Als je echt niets gedaan hebt dan zou ik via het contactformulier gaan van Habbo. Ze kunnen veel nagaan en dus ook of je de fout in bent gegaan. Waarom ben je verbannen?
Als ze mij zouden verbannen, zou ik daar niet meer willen zitten. En wanneer je persé terug wilt, kunt natuurlijk altijd een nieuw account aanmaken, toch?
ja met me hondjes
Heb ik effe geluk, mijn kattebeessie laat zichzelf uit.
En wanneer je persé terug wilt, kunt natuurlijk altijd een nieuw account aanmaken, toch?
Als je ook meteen een nieuwe pc aanschaft kun je inderdaad een nieuw account aanmaken.
Je IP-adres blijft namelijk hetzelfde als je een nieuw account aanmaakt
IP heeft helemaal niets te maken met je pc maar kan het beste worden omschreven als je "huisnummer" op internet.
De meest internetters in Nederland hebben een statisch adres, maw bij elke inlog hetzelfde adres.
Sommige hebben een dinamisch IP adres, bij elke inlog word een nieuw IP adres toegekend door de service provider.
Maar ga er maar vanuit dat je adres altijd hetzelfde is.
Over het algemeen wordt niet meteen zonder reden gebanned, meestal is daar een reden voor.
Fraude met credits is de meest voorkomende reden.
Die melding kregen wij ook steeds. Het is onderzocht door Habbo en er was hun niets bekend van fraude . Ik kreeg het advies om Shockwave te verwijderen en opnieuw te installeren. Tot op heden is die melding niet meer teruggekomen. Veel succes ermee.