Pagina 1 van 1

Drama surfen en bellen HETNET

Geplaatst: 06 jul 2006 16:06
door northon
Via dit forum wil ik mijn ongenoegen uiten over surfen en bellen van HETNET

Via surfen en bellen heb ik een extra telefoonnummer aangevraagd.
Achteraf een groot drama met het gevolg dat mijn huidige en het nieuw
aangevraagd nummer afgesloten is en kwijt ben.
Een helpdesk bellen kost alleen een flinke duit (€ 0.45 per minuut)en het lost niets op gezien de ondeskundigheid van deze helpdesk.Bovendien wordt de email niet beantwoord of een standaard onzin verhaal waar ik niets mee kan.
Deze helpdesk heeft veroorzaakt dat ik op een gegeven moment 3 nummers plus een 084 nummer had.
Nu ben ik verstoken van alle telefonisch verkeer en bezit geen aansluiting meer.
Zelfs de KPN kan mij niet garanderen dat de lijnen weer hersteld worden.
Ik overweeg om een schadeclaim in te dienen bij HETNET en mijn abonnement te beeindigen wegens wanprestaties.

Northon

Re: Drama surfen en bellen HETNET

Geplaatst: 24 sep 2006 13:38
door boebele
up

Re: Drama surfen en bellen HETNET

Geplaatst: 27 sep 2006 21:41
door Jauk van der Craats
Ik ben ook vreselijk teleurgesteld.

Zie:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=534590#534590

Ik stuur nu maar brieven naar:

Directie Het Net
T.a.v. mevrouw Boukje Bügel-Gabreëls
Postbus 2728
3800 GG AMERSFOORT

Misschien help dat.

Groeten,

Jauk van der Craats