LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stadsdeel Amsterdam-Zuidoost

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
blity
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jul 2006 23:56

Stadsdeel Amsterdam-Zuidoost

Ongelezen bericht door blity »

Onderstaande is eigenlijk niet echt een klacht, maar eerder een vraag om wat raad.

Stadsdeel Amsterdam-Zuidoost is de laatste jaren met hervormingen bezig geweest het imago van de Bijlmer op te krikken. Nu heeft het stadsdeel een game ingezet genaamd Next Station Zuidoost waarmee prijzen te winnen zijn.

Op zich allemaal leuk en aardig, maar als je dan eenmaal een prijs wint krijg je het volgende mailtje:

beste *naam*,

U heeft meegedaan aan het spel Next Station Zuidoost en bent een van dewinnaars, gefeliciteerd! U heeft een OV Chipkaart gewonnen met een reistegoed van 125 euro.

Kunt u mij uw adresgegevens sturen dan zorgen we ervoor dat het GVB contactmet u opneemt om uw persoonlijke OV Chipkaart bij u te bezorgen. Ivm de doorlooptijd van het spel kan dit nog enkele weken duren.

Met vriendelijke groet,
Suzanne Burger



Nu vraag ik me af in hoeverre zoiets als dit wel te vertrouwen is, dat het geen louche organisatie betreft die mijn adresgegevens gebruikt voor doeleinden waar ik helemaal niet op zit te wachten. Dus zijn er hier nog meer mensen die hieraan hebben meegedaan? Zo ja, wat is jouw bevinding? Is er nadat jij je adresgegevens hebt opgegeven al meer concreet geworden? Zo nee, wantrouw jij dit al net zo veel als ik? Zo ja/nee, waarom wel/niet?[/i]


Gesloten