 in de min exclusief de maandelijkse inleg. DIT KAN NIEMAND VERKOPEN OF GOED PRATEN.
DE WINSTVERDRIEDUBBELAAR IS EEN NACHTMERRIE GEWORDEN.

PAY BACK AAN U: Maak een zelfde site als de stichting leaseverlies met een online inschrijvingsformulier.

sonja

Re: AAN de vereniging PAY BACK!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door sonja »

Natuurlijk ben ik van de partij.

En als het zover is doet iedereen mee.

Het is ons eigen geld , toch?

Sonja.

stefan

Ongelezen bericht door stefan »

Site is bijna klaar. We hopen dat de site net na de kerst de lucht in is.

PAYBACK

Ongelezen bericht door PAYBACK »

Bedankt Andre.

Wij zullen er ook alles aan doen om hier een oplossing te bereiken.

Uiteraard stoppen wij niet bij juridische stappen. Gemotiveerd, gedreven en creatief gaan wij ook andere acties ondernemen. Wij hopen dat de banken bereid zijn om op veranderte maarktomstandigheden in te spelen en gedupeerde klanten uit de nood te helpen.

Wij vragen ons af of zich de stichting wel bewust is van het leed dat heel veel mensen ervaren.

Wij roepen hier dan ook nog eens op om zich te verenigen en op een constructieve en krachtvolle manier door te gaan en DEXIA en ook AEGON duidelijk te maken waar ze mee bezig zijn.

Onze website is morgen waarschijnlijk operationeel. Dan kan iedereen creatief meedoen. www.pay-back.nl

Wij wensen jullie allemaal veel sterkte, geluk en wijsheid toe.

Met vriendelijke groeten,

De vereniging PAYBACK

Gesloten