LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kindervrije campings

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Ik wil graag naar een kindervrije camping

JA
56
41%
MISSCHIEN
9
7%
NEE
73
53%
 
Totaal aantal stemmen: 138

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Tuurlijk er zitten best leuke en lieve kinderen tussen, dat zal ik ook niet ontkennen, mijn nichtjes zijn hartstikke leuk. Maar heel veel kinderen zijn tegenwoordig wel ettertjes.
Bovenstaand een gedeelte uit een berichtje...is dat mensonterend? Ik schrijf dat er beste leuke en lieve kinderen tussen zitten, maar veel kinderen zijn ettertjes tegenwoordig. Niet allemaal, dat zal ik ook niet beweren. Maar veel wel, dat is niet alleen mijn mening, dat is een feit. En ja...ook ouderen zijn soms etterbakken, maar echt niet allemaal. Net als er rotbuitenlanders zijn, maar dat zijn ze ook niet allemaal. In iedere groep zitten er etterbakken tussen, dat is nu eenmaal zo. En omdat ik niet van kinderen houd probeer ik die tijdens mijn vakantie zoveel mogelijk te vermijden. Ik ga dus ook niet naar all-in vakantieparken, want daar zijn veel gezinnen en (voor zover ik dat gehoord heb) ook veel aangeschoten mensen omdat de drank gratis is. Ik probeer dat dus te vermijden is daar wat mis mee?

En wat heeft het feit dat ik eerste klas rijd in de trein en het feit dat ik ooit Zoloft heb geslikt daarmee te maken? Totaal niets! Ik neem het je dan ook zeer kwalijk dat je zo'n berichtje aanhaalt.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Welk park is dat dan, waar de drank gratis is?
Voor zover ik weet krijg je alleen zwembadkaartjes en puk en pelle vermaak gratis. Verder is er in die parken niks gratis. Je ben wel een gefrustreerd persoontje zeg!!!

Toolboy

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Toolboy »

Volgens mij mag een ieder z`n mening op dit forum uiten.


Het lijkt alleeen wel een kleuterschool alhier ,als iemand z`n mening geeft wordt deze meteen aangevallen .
Kan het niet wat milder?

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Geplaatst op 25 Feb 2007 18:00 door mariska666
Welk park is dat dan, waar de drank gratis is?
Voor zover ik weet krijg je alleen zwembadkaartjes en puk en pelle vermaak gratis. Verder is er in die parken niks gratis. Je ben wel een gefrustreerd persoontje zeg!!!
In Turkije zijn veel vakantieparken waar ze all-in vakanties hebben. Eten en drinken zijn gratis. Alcholische dranken als bier, wijn en binnenlandse dranken zijn gratis, wat zwaardere alchoholische dranken zoals whisky e.d. niet.

Overigens is er in Almelo een hotel waar dit principe ook geldt.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Zo...en nu ga ik naar de verjaardag van mijn lieve stiefdochter, wordt morgen 19 jaar. Geen jengelend kind meer, geen dronken puber. Maar een goed opgevoede, lieve en mooie meid met een groot hart voor mens en dier.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Geweldig, en gefeliciteerd met je stief dochter. En een prettige avond.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

En wat heeft het feit dat ik eerste klas rijd in de trein en het feit dat ik ooit Zoloft heb geslikt daarmee te maken? Totaal niets! Ik neem het je dan ook zeer kwalijk dat je zo'n berichtje aanhaalt.


Nu sleept hij-zij er ook nog een stiefdochter bij!!! Met verbeelding kom je een heel eind, Bailey neem een borrel, je stiefdochter woont niet thuis ???> :idea: :D :?

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Henri, daarom is het zo een lieve, welopgevoede, geen dronken puber, en geen jengelend mens met een groot hart voor mens en dier.
Ik kan geen andere reden bedenken. En volgens mij is ze een vrouw.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door G7 »

Het zit jullie wel hoog he?

Leuk he, om over iemand te kletsen terwijl je weet dat ze er niet is?

