tele 2 zegt zo maar adsl stil
Geplaatst: 25 jun 2006 16:00
Hallo Iedereen,
Tele2 is voor mij een hele slechte en ongemanierde priverder.
Ik heb al vanaf het begin voetbal compleet 20 mb internet ,digitale telefonie en nog niet de digitale tv.
toen ik mijn decoder aanzette kreeg ik een scherm wat digitale tv aanbood voor 4,95 euro boven mijn huidige abonnements kosten.
ik activeerde dat en 2 dagen later kreeg ik een brief dat dit gerealiseerd werd maar ik moet 49,95 euro aansluitkosten betalen.
ik heb toen gelijk met tele2 (klanten service) gebeld duurde lang en de medewerker kon met veel navragen mij niet vertellen of ik die 49,95 aansluitkosten moest betalen, ik had 7 dagen respijt om terug te komen op de digitale tv en ik bereichte de medewerker annullerd die digitale tv maar tot jullie weten of ik die aansluitkosten moets betalen.
En ik vroeg nog met nadruk ik annuleer nu toch alleen maar die digitale tv he, de medewerker bevestigde mij dat dat zo was.
na twee dagen kreeg ik een brief van tele2 dat zij het spijtig vonden dat ik mijn huidige adsl abonnement had opgezegd, ik ben toen weer in de telefoon geklommen, ik vroeg de medewerker wat dit nu weer te betekenen had en met veel navragen bij mangers en zo vertelde dat dit allemaal fout brieven waren en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken want mijn adsl verbinding zou niet afgesloten worden ik vertelde hem ook dat ik een driejarig contact had genomen en niet zomaar opgezegd kon worden door hun.
nou 14-6-2006 wilde ik telefoneren maar ik had geen kiestoon meer toen ik mijn pc aanzette had ik ook geen verbinding meer.
ik dacht het zal toch niet zo zijn, ben toen maar weer in de telfoon gekropen (mobiel) want tele2 had de aansluiting van KPN overgenomen
en de medewerker bevistigde mijn vermoedens dat internet compleet dus voetbal en digitale telefonie afgesloten waren na wat navraag kwam hij tot de conclusie dat alles opnieuw aangevraagd moets worden dus ook KPN telefoon verbinding (moets ik zelf regelen) en dat na 5 werkdagen mijn adsl gereactiveerd zou worden nu na ongeweer 11 werkdagen verder is er nog steeds niets gebeurt vanuit tele2 zijde ik he in die tussen tijd ook nog twwe brieven gestuurd naar mangers van tele 2 zonder eactie en via de mail van tele2 ook twee brieven gemaakt ook zonder reactie dus nu zit ik zonder telfoon en internet omdat er ongekwalificeerd personeel bij tele2 klantenservice werken.
DUS MENSE DENK GOED NA VOOR JE AAN TELE@ BEGINT>
Tele2 is voor mij een hele slechte en ongemanierde priverder.
Ik heb al vanaf het begin voetbal compleet 20 mb internet ,digitale telefonie en nog niet de digitale tv.
toen ik mijn decoder aanzette kreeg ik een scherm wat digitale tv aanbood voor 4,95 euro boven mijn huidige abonnements kosten.
ik activeerde dat en 2 dagen later kreeg ik een brief dat dit gerealiseerd werd maar ik moet 49,95 euro aansluitkosten betalen.
ik heb toen gelijk met tele2 (klanten service) gebeld duurde lang en de medewerker kon met veel navragen mij niet vertellen of ik die 49,95 aansluitkosten moest betalen, ik had 7 dagen respijt om terug te komen op de digitale tv en ik bereichte de medewerker annullerd die digitale tv maar tot jullie weten of ik die aansluitkosten moets betalen.
En ik vroeg nog met nadruk ik annuleer nu toch alleen maar die digitale tv he, de medewerker bevestigde mij dat dat zo was.
na twee dagen kreeg ik een brief van tele2 dat zij het spijtig vonden dat ik mijn huidige adsl abonnement had opgezegd, ik ben toen weer in de telefoon geklommen, ik vroeg de medewerker wat dit nu weer te betekenen had en met veel navragen bij mangers en zo vertelde dat dit allemaal fout brieven waren en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken want mijn adsl verbinding zou niet afgesloten worden ik vertelde hem ook dat ik een driejarig contact had genomen en niet zomaar opgezegd kon worden door hun.
nou 14-6-2006 wilde ik telefoneren maar ik had geen kiestoon meer toen ik mijn pc aanzette had ik ook geen verbinding meer.
ik dacht het zal toch niet zo zijn, ben toen maar weer in de telfoon gekropen (mobiel) want tele2 had de aansluiting van KPN overgenomen
en de medewerker bevistigde mijn vermoedens dat internet compleet dus voetbal en digitale telefonie afgesloten waren na wat navraag kwam hij tot de conclusie dat alles opnieuw aangevraagd moets worden dus ook KPN telefoon verbinding (moets ik zelf regelen) en dat na 5 werkdagen mijn adsl gereactiveerd zou worden nu na ongeweer 11 werkdagen verder is er nog steeds niets gebeurt vanuit tele2 zijde ik he in die tussen tijd ook nog twwe brieven gestuurd naar mangers van tele 2 zonder eactie en via de mail van tele2 ook twee brieven gemaakt ook zonder reactie dus nu zit ik zonder telfoon en internet omdat er ongekwalificeerd personeel bij tele2 klantenservice werken.
DUS MENSE DENK GOED NA VOOR JE AAN TELE@ BEGINT>