Zijn er meer mensen die een contract bij Legio/Labouchere hebben afgesloten in de eerste drie jaar van hun eigen onderneming?
Wij konden namelijk niet van hypotheek veranderen en geen verdere lening aangaan.
Dat de winstverdriedubbelaar daar ook onder valt heeft niemand ons destijds vertelt, maar dit is volgens mij wel een sterk juridisch punt om het contract ongedaan gemaakt te krijgen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 3-jaarsclausule bij eigen onderneming
Re: 3-jaarsclausule bij eigen onderneming
Ik snap wat je bedoelt Y maar zo makkelijk is dat niet, lees de kleine lettertjes maar eens!
Hierop zullen niet veel mensen het winnen, misschien dat de mensen die via de Direct Mailing van Legio (via call-center "**** THE WORLD") daar kans op maken.
Hierop zullen niet veel mensen het winnen, misschien dat de mensen die via de Direct Mailing van Legio (via call-center "**** THE WORLD") daar kans op maken.
Op welke kleine lettertjes doel je? Ik heb ze ook doorgelezen, maar ben er niets over tegengekomen.
Die 3 jaar waar ik het over heb is een wettelijk gegeven en zou voor alle soorten leningen moeten gelden.
Kun je de letterlijke tekst van die kleine lettertjes aangeven BUD?
Die 3 jaar waar ik het over heb is een wettelijk gegeven en zou voor alle soorten leningen moeten gelden.
Kun je de letterlijke tekst van die kleine lettertjes aangeven BUD?
Sorry Yvonne,
Ik heb je vraag verkeerd begrepen...
Ik dacht dat je bedoelde dat je geen lening meer kon krijgen omdat je een winstver3dubbelaar hebt.
In dit geval heb je een goed punt ik vraag me echter af of ze je niet gaan wijzen op je eigen verantwoordelijkheid.
(zoals ze de mensen vaak afschepen, in dit geval ben ik het met je eens)
Ik heb je vraag verkeerd begrepen...
Ik dacht dat je bedoelde dat je geen lening meer kon krijgen omdat je een winstver3dubbelaar hebt.
In dit geval heb je een goed punt ik vraag me echter af of ze je niet gaan wijzen op je eigen verantwoordelijkheid.
(zoals ze de mensen vaak afschepen, in dit geval ben ik het met je eens)
Yvonne, banken en financiers zijn vrij om jou krediet te geven. Ook als je bedrijf korter dan 3 jaar bestaat. Echter de meeste banken verstrekken pas een hypotheek indien je de cijfers van laatste 3 jaar kunt overleggen.
Vr.gr. Pluto
Vr.gr. Pluto
Beste Pluto,
Legiolease heeft onze financiele situatie helemaal niet opgevraagd! Ik ving geen uitkering meer omdat we vallen onder de tweeverdieners en mijn man was nog maar net op gang als ondernemer.
Ons huis was de enige inzet om financieringen rond te krijgen. Legiolease had hier op moeten toezien.
Wij waren door de gebrekkige informatie in de folders van mening dat we hooguit onze eigen inzet, oftewel ons maandelijks bedrag wat we aan Legio moesten betalen, kwijt konden raken.
Dat dat het aankoopbedrag was, was ons volldeig ontgaan, anders hadden we nooit voor deze constructie getekend.
Legiolease heeft onze financiele situatie helemaal niet opgevraagd! Ik ving geen uitkering meer omdat we vallen onder de tweeverdieners en mijn man was nog maar net op gang als ondernemer.
Ons huis was de enige inzet om financieringen rond te krijgen. Legiolease had hier op moeten toezien.
Wij waren door de gebrekkige informatie in de folders van mening dat we hooguit onze eigen inzet, oftewel ons maandelijks bedrag wat we aan Legio moesten betalen, kwijt konden raken.
Dat dat het aankoopbedrag was, was ons volldeig ontgaan, anders hadden we nooit voor deze constructie getekend.
Beste BUD,
Het gaat mij om de juridische weg...of iemand hier al ervaring mee heeft. Ik wil weten of het hard te maken is.
Het gaat mij om de juridische weg...of iemand hier al ervaring mee heeft. Ik wil weten of het hard te maken is.