vodafone
Geplaatst: 06 jul 2006 19:19
Al jaren heb ik een vodafone abonnement, omdat mijn abonnement bijna afliep heb ik hem verlengd via de klantenservice van vodafone.
Op 29 Juni heb ik mijn nieuwe toestel ontvangen een Samsung E 900.
Vanaf het begin liep de tel vast, batterij eraf halen en dan deed ie het wel weer. Zondag 2 Juli liep ie vast en was niet weer aan de gang te krijgen.
Maandag gebeld met Vodafone en kreeg het advies om met de telefoon naar een Vodafone citypoint te gaan.
Ben daar geweest en werd geholpen door 2 mannekes van een jaar of 20 die mij smalend vertelden dat als ik de telefoon gewoon opgehaald had bij Vodafone citypoint dat ik dan een nieuwe had gekregen, omdat ik hem telefonisch had besteld bij Vodafone kreeg ik geen nieuwe maar zou hij opgestuurd worden ter reparatie!
Een telefoon van een paar dagen oud!!!! Omdat ik hem dus niet bij een citypoint had gehaald, maar had laten bezorgen( waar je dus ook nog even 9 euro voor moet betalen) zou er een andere garantie op het toestel zitten.
Meteen maar weer gebeld met de afd. verkoop van Vodafone en na veel gezeur zou ik een nieuwe telefoon krijgen. Deze zou bezorgd worden op donderdag 6 Juli.
Heb er een dag vrij voor genomen en maar wachten op de telefoon,
om een uur of 3 gebeld waar ie bleef en kreeg te horen dat de koerier op dat moment in Groningen was en dan naar mij toe zou komen, een half uurtje rijden ong.
Om half 6 was ie er nog niet, weer gebeld en ja hoor hij zou toch echt komen, de koerier zou tot 8 uur aan het werk zijn dus had nog alle tijd.
Om een uur of 7 weer gebeld en kreeg toen te horen dat de koerier maar tot 6 uur werkte en ik vandaag dus niks meer zou krijgen.
Moet morgen maar even weer bellen hoe het verder zit want die mensen van die afdeling waren al naar huis natuurlijk.
Onbeschofte antwoorden van de mensen van de klantenservice, en ze hebben ook geen idee waar ze over praten die gekken.
Ben er spuugziek van maar ja zit helaas nog wel aan het abonnement vast van een jaar!!!
Hoop dat ik die telefoon binnenkort nog krijg want op deze manier heb ik ook niks aan mijn sim kaart want kan toch niet bellen, maar betalen voor een abonnement waar ik op deze manier niks aan heb gaat wel gewoon door!!!
Op 29 Juni heb ik mijn nieuwe toestel ontvangen een Samsung E 900.
Vanaf het begin liep de tel vast, batterij eraf halen en dan deed ie het wel weer. Zondag 2 Juli liep ie vast en was niet weer aan de gang te krijgen.
Maandag gebeld met Vodafone en kreeg het advies om met de telefoon naar een Vodafone citypoint te gaan.
Ben daar geweest en werd geholpen door 2 mannekes van een jaar of 20 die mij smalend vertelden dat als ik de telefoon gewoon opgehaald had bij Vodafone citypoint dat ik dan een nieuwe had gekregen, omdat ik hem telefonisch had besteld bij Vodafone kreeg ik geen nieuwe maar zou hij opgestuurd worden ter reparatie!
Een telefoon van een paar dagen oud!!!! Omdat ik hem dus niet bij een citypoint had gehaald, maar had laten bezorgen( waar je dus ook nog even 9 euro voor moet betalen) zou er een andere garantie op het toestel zitten.
Meteen maar weer gebeld met de afd. verkoop van Vodafone en na veel gezeur zou ik een nieuwe telefoon krijgen. Deze zou bezorgd worden op donderdag 6 Juli.
Heb er een dag vrij voor genomen en maar wachten op de telefoon,
om een uur of 3 gebeld waar ie bleef en kreeg te horen dat de koerier op dat moment in Groningen was en dan naar mij toe zou komen, een half uurtje rijden ong.
Om half 6 was ie er nog niet, weer gebeld en ja hoor hij zou toch echt komen, de koerier zou tot 8 uur aan het werk zijn dus had nog alle tijd.
Om een uur of 7 weer gebeld en kreeg toen te horen dat de koerier maar tot 6 uur werkte en ik vandaag dus niks meer zou krijgen.
Moet morgen maar even weer bellen hoe het verder zit want die mensen van die afdeling waren al naar huis natuurlijk.
Onbeschofte antwoorden van de mensen van de klantenservice, en ze hebben ook geen idee waar ze over praten die gekken.
Ben er spuugziek van maar ja zit helaas nog wel aan het abonnement vast van een jaar!!!
Hoop dat ik die telefoon binnenkort nog krijg want op deze manier heb ik ook niks aan mijn sim kaart want kan toch niet bellen, maar betalen voor een abonnement waar ik op deze manier niks aan heb gaat wel gewoon door!!!