LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kindervrije campings

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Ik wil graag naar een kindervrije camping

JA
56
41%
MISSCHIEN
9
7%
NEE
73
53%
 
Totaal aantal stemmen: 138

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door ron1 »

Het slaat wel ergens op, bij de meeste nederlanders zit het namelijk in het bloed om te klagen en te zeuren over elk klein wissewasje.......niet leuk om te lezen maar iedereen weet dat het gewoon zo is.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mar42 »

:wink: :wink: daar sla je de spijker op de kop ron1, dat ben ik helemaal met je eens.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door ron1 »

Ik heb hier zaken gelezen dat ik denk van, mensen kijk toch eens wat verder, verwijd je visie eens verder als alleen links en rechts, mensen die voor een dichte supermarktdeur staan en dan een bericht gaan zetten op internet over klantvriendelijkheid, sommigen denken echt dat ze alleen op deze planeet zijn.

Denk toch s een keer aan die miljoenen mensen zonder schoon drinkwater, elke 20 seconde sterft er een kind vanwege vervuild water, miljoenen mensen op de vlucht voor tanks en granaten,de zoveel aantallen voetbalvelden regenwoud die verdwijnen oa voor olieresearch in het amazonegebied PER DAG !!, de longen der aarde....ik noem zomaar wat.........waar zijn we for god sake mee bezig !!

Er zijn zeker ernstige zaken, dierenleed, hypotheekleed, vakantieleed, ECHT leed waar onmacht aan te pas komt, daar is dit forum goed voor, de rest zijn bijzaken man.Wij zijn helemaal niet zo tolerant hier, het is ieder voor zich eigen,maar we doen graag alsof !!
Wil je een kindervrije omgeving, prima, neem een weekend op een ijsschots in Antartica oid. !!

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door G7 »

niet leuk om te lezen maar iedereen weet dat het gewoon zo is.
Daar horen jullie dus net zo goed bij.

Tja.... ook al niet meer met de kleinkids naar de MD, want dat is een vreetschuur. :oops:

Dan inderdaad toch maar naar Antartica. Zit niks anders op.

Enneh.... mar42, als jij zo graag gelijk wilt hebben.... krijg je het hoor. Doe ik niet moeilijk over. Er zijn inderdaad zoals Ron1 zegt, ergere dingen, maar ook daar kan ik niet wakker van liggen, want die mensen zijn toevallig daar geboren en ik kan toch niet de hele wereld op mijn schouder nemen.

Blijf doorgaan mensen. Boeiende topic.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mar42 »

:? :? hoezo ik gelijk, daar vraag ik toch niet om,kom anders dan waar jij op doelt.

bartels jam
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 jul 2009 21:26

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door bartels jam »

Ik heb de voorzitter van de Tros verzocht de gordijnen water te geven en daarna dit topic te sluiten.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door ron1 »

Laat Hem dan direct de geraniums water geven.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

G7 wat heb je nu weer tegen een vreetschuur?, van mij mag je daar met je kleinkids elke dag naar toe, extra bijgevoerde calorieen is toch niets mee, de energie raken ze kwijt in de ballenbak en glijbaan.

Antartican is me te ver met de kleinkids.

Bloemen water geven is een mooie therapie voor B Jam

Wat heeft een kindervrije camping hotel zwembad bioscoop theater etc etc nu met de noden in de wereld van doen ?.

Inderdaad een boeiend item, zeker als de onderwijzende forum prikkers hun voor/afkeer voor kinderen tonen, have fun and get a real job :D :?

Dit item kan gesloten worden tot maandag :idea: :lol:

edith59
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 okt 2008 21:33

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door edith59 »

25 jaar ervaring..en lees de kranten (niet de telegraaf) kijk programma's als Zembla, nova en andere actualiteitsprogramma's. Kijk naar de kinderbeschermingsrapporten, opvang, bureau halt etc..

edith59
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 okt 2008 21:33

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door edith59 »

da bedoel ik dus ,..je gilt maar weet helemaal niet waar je het over hebt. Je zou ook kunnen vragen:edith, met wat vor jomgeren werk je dan? hoe oud zijn die en wat voor stage heb je het dan over.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

Edith schreef:
25 jaar ervaring..en lees de kranten (niet de telegraaf) kijk programma's als Zembla, nova en andere actualiteitsprogramma's. Kijk naar de kinderbeschermingsrapporten, opvang, bureau halt etc..


