UPC Pfffffffffffff
Geplaatst: 24 jun 2006 22:19
hallo allemaal
Begin van het jaar kreeg ik een brief van chello/upc.
waarin ze me lieten weten , dat mijn abo clasic naar light werd gezet , omdat men mij de snelheid niet kon geven , in onze regio.
Ik werd niet voor een keuze gesteld , maar het werd me zo in de strot gedrukt.
Maar omdat ik met light niets anders dan uitval en problemen had met internet
Ben ik gaan informeren, of het inmiddels mogelijk was, weer clasic te krijgen .
En ja .. dat was na 4 maanden bellen en vragen weer mogelijk .
Ik heb ze gevraagt om me weer terug te zetten naar mijn oude verbinding, op het oude contract.
Het was binnen 3 min geregeld .
Op mijn vraag zijn hier nog extra kosten aan verbonden , liet men mij weten , nee hoor.... alleen uw maandelijkse kosten worden wel verhoogd .
van een nieuw contract werdt niets gezegt.
Een paar dagen later keer ik een nieuw contract voor een jaar binnen, terwijl
mijn huidig contract in juni 2006 afliep .
Ik ondervind nog steeds problemen , zoals uitval en een trage verbinding .Com21 modem
moet volgens de chello/upc website zou de snelheid 8192 / 1024 Kbps moeten zijn
Maar als ik de 4000 Kbps haal mag ik blij zijn .
Ik wil van deze troep af maar volgens upc/chello kan ik , in 2007 het contract beeindigen .
bij de meeste providers kan je na dat je een jaarcontract heb gehad , en deze stilzwijgend wordt verlengend .
na dat jaar per maand opzeggen ,
Maar dat kan niet bij upc/chello .
wie weet hier meer van, die me kan helpen .
chris
Begin van het jaar kreeg ik een brief van chello/upc.
waarin ze me lieten weten , dat mijn abo clasic naar light werd gezet , omdat men mij de snelheid niet kon geven , in onze regio.
Ik werd niet voor een keuze gesteld , maar het werd me zo in de strot gedrukt.
Maar omdat ik met light niets anders dan uitval en problemen had met internet
Ben ik gaan informeren, of het inmiddels mogelijk was, weer clasic te krijgen .
En ja .. dat was na 4 maanden bellen en vragen weer mogelijk .
Ik heb ze gevraagt om me weer terug te zetten naar mijn oude verbinding, op het oude contract.
Het was binnen 3 min geregeld .
Op mijn vraag zijn hier nog extra kosten aan verbonden , liet men mij weten , nee hoor.... alleen uw maandelijkse kosten worden wel verhoogd .
van een nieuw contract werdt niets gezegt.
Een paar dagen later keer ik een nieuw contract voor een jaar binnen, terwijl
mijn huidig contract in juni 2006 afliep .
Ik ondervind nog steeds problemen , zoals uitval en een trage verbinding .Com21 modem
moet volgens de chello/upc website zou de snelheid 8192 / 1024 Kbps moeten zijn
Maar als ik de 4000 Kbps haal mag ik blij zijn .
Ik wil van deze troep af maar volgens upc/chello kan ik , in 2007 het contract beeindigen .
bij de meeste providers kan je na dat je een jaarcontract heb gehad , en deze stilzwijgend wordt verlengend .
na dat jaar per maand opzeggen ,
Maar dat kan niet bij upc/chello .
wie weet hier meer van, die me kan helpen .
chris