LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PC Boulevard te Brouwershaven

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Martinvdm

PC Boulevard te Brouwershaven

Ongelezen bericht door Martinvdm »

PCBoulevard verkoopt sinds 2001 hardware en software via internet. Hierbij stelt de internetwinkel het gemak van de klant voorop. Dit gemak bestaat niet alleen uit lage prijzen, maar zeker ook uit een klantvriendelijke service, betrouwbare dienstverlening en een snelle levering van de bestelling.

Dit staat op de site van de PC Boulevard uit Brouwershaven maar mijn ervaring is toch iets anders en dat wil ik graag met jullie delen. Tenslotte…Een gewaarschuwd mens telt voor 2 !!

Op 19 april heb ik een harddisk en een laptopgeheugen besteld bij de PC Boulevard. Ik kreeg op 24 april een emailtje waarin stond dat mijn bestelling de 29ste april geleverd zou worden. Op de 24ste april heb ik nog een SD kaartje extra bijbesteld en kreeg keurig een mailtje terug of ik het bedrag over wou boeken en dat dit kaartje bij mijn bestelling bijgevoegd zou worden.

Tot zover nog niks aan de hand.

Op de 29ste nog geen pakketje in huis dus enkele dagen later (5 mei) eens een mailtje gestuurd hoe het ervoor stond. Als antwoord kreeg ik het volgende terug:

Hierbij ontvang je een reactie op je vraag over de levering van de bestelling.

De bestelling is nog niet geleverd, omdat de bestelde onderdelen nog niet voorradig zijn. De verwachting is dat je de bestelling uiterlijk eind komende week kunt ontvangen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak.

De levertijd was eind volgende week dus voor de 13e mei zou ik de bestelling krijgen. Ook dit was niet haalbaar en na een paar emailtjes (die trouwens niet beantwoord werden omdat men zei dat ze niet aankwamen…Vreemde zaak, want het emailtje met de bijbestelde SD kaart was WEL aangekomen) en een brief per post kreeg ik het volgende terug:

Hierbij ontvangt u een bericht over de status van uw bestelling.

De verwachte leverdatum van 27 mei 2006 is helaas niet haalbaar, omdat uw bestelling nog niet geheel voorradig is. Hieronder vindt u een overzicht van de bestelling, waaruit blijkt waarom uw bestelling nog niet leverbaar is. De verwachting is dat u uw bestelling binnen een week alsnog kunt ontvangen. Wij betreuren het dat wij niet op de afgesproken datum hebben kunnen leveren. Graag verneem ik van u of u op de levering kunt wachten of dat u interesse heeft in een alternatief. Het is indien gewenst ook mogelijk om (een gedeelte van) de bestelling te annuleren.

Ik wou dus de SD kaart annuleren en de rest van de bestelling eens opgestuurd zien. We waren ongeveer een week of 6 verder en nog steeds geen bestelling in huis. Ook mijn broertje die op zijn laptopgeheugen zat te wachten werd het beu. Na talloze malen geprobeerd te bellen en te mailen is mijn broertje bij hem langs geweest om de spullen op te halen. Daar heeft hij de harddisk en het geheugen meegekregen alsmede de 16 euro van de SD kaart. Helaas was hij vergeten om de verzendkosten aan mijn broertje mee te geven. Immers, hij heeft niks op hoeven sturen dus verzendkosten zijn er niet gemaakt.

Nadat ik hem eindelijk telefonisch te pakken kreeg, heb ik voorgesteld om alsnog het geheugenkaartje op te sturen voor de vergoeding van de verzendkosten, de harddisk die goedkoper was geworden en de vele telefoontjes (ik kan dat antwoordapparaat nu wel dromen  )

Als reactie kreeg ik op maandag 5 juni:

Goed te horen dat de harde schijf en het geheugen zijn aangekomen. Inderdaad kwam ik er al snel achter dat ik de verzendkosten was vergeten. Ik ga uiteraard akkoord met uw voorstel om de 512mB SD kaart alsnog toe te sturen tegen de betaalde verzendkosten, maar deze kaart is de komende tijd helaas nog niet verkrijgbaar. Ik verneem graag van u of een ander merk of een 256mB uitvoering ook een optie is.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wacht uw reactie af. Nogmaals mijn excuses voor de moeizame afhandeling van uw bestelling.

Nou…dit was het laatste wat ik van hem te horen (lezen) kreeg. Ik heb (weer) talloze malen gebeld, mailtjes gestuurd maar helaas zonder succes. Ik geef het daarom ook op want het heeft toch geen zin meer en na 12 weken wordt je het zat. Email word niet beantwoord en telefonisch is het niet veel beter want het antwoordapparaat is het enigste wat ik hoor.

Hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie en denken jullie goed na voordat je een bestelling plaatst. De levering is erg traag en ze zijn erg moeilijk bereikbaar maar wat ik het ergste vind, is dat afspraken niet worden nagekomen dus een klantvriendelijke service, betrouwbare dienstverlening en een snelle levering van de bestelling gaat voor mij niet op !!

Groet,
Martin

Dutch_com_freak

Re: PC Boulevard te Brouwershaven

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Eigenlijk klopt het gewoon dat als je iets bestelt... daarna wordt er verteld dat het die datum aan komt.. e voegt er wat bij (wat niet op voorraad is, ok hadden ze moeten melden) dat het dan langer duurt vindt ik niet zo vreemd

dat het daarna nog eens lange duurt is wel vreemd ja... en vervolgens vergeten de verzendkosten eraf te halen.. tjah.. foutje? het ligt immers al klaar om te verzenden en bij het afrekenen is alleen de kaart eraf gehaald...

ik kan het best begrijpen allemaal alleen had zo niet gemogen natuurlijk beetje het id van wrong time wrong place?

waarom ga je met de hele bubs papier niet gewoon nog eens er heen?

Martinvdm

Ongelezen bericht door Martinvdm »

waarom ga je met de hele bubs papier niet gewoon nog eens er heen?
Tegenwoordig hebben we email en telefoon maar daar krijg ik geen reactie op. En er naar toe rijden heb ik geen zin in !!

De verkoper is nalatig en laat niet van zich horen en dan moet ik maar ff 100 km naar Brouwershaven rijden om vervolgens voor een gesloten deur te staan ??

Dacht het niet...

paulrx7

Ongelezen bericht door paulrx7 »

Ook ik heb een soortgelijke ervaring.
Op 11 april 2006 heb ik een draadloos toetsenbord en muis besteld twv 24,42 euro.
In eerste instantie kreeg ik keurig een mailtje met de orderbevestiging maar daarna, u raadt het al: op 21 april een mailtje met de mededeling dat de verwachte leverdatum niet haalbaar was.
Een maand later hetzelfde mailtje en uiteindelijk de mededeling dat de bestelling niet meer te leveren was en geannuleerd kon worden waarna het betaalde bedrag zou worden terug gestort.

We zijn nu een half jaar verder en ik heb nog steeds geen geld gezien.

PCBOULEVARD: NIET INTRAPPEN DUS!

ps. Onlangs was ik in Duitsland en daar lag hetzelfde toestsenbord voor 14,95 in de supermarkt.

Gesloten