Wanadoo & Helpdesk
Geplaatst: 07 jul 2006 22:11
Op 15 mei 2006 heeft wanadoo mijn family abonnemnet omgezet naar een direct abonnement. Ik had hier niet om gevraagd.
Tijdens deze omzetting is er een storing ontstaan en heb ik drie weken zonder internet gezeten. In deze periode heb ik vele malen naar hun helpdesk moeten bellen a 0,20 cent per minuut. Ik ben van mening, dat Wanadoo mij deze telefoonkosten moet terugbetalen, omdat zij immers de fout zijn ingegaan. Het gaat om 25 euro. Omdat ik geen ADSL / internet had, heb ik ook mijn automatische incasso ingetrokken. Wanadoo dreigt nu met incassobureaus en extra onkosten voor mijn rekening.
Mijn vraag is nu of ik in mijn recht sta?
Met vriendelijke groet,
Jannie
Tijdens deze omzetting is er een storing ontstaan en heb ik drie weken zonder internet gezeten. In deze periode heb ik vele malen naar hun helpdesk moeten bellen a 0,20 cent per minuut. Ik ben van mening, dat Wanadoo mij deze telefoonkosten moet terugbetalen, omdat zij immers de fout zijn ingegaan. Het gaat om 25 euro. Omdat ik geen ADSL / internet had, heb ik ook mijn automatische incasso ingetrokken. Wanadoo dreigt nu met incassobureaus en extra onkosten voor mijn rekening.
Mijn vraag is nu of ik in mijn recht sta?
Met vriendelijke groet,
Jannie