Weten jullie dan hoe de vork in de steel zit?
Ga vooral zo door. :evil: Lekker stoer.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Ach ja G7 zo zitten sommige mensen blijkbaar in elkaar.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Ze zal dit ongetwijfeld vanavond nog lezen hoor, en als je zo over ander mans kinderen praat, ja dan zit het mij wel hoog. Waarom is alleen haar familie goed? En ik wil geeneens weten hoe de vork aan de steel zit. Sommige mensen kunnen leven met andere mensen!!!

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Ja neem daar een voorbeeld aan.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Aan bailey?? Voor geen goud!!!

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door G7 »

Dan niet Mariska.

Als je het maar niet zo breed maakt hier, als op die andere topic. Ach wat maakt het ook eigenlijk uit. Is het ook niet meer te lezen. :oops:

:wink:

morkie
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 feb 2007 22:26

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door morkie »

Lijkt me heerlijk, z'n kindervrije camping, ik moet nog even verzinnen waar ik mijn kinderen ga laten,

Ik zat te bedenken, bestaan er ook kindervrije-vrouwvrije campings? Laat ook maar, we weten allemaal over welk type camping het dan gaat.

zit ik dalijk met allemaal gasten te camperen,

Ik zucht, slik en en duik wel weer in een boek, die vakantie is zo weer over.

Kortom waar maakt we ons druk om, laat er toch kindvrije campings zijn, heerlijk, je moet er toch niet aan denken dat je zo'n zelfingenomen ...... als buurman krijgt.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

G7, Welke topic heb je het over dan? Ik zou nl niet weten hoe je dat moet doen? En als je het niet wil lezen, hoef je het ook niet te lezen toch?

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Geplaatst op 25 Feb 2007 20:41 door mariska666
Ze zal dit ongetwijfeld vanavond nog lezen hoor, en als je zo over ander mans kinderen praat, ja dan zit het mij wel hoog. Waarom is alleen haar familie goed? En ik wil geeneens weten hoe de vork aan de steel zit. Sommige mensen kunnen leven met andere mensen!!!
Waar heb ik geschreven dat alleen mijn familie goed is????

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Geplaatst op 25 Feb 2007 19:57 door Henri42
Nu sleept hij-zij er ook nog een stiefdochter bij!!! Met verbeelding kom je een heel eind, Bailey neem een borrel, je stiefdochter woont niet thuis ???>
En waarom mag jij wel mijn Zoloft-gebruik van jaren geleden erbij slepen (wat hier totaal niks mee te maken heeft) en ik niet mijn stiefdochter? Het gaat hier tenslotte over kinderen en ook al is ze dan vandaag 19 geworden, het blijft het kind van mijn vriend.

Ja...dochterlief woont gewoon thuis alleen is thuis niet bij haar vader. Net zoals mijn thuis ook niet meer bij mijn ouder is, maar mijn eigen thuis.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door sprookje »

hallo,van mij mag het gerust kindervrij ,hotels en campings.Zelf heb ik graag kinderen rond mij heen maar ik ken iemand die zelf twee kinderen heeft grootgebracht en nu alleen nog naar kindervrije hotels wil.Zijn zij dan slecht nee helemaal niet,op mijn laaste vakantie was er een jongentje dat heel vervelend deed tegen andere mensen,de ouders vonden het blijkbaar niet nodig in te grijpen(zij waren immers op vakantie)en toen heb ik tegen mijn man gezegd ;kindervrij is zo gek nog niet.Ieder mens heeft recht om op vakantie te gaan zoals zij dat willen en de kindervrije hotels florenen als nooit tevoren en er komen er steeds meer bij,dat wil toch zeggen dat de vraag groot is!!

pickles
Berichten: 80
Lid geworden op: 07 jun 2005 00:33

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door pickles »

Er is een tijd geweest dat bepaalde bevolkingsgroepen een ster droegen,
dat er gediscrimineerd werd op basis van geloof, huidskleur, sexuele voorkeur etc... Het criterium leeftijd ontbrak er nog aan. te gek voor woorden.... :roll:
Mensen die kinderloos op vakantie willen gaan lekker in een hutje op de hei zitten, hoeven we geen kindvrije campings op te richten.
malloten....
(ps ik heb geen hekel aan drammende, dreinende en niet opgevoede kinderen, maar aan de ouders die geen kinderen op kunnen voeden. Ik heb er zelf 3 die wél zijn opgevoed)

Gesloten