Misschien kan zij vertellen welk werk ze doet en uit welke interne achtergrond informatie zij put, de actaliteiten programma,s zijn maatgevend voor de aversie tegen kinderen?? ONZIN , we hebben het over vakantielokaties met een verbod voor kinderen, jij sleept er de hele maatschappij bij en predikt jouw ervaring als pedagoog ???

edith59
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 okt 2008 21:33

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door edith59 »

nee er is mij gevraagd hoe ik aan die wijsheid kwam dat steeds meer instanties..zoals het onderwijs, steeds meer taken van de opvoeding op zich moeten nemen omdat ouders dat niet doen/kunnen/willen..wel op blijven letten.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

Edith, het zal iederen duidelijk zijn dat je in het onderwijs zit en denkt de pedagoge te kunnen uithangen tov andermans kinderen.

Met wie en waar gaat Edith op vakantie ver weg van kinderen?. :?

Tot morgen we gaan met z,n 10 wandelen en eten, incl kinderen uiteraard

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door G7 »

Tot morgen we gaan met z,n 10 wandelen en eten, incl kinderen uiteraard
Hou je ze wel een beetje in het gareel dan, want er zitten ook andere mensen met kinderen, die zich wel gedragen he!!!! :lol:

Veel plezier en zou als ik jou was..... in die ballenbak gaan zitten. :D

En och edith, ik denk niet dat het doordringt wat jij bedoelt hier. Let maar op.... wie je weer op je nek krijgt hier!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

De grote van de nek van G7 is mij onbekend , z,n nek zal wel dik zijn.

Ik zit niet in een ballenbak en we gaan niet naar een fastfood ballentent om ingeblikt voeder tot ons te nemen.

Was een leuk uitstapje met zich normaal gedragende kinderen erbij, ik heb uitgekeken naar afkeurende blikken van de solo lui , deze zaten vermoedelijk midden op de hei te yuppen en van hun 7 weken schoolvakantie te genieten( een slag in de ronde werken heet dat vlg Edith). :) (*-*)

Vrijheid blijheid cq verschraling van de maatschappij

edith59
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 okt 2008 21:33

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door edith59 »

wat een frustratie... niet alleen ben ik pedagoog, begeleid ik mensen die het met de kinderen niet kunnen bolwerken, geef ik biologie op een grote scholen gemeenschap maar geef ik ook sociale vaardigheden aan kinderen en volwassen..zeg maar ..zoals jijhahahhaha dag ik ga lekker met vakantie!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

Edith je ben een natuurwonder, beetje overspannen maar dat kan, hou je wel bij het onderwerp, vermoedelijk gruwel je van kinderen zonder enige frustratie psttttttt

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mar42 »

Ja dat pedagogisch verantwoord opvoeden van scholen, ja dat ken ik.
:? :? En die is me toch suer goed op scholen :evil:

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door ron1 »

Wil nog even iets kleins toevoegen, de topic is nog open dus men mag gewoon posten.Tegenwoordig anno 2009 worden kinderen al snel gezien als lastig en moeilijk, als het 1 stap naar links doet heeft het adhd of autisme.......als een kind duidelijk zegt, nee wil ik niet...is het een brutaal verwend nest..volwassenen zijn het probleem, niet die kinderen.Als men een vacantie wilt zonder kinderen om zich heen zijn er mogelijkheden zat buiten de ijsschots om.

JJ1983
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2009 00:35

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door JJ1983 »

ron1 schreef:Wil nog even iets kleins toevoegen, de topic is nog open dus men mag gewoon posten.Tegenwoordig anno 2009 worden kinderen al snel gezien als lastig en moeilijk, als het 1 stap naar links doet heeft het adhd of autisme.......als een kind duidelijk zegt, nee wil ik niet...is het een brutaal verwend nest..volwassenen zijn het probleem, niet die kinderen.Als men een vacantie wilt zonder kinderen om zich heen zijn er mogelijkheden zat buiten de ijsschots om.
Weet je wat, we trekken meteen alle subsidie uit jeugdpsychiatrie, jeugdpsychologie en pedagogisch onderzoek. We doen het al jaren verkeerd. We moeten gewoon doen wat de kinderen willen.
:lol:

Gesloten