LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dove sunshine

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
daika

dove sunshine

Ongelezen bericht door daika »

dove sunshine, ik heb het geprobeerd maar vind het helemaal niets, geeft vlekken en als je een dag later iets wits aan hebt dan krijgt je witte kleding hele lelijke vlekken.
wie heeft ervaring met wel goede bruiningscremes ?

Aardige Mevrouw

Re: dove sunshine

Ongelezen bericht door Aardige Mevrouw »

Als je even verder kijkt in deze rubriek, kun je zien dat "Belg" ook al een topic over dit smeerseltje had opgezet...........
En dat het afgeeft op je witte kleding? Tja, niet zo dik smeren zodat het goed kan intrekken & niet direct kleding aantrekken. Door het zweten met dit weer zal het er zeker ook wel wat sneller afkomen als het er niet goed ingetrokken zit. Krijg je trouwens met iedere zelfbruiner, want allemaal komen ze er binnen korte tijd wel af :(

daika

Ongelezen bericht door daika »

dat dit afgaf op mijn kleding was ruim 24 uur later ! en idd heb niet gezien dat dit onderwerp al besproken werd, zal zo ff kijken

Erna

Ongelezen bericht door Erna »

Ik vind het juist een heel goed produkt.
Het is natuurlijk wel heel belangrijk, dat je het er niet te dik op doet.
En wat ook heel belangrijk is, dat je het goed laat intrekken en
opdrogen.
Voor het mooiste resultaat moet je vooraf ook af en toe scrubben.
Dit voorkomt vlekken.

Wat mij betreft alleen maar lof.

Nu met het mooie zonnige weer gebruik ik het niet meer, maar
vooral in het voorjaar tijdens de eerste zonnestralen en de eerste korte rokjes, broeken en truitjes vond ik het super.

reintje vitesse

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Ja en zo'n mooie natuurlijk bruine tint heb je dan :lol: :lol: :lol: :lol:

eliane

Ongelezen bericht door eliane »

er zit een chemisch goedje in lijkt wel, een creme die later bruin kleurt, ik gebruik het soms in mijn gezicht verder niet op mijn lijf ook door die vlekken die je kleren haast niet uit gaan.

MVG Eliane

Wubo

Ongelezen bericht door Wubo »

AMBRE SOLAIRE NO TRACE SPRAY BRONZEUR

http://www.drogisterij.net/index.php?me ... odindex=10

Die gebruik ik, goede verspreiding, geen stank, geen vlekken maar gewoon lekker fris en mooi egaal effect.
Sprayen gaat lekker handig (nevel) en beetje uitsmeren.
En binnen 45 min. effect met een mooie egale kleur.

Droogt snel, dus is ook relaxed.
Te gebruiken op je lichaam maar niet op gezicht, na gebruik handen wassen en uitkijken voor vlekken in kleding.

prijs: tussen de 12 en de 14 €

*Sara*

Ongelezen bericht door *Sara* »

Bij mij geeft dove helemaal geen vlekken, waarschijnlijk heb je het gewoon niet goed genoeg uit gesmeerd. Bij mij geeft het ook helemaal niet af op mijn kleding en het ziet er ook natuurlijk uit!

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Zijn wij niet van het blanke ras.
Waarom dan bruin zijn???
Michael Jackson maar dan anders om

Rasje34

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Zijn wij niet van het blanke ras.
Waarom dan bruin zijn???
Michael Jackson maar dan anders om
Er is een verschil tussen blank en melkwit.... :roll: Dat ik een beetje bruin wil kleuren, wil niet zeggen dat ik op Oprah wil lijken...

Yvon1979

Ongelezen bericht door Yvon1979 »

Hallo,

Ik gebruik Dove Sunshine sinds 3 dagen. Ik heb zelf een zeer lichte huid en heb blond haar en sproeten, dan weet je het wel dan wordt je door de zon niet bruin maar rood. Ik kan dus absoluut niet lang in de zon.

Dus ik wou wel eens wat proberen om een licht subtiel tintje te krijgen, en heb dus Dove Sunshine gekocht. Ik heb het nu zelf 3 dagen gebruikt, en gisteren zei een zeer goede bekende van mij dat ze me wat verkleurt vond en of ik in de zon heb gezeten. Nou dat had ik dus niet... kortom bij mij werkt het. En ik heb ook geen vlekken op mijn huid.

Nou staat er ook duidelijk, voor de mensen onder ons die gelijk hun kleding aantrekken, op de verpakking dat je het een paar minuten goed moet laten intrekken voordat je kleding aantrekt. Kortom even goed in laten trekken en pas dan je kleding aan.

Ik smeer het ook op mijn gezicht en heb absoluut geen vlekjes in mijn gezicht (behalve m'n eigen sproeten :D ) Ik heb er dus wel baat bij moet ik zeggen. En heb ook de lichte variant genomen van dit product, want je hebt ook nog voor een paar tinten donkerder. Het wordt niet superbruin maar geeft wel een zeer egale lichtbruine teint op mijn huid.

En ik las ook nog ergens op een ander forum dat het een nare zonnebanklucht na een paar uur afscheid maar dat ruik ik absoluut niet. Maar dat zal wel per persoon verschillen, elke huid is tenslotte anders.

Gesloten