| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DEFAM-aandelenlease: euro.3600,-- + rente terug
DEFAM-aandelenlease: euro.3600,-- + rente terug
Eind mei jl. , gepubliceerd begin juni, was het de beurt aan Fortis dochter DEFAM om veroordeeld te worden door de Rechtbank. Het bezit van een Wck-vergunning (DEFAM was een van de weinige leasebanken die over zo'n vergunning beschikte !) mocht niet baten.
De gedupeerde krijgt euro.3.600,-- terug + rente.
Wanneer dringt het tot de bestuursleden van de Raden van BEstuur van al die leasebanken (Fortis, Aegon, Levob, DSB, Dexia) door dat voortzetting van hun rechtsstrijd zinlose trekjes begint te vertonen.
De gedupeerde krijgt euro.3.600,-- terug + rente.
Wanneer dringt het tot de bestuursleden van de Raden van BEstuur van al die leasebanken (Fortis, Aegon, Levob, DSB, Dexia) door dat voortzetting van hun rechtsstrijd zinlose trekjes begint te vertonen.
-
Martinvdm
Re: DEFAM-aandelenlease: euro.3600,-- + rente terug
Dexia kennende, zal dat nog wel even duren...Wanneer dringt het tot de bestuursleden van de Raden van BEstuur van al die leasebanken (Fortis, Aegon, Levob, DSB, Dexia) door dat voortzetting van hun rechtsstrijd zinlose trekjes begint te vertonen.
Ze zullen alles gebruiken om dit te voorkomen...
We moeten veel geduld en mazzel hebben mensen...
Waneer dit doordringt? Ikdenk nooit. Zie hiervoor bijvoorbeeld de aso-bank Fortis, die op grote schaal zijn klanten heeft opgelicht met de wanproducten van Fortis Groeivermogen. Elke zaak heeft het dikke duimen advocaatje van Fortis met zijn belachelijke verweerschiften tot nu toe verloren.Wanneer dringt het tot de bestuursleden van de Raden van BEstuur van al die leasebanken (Fortis, Aegon, Levob, DSB, Dexia) door dat voortzetting van hun rechtsstrijd zinlose trekjes begint te vertonen.
Ik zie het echt nog niet gebeuren, ( wat ik overigens wel heel erg verstandig zou vinden ) dat Fortis erkent dat zij fouten heeft gemaakt en de klanten schadeloos gaat stellen.
Hallo Peewee,
Je verwijst naar een uitspraak van eind mei jl. , gepubliceerd begin juni.
Ik denk dat je deze uitspraak van eind april, gepubliceerd begin mei, bedoelt:
http://zoeken.rechtspraak.nl/zoeken/dtl ... ljn=AW7005
Groeten,
Piet
Je verwijst naar een uitspraak van eind mei jl. , gepubliceerd begin juni.
Ik denk dat je deze uitspraak van eind april, gepubliceerd begin mei, bedoelt:
http://zoeken.rechtspraak.nl/zoeken/dtl ... ljn=AW7005
Groeten,
Piet