LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] betalingsregeling
betalingsregeling
heeft iemand al van legio een betalingsregeling aangeboden gekregen ik wel ik had een schuld van 2000 euro nog staan ik ken deze afbetalen zonder rente in 43 maanden wat raden jullie mij aan ik heb ook aan de stichting gevraagt maar ja voor je daar antwoord op krijt ben je een paar maanden verder
Re: betalingsregeling
Beste Dik,
2.000 euro valt nog enigzins mee en als je ze in 43 maanden mag betalen laat het zich zeer goed doen. Wel fijn van ze dat ze je geen (extra) rente in rekening brengen.
Wanneer je die 46,51 kunt betalen moet je het gewoon doen, kun je nog altijd proberen om achteraf het geld terug te krijgen van die effectenleaseaanbieder.
groetjes Ruud
2.000 euro valt nog enigzins mee en als je ze in 43 maanden mag betalen laat het zich zeer goed doen. Wel fijn van ze dat ze je geen (extra) rente in rekening brengen.
Wanneer je die 46,51 kunt betalen moet je het gewoon doen, kun je nog altijd proberen om achteraf het geld terug te krijgen van die effectenleaseaanbieder.
groetjes Ruud