bol.com - mp3 spelers
Geplaatst: 05 jul 2006 12:58
Hallo,
Een week geleden heb ik via Bol.com twee MP3 spelers besteld door gebruik te maken van iDeal betaalmethode.
Eerst liep de betaling steeds stuk. Uiteindelijk is de betaling verwerkt.
Echter de bestelling was op mijn account niet te zien.
Klacht gedeponeerd op BOL.com site zelf. Twee dagen erna zelf maar contact opgenomen. Er werd gezegd dat als de bestelling 'onbestelbaar' is, ivm geen bestelling in hun database, het bedrag met 3 weken teruggestort zou worden. Er werd geadviseerd de bestelling alvast opnieuw te plaatsen. Opnieuw via iDeal betaald en opnieuw geen bestelling zichtbaar. Nu 5 dagen verder en nog geen geld teruggezien.
Inmiddels zijn de MP3 spelers die ik 'besteld' heb, niet meer beschikbaar op de site.
Een week geleden heb ik via Bol.com twee MP3 spelers besteld door gebruik te maken van iDeal betaalmethode.
Eerst liep de betaling steeds stuk. Uiteindelijk is de betaling verwerkt.
Echter de bestelling was op mijn account niet te zien.
Klacht gedeponeerd op BOL.com site zelf. Twee dagen erna zelf maar contact opgenomen. Er werd gezegd dat als de bestelling 'onbestelbaar' is, ivm geen bestelling in hun database, het bedrag met 3 weken teruggestort zou worden. Er werd geadviseerd de bestelling alvast opnieuw te plaatsen. Opnieuw via iDeal betaald en opnieuw geen bestelling zichtbaar. Nu 5 dagen verder en nog geen geld teruggezien.
Inmiddels zijn de MP3 spelers die ik 'besteld' heb, niet meer beschikbaar op de site.