Hallo,
Bij korting kado hebben ze voor mij aandelen gekocht van ING voor 66,44 euro per stuk(geen guldens)op 22-06-2000.
Als ik dan bij www.aex.nl kijk staat daar een grafiek van de laatste 5 jaar en die komt in 22-06-2000 maar aan de 35 euro wat kan ik hier het beste mee aanvangen ?
Mischien is dit wel bij meer mensen.
groeten kees
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verkeerde koersbedrag
Re: verkeerde koersbedrag
Op 29 juli 2001 nabeurs zijn de aandelen ING gesplitst 1 oud voor 2 nieuwe aandelen.
Dat betekent dat je nu TWEE (2) keer zoveel aandelen in bezit zal hebben dan oorspronkelijk.
Om thans realistische bruikbare koersgrafieken te hebben, worden de koersen van voor die datum door 2 gedeeld.
Er is dus niks aan de hand!
Dat betekent dat je nu TWEE (2) keer zoveel aandelen in bezit zal hebben dan oorspronkelijk.
Om thans realistische bruikbare koersgrafieken te hebben, worden de koersen van voor die datum door 2 gedeeld.
Er is dus niks aan de hand!
bedankt hans dit scheelt weer een hoop.
Maar op mijn leaseovereenkomst staat wel 45 aandelen van 66.44 euro
Is dit nu dan 90 aandelen van 33.22 euro geworden ?
bvd kees
Maar op mijn leaseovereenkomst staat wel 45 aandelen van 66.44 euro
Is dit nu dan 90 aandelen van 33.22 euro geworden ?
bvd kees
De hoogste koers van ING op 22 juni 2000 was 33.45
De laagste koers was 33.07.
Jouw aankoopkoers van 33.22 valt dus binnen deze range. Dat klopt ook wel want jouw aandelen zijn ergens op die dag aangekocht.
groet Maarten
De laagste koers was 33.07.
Jouw aankoopkoers van 33.22 valt dus binnen deze range. Dat klopt ook wel want jouw aandelen zijn ergens op die dag aangekocht.
groet Maarten
Ik mag toch wel aannemen dat op een nadien gekregen overzicht (over 2001) staat dat je 90 aandelen bezit.
Ter info: afgelopen vrijdag bij slot van de handel hadden die een slotkoers van EUR 16,51.
Daarmee is de daling van de koers van deze aandelen vrijwel gelijk aan de daling van de AEX-index in de gelijke periode.
Ter info: afgelopen vrijdag bij slot van de handel hadden die een slotkoers van EUR 16,51.
Daarmee is de daling van de koers van deze aandelen vrijwel gelijk aan de daling van de AEX-index in de gelijke periode.