Pagina 1 van 1

Wanadoo & Helpdesk

Geplaatst: 07 jul 2006 22:11
door J.B. Bruinsma
Op 15 mei 2006 heeft wanadoo mijn family abonnemnet omgezet naar een direct abonnement. Ik had hier niet om gevraagd.
Tijdens deze omzetting is er een storing ontstaan en heb ik drie weken zonder internet gezeten. In deze periode heb ik vele malen naar hun helpdesk moeten bellen a 0,20 cent per minuut. Ik ben van mening, dat Wanadoo mij deze telefoonkosten moet terugbetalen, omdat zij immers de fout zijn ingegaan. Het gaat om 25 euro. Omdat ik geen ADSL / internet had, heb ik ook mijn automatische incasso ingetrokken. Wanadoo dreigt nu met incassobureaus en extra onkosten voor mijn rekening.
Mijn vraag is nu of ik in mijn recht sta?

Met vriendelijke groet,

Jannie

Re: Wanadoo & Helpdesk

Geplaatst: 14 jul 2006 16:55
door loco-motief
Mijn ervaring met zoeen soortgelijke situatie is dat als je de telefonische helpdesk belt dit geen zoden aan de dijk zet.
Een aangetekende klachtenbrief met daarin de eis dat de 3 weken en de telefoonkosten worden teruggestort doet vaak wonderen.
Wacht hier echter niet te lang mee want als het wel bij een incassobureau terecht komt heeft u met 2 bedrijfstakken te maken die niet erg bekend staan om hun goede communicatie vaardigheden.

Houd vol en dan neem ik aan dat het goed komt.