Pagina 1 van 1

GSMWEB.NL

Geplaatst: 26 jun 2006 16:31
door Rvanmil
Heeft er iemand anders ook slechte ervaringen met de behandeling mbt reparaties binnen de garantieperiode?:?:

mijn toestel, verzonden op 2 mei, is 6 weken weg geweest, en is ongerepareerd retour gezonden, omdat volgens de reparateur de garantieperiode verlopen was,(ze waren uit gegaan van de fabrieksgarantie, omdat ze geen garantiebewijs hadden ontvangen van gsmweb.nl) terwijl ik nog ruim 2 maanden garantie had. Tevens zijn er 43.70 eur. aan onderzoekskosten afgeschreven, omdat ik niet tijdig gereageerd zou hebben op een prijsopgave, waarop ik voor 1 juni had moeten reageren, maar welke ik pas op 9 juni ontving. het toestel heb ik dus op 16 juni weer retour gekregen.

De reparateur verwijt GSMWEB.NL, en GSMWEB.NL verwijt de reparateur..... oftwel een conflict waar ik dus de dupe van ben....

Ik heb hem nu weer opgestuurd en wacht met huiver af.... :?

Re: GSMWEB.NL

Geplaatst: 26 jun 2006 17:04
door blaat
tja, als gsmweb het garantieformulier niet heeft opgestuurd lijkt me dat een gedeelte van het probleem bij hun ligt....

Re: GSMWEB.NL

Geplaatst: 03 jul 2006 11:31
door Rvanmil
ja dat lijkt mij dus ook....

Re: GSMWEB.NL

Geplaatst: 08 jul 2006 13:14
door ehltech
haal in ieder geval die 43,70 terug,als dit automatisch is afgeschreven gelijk storneren

Re: GSMWEB.NL

Geplaatst: 28 sep 2006 17:43
door ptilma
Soort gelijke ervaring met betrekking tot reparatie bij gsmweb.
Heb mijn telefoon opgestuurd voor reparatie, na 4 weken niks van ze gehoord, toen zelf maar gemaild met reparatie afdeling na 10 keer nog geen reactie.
dus helpdesk gebeld, die gaven mij telefoonnummer van reparatiebedrijf(dynafix)
Ik dus dynafix bellen maar die hadden mijn telefoon niet ontvangen.
Nu is er dus onenigheid tussen gsmweb en dynafix over het zoek raken van mijn telefoon.
Nu 2 weken later zijn ze er nog niet uit, en gsmweb zegt dat ze het eerst rond moeten hebben met dynafix voordat ik mijn telefoon terugkrijg.
Kortom ze schuiven het probleem gewoon in de schoenen van de klant
Nadat ik vandaag wat geirriteerd de helpdesk heb gebeld dreigden ze zelfs om het onderzoeksproces met opzet te gaan vertragen omdat ik te onbeschoft overkwam.
Dit is toch niet normaal?

Re: GSMWEB.NL

Geplaatst: 24 okt 2007 16:15
door miranda31
Ik heb een gps ontvanger besteld bij gsmweb, deze ook gekregen na dat ik 40 min aan de telefoon heb gehangen om de bestelling door te geven. mailen hoef je niet te doen, wordt niet beantwoord. De gps ontvanger was niet goed en weer gebeld 60 min wachtrij voordat ik iemand aan de telefoon had. Deze vertelde mij om de ontvager terug te sturen met een begleidend schrijven en dat ik dan mijn geld terug kreeg. Ontvanger opgestuurd geld gestorneerd. Dit ook in het schrijven vermeld. Geld word opnieuwd door de gsmweb afgeschreven en nu kan ik het niet meer terug halen.er schijnt van de dene die afschrijft iets van een blokkade op te zitten dat ik mijn geld niet meer kan storneren. Gsmweb gebeld weer zo,n lange wachttijd voor ik iemand aan de telefoon heb. De ontvanger is dan al 3 dagen
weg. Ze hebben niets aangekregen en ik had het aangetekend op moeten sturen met een declaratieformulier. Dit was dus hele andere info dan ik heb gekregen. De 1ste persoon heeft ook geen melding gemaakt in zijn pc dat ik heb gebeld en er is dus niets terug te halen. Ik ben nu de ontvanger kwijt en 60,00euro.

Heeft iemand nog zo,n ervaring met gsmweb??