Probleem internet van @home
Geplaatst: 07 jul 2006 21:47
Hallo
Ik heb een probleem met internet van @home.
We hebben al enkele jaren internet van @home aan de ene kant bevalt het goed en aan de andere kant totaal niet.
Eerst hadden we breedband internet 47,95 heet nu internet intensief 5000.
Paar jaar later hebben we dat laten veranderen in de nieuwe Family die was toen net nieuw en 10 euro goedkoper dan breedband.
Vorig jaar oktober kregen wij bericht dat Family er uit gaat en dat we tot mei breedband krijgen voor de prijs van Family dat is allemaal goed gegaan.
We moesten voor mei 2006 beslissen welke abonnement we dan gaan nemen ipv breedband/Family of bij breedband blijven.
We hebben toen besloten om naar basis te gaan (heet nu internet regelmatig 2000) kosten 29,95.
Dat heb ik via email geregeld en heb toen email terug gehad dat we per 1 mei @home basis krijgen.
Toen kwam in mei de factuur en wat stond daar op? internet intensief 5000 46,68 euro ipv internet regelmatig 2000 29,95 terwijl intensief 47,95 dus 46,68 is ook niet goed.
Op de factuur van juni stond internet intensief 5000 47,95.
Dus heb ik gebeld gebeld gebeld gebeld maar heeft niks geholpen elke keer zeggen ze het komt in orde maar nee hoor het is nog niet in orde.
Ik heb toen een brief gemaakt en die per email verzonden.
Krijg ik weer zo'n stomme standaard emailbericht terug:
Wij bieden u onze excuses aan voor de lange tijd die het beantwoorden van uw e-mail in beslag heeft genomen. Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.
Volgens onze gegevens heeft u inmiddels Internet Regelmatig 2000.
Uw verzoek voor verrekening hebben wij doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Ze zeggen dus dat ik internet regelmatig 2000 heb maar waarom staat dat niet op de factuur en waarom wordt er niet gewoon 29,95 van de rekening gehaald?.
Ik heb in het voorjaar dit jaar een nieuwe email laten aanmaken als hoofdgebruiker ook daarvoor heb ik een paar keer moeten mailen en bellen voor dat het pas in orde kwam.
Ik heb het helemaal gehad met @home dit is toch niet normaal meer zoals zij met hun klanten omgaan?.
Wie heeft ook zoiets meegemaakt en wat vinden jullie hier van?.
Het liefst stap ik over naar internetplusbellen van kpnplanet maar dat weet ik nog niet zeker om dat ik niet weet of dat verstandig is of niet?.
Ik ben heel benieuwd naar de reacties alvast bedankt.
Groeten Pascal
Ik heb een probleem met internet van @home.
We hebben al enkele jaren internet van @home aan de ene kant bevalt het goed en aan de andere kant totaal niet.
Eerst hadden we breedband internet 47,95 heet nu internet intensief 5000.
Paar jaar later hebben we dat laten veranderen in de nieuwe Family die was toen net nieuw en 10 euro goedkoper dan breedband.
Vorig jaar oktober kregen wij bericht dat Family er uit gaat en dat we tot mei breedband krijgen voor de prijs van Family dat is allemaal goed gegaan.
We moesten voor mei 2006 beslissen welke abonnement we dan gaan nemen ipv breedband/Family of bij breedband blijven.
We hebben toen besloten om naar basis te gaan (heet nu internet regelmatig 2000) kosten 29,95.
Dat heb ik via email geregeld en heb toen email terug gehad dat we per 1 mei @home basis krijgen.
Toen kwam in mei de factuur en wat stond daar op? internet intensief 5000 46,68 euro ipv internet regelmatig 2000 29,95 terwijl intensief 47,95 dus 46,68 is ook niet goed.
Op de factuur van juni stond internet intensief 5000 47,95.
Dus heb ik gebeld gebeld gebeld gebeld maar heeft niks geholpen elke keer zeggen ze het komt in orde maar nee hoor het is nog niet in orde.
Ik heb toen een brief gemaakt en die per email verzonden.
Krijg ik weer zo'n stomme standaard emailbericht terug:
Wij bieden u onze excuses aan voor de lange tijd die het beantwoorden van uw e-mail in beslag heeft genomen. Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.
Volgens onze gegevens heeft u inmiddels Internet Regelmatig 2000.
Uw verzoek voor verrekening hebben wij doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Ze zeggen dus dat ik internet regelmatig 2000 heb maar waarom staat dat niet op de factuur en waarom wordt er niet gewoon 29,95 van de rekening gehaald?.
Ik heb in het voorjaar dit jaar een nieuwe email laten aanmaken als hoofdgebruiker ook daarvoor heb ik een paar keer moeten mailen en bellen voor dat het pas in orde kwam.
Ik heb het helemaal gehad met @home dit is toch niet normaal meer zoals zij met hun klanten omgaan?.
Wie heeft ook zoiets meegemaakt en wat vinden jullie hier van?.
Het liefst stap ik over naar internetplusbellen van kpnplanet maar dat weet ik nog niet zeker om dat ik niet weet of dat verstandig is of niet?.
Ik ben heel benieuwd naar de reacties alvast bedankt.
Groeten Pascal