LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn welgemeende excuses

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jean

Mijn welgemeende excuses

Ongelezen bericht door Jean »

Door idealisme, ik wil mensen graag uit de problemen halen, en fanatisme, ik wil graag gelijk hebben, ben ik op dit forum doorgeschoten.

De case van Bobo is een waargebeurd verhaal echter de klant achter dit verhaal wilde dit niet zelf kwijt op dit forum. In zijn woorden heb ik zijn verhaal verteld. Ik wilde graag laten zien dat er andere mogelijkheden zijn dan gesteld en tevens aantonen dat er wel degelijk jaloezie in het spel is. Vooral dat laatste is wederom bewezen.

Helaas heeft de Tros haar zorgplicht op een verkeerde manier gebruikt. In tegenstelling tot mij een simpel mailtje te sturen met een verbod of vraag wat ik aan het doen ben, zetten ze e.e.a. zo op het forum. Dat is vragen om "haat".

Het is jammer dat de Tros niet optreed tegen schopperij en vermeende bedreigingen en wel op deze manier tegen goedbedoelde, idealisme, fanatisme.

Bij deze mijn welgemeende EXCUSSES dat ik door het doordraaien het vertrouwen heb beschaamd van de mensen op dit forum. Ik zal mij zeker niet meer vertonen op dit forum.
Ik hoop, en dat echt van ganse harte, dat alle problemen, door wie ook, worden opgelost.

met vriendelijke groet,
Jean de Zwaan.

Edwin

Re: Mijn welgemeende excuses

Ongelezen bericht door Edwin »

Beste Jean,

Ik zou mij niet zo druk maken, je hebt gewoon alles geprobeert om deze mensen te helpen, en soms is daar een schok effect voor nodig de variant van bobbe, heelaas is dit weer verkeerd opgepakt, en op deze manier kun je het nooit meer uitleggen daarvoor ben je te veel beschadigd...

Deze mensen hebben een te groot trauma opgelopen om door goede bedoelingen heen te kijken....

Jean Succes.......

Grt Edwin

en wat mij betreft blijf je gewoon op dit forum....

john

Ongelezen bericht door john »

Edwin, ben je niet toevallig Jean. Misbaksel. Proberen aan mensen die diep in de **** zitten beter te worden.

Ik heb hier geen woorden voor.

Sterkte iedereen,

John

Edwin

John,

Wanneer jij denk mij gewoon te kunnen schofferen, heb je het mis.
Of is dit een karakter trekje die behoort bij mensen met een lease verlies...!!!!!

En dat collectieve wantrouwen van jullie tegen eleke vorm van financiel advies is ook volledig onterecht en ongepast, denken jullie soms dat Alleen deze mensen werken zonder er zelf beter van te worden, Jij bent vast ook naar je werk gegaan vanmorgen om geld te verdienen, dus dan ben jij nu een misbaksel en een oplichter, ja voor het gemak scheer ik jullie ff allemaal over een kam..dat doen jullie immers ook...

Grt edwin

john

Edwin, Jean, Bobo of hoe je ook mag heten. Ik verdien m'n geld tenminste op een eerlijke manier, en kan m'n kinderen recht in de ogen kijken. Iets wat jij vast niet kunt doen.

diks

Ongelezen bericht door diks »

kan zij of hij geeneens kinderen maken laat staan normaal lullen blij dat ze weg is

Edwin

John,

Jij bent niet eens eerlijk tegenover jezelf, laat staan tegen anderen....

Misselijk mannetje....!!!!!!!!!

Grt edwin

Jean

Edwin, dank voor je steun. John, ik ben niet Edwin en Edwin is niet Jean en/of Bobo.

jeroen

Ongelezen bericht door jeroen »

Jean ??????

Jean mag ik je even helpen herinneren en ik citeer:

Bij deze mijn welgemeende EXCUSSES dat ik door het doordraaien het vertrouwen heb beschaamd van de mensen op dit forum.

Ik zal mij zeker niet meer vertonen op dit forum.

Een man een man een woord een woord!!!

PS: Het staat hier nog boven ook nog geen week geleden
6-11-2002

Joop

Ongelezen bericht door Joop »

Jeroen,

Zou hij het nu begrijpen? Ik ben dit bericht een keer of vier tegengekomen.
Groet,

Joop

Jean

Het is jammer maar helaas, ik blijf....kom terug op mijn besluit.

Ik zal het forum volgen om te zien hoe dieper dan diep jullie in de **** komen.

Vind ik in princiepe niet echt leuk voor jullie, maar als mensen eigenwijs zijn en zich niet door iemand (en dan heb ik het niet over mij) willen laten adviseren om uit die ****** komen en maar blijven hopen op een stichting die heel veel tijd nodig heeft, dan kijk ik met een glimlach toe.

Nogmaals, ik heb geen problemen, jullie wel!

Edwin

Jean,

Ja ik kan je heel goed begrijpen dat je bent terug gekomen op dit forum ik heb het zelfde gedaan, het is eigenlijk iets wat je niet wilt maar toch word de min of meer gedwongen te reageren omdat het allemaal zo ongenuanceerd en onterecht is en kan je het gewoon niet tegenover jezelf verkroppen dat willekeurige idioten zomaar een potje onzin gaan staan roepen over je en klim je toch weer in je toetsen bord ook al zou je het liefst dit niet willen doen...

maar troostje de moeite want grote denkers die dit land heeft voorgebracht worden nou eenmaal altijd door de niet begrijpende massa onderkent( zoals "ik" bijvoorbeeld diverse topics in dit forum bewijzen dat)...Dus jean trek het je niet persoonlijk aan allemaal want je word toch niet begrepen, Onze achter kleinkinderen zullen standbeelden en straatnamen van ons onthullen.....

Succes en ik steun je betogen.....

Grt edwin

toet

Ongelezen bericht door toet »

ik ga haast huilen. toet

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

"maar troostje de moeite want grote denkers die dit land heeft voorgebracht worden nou eenmaal altijd door de niet begrijpende massa onderkent"

Grote denkers? Schrijven die ook stukjes die stikken van de taalfouten...?

Volgens mij ben jij Chef lege dozen, op zoek naar de map Verdwenen Stukken.

Paula

john

Ach, is het homokoppeltje Jean en Edwin weer bezig, met hun zoontje Bobo. Daar is nog geen verstandig woord uitgekomen. Kijk uit mensen, reageer niet. Misschien zie je ze eerdaags in het programma opgelicht, of bij Peter R. de Vries.

Maarten

Ongelezen bericht door Maarten »

Als ik het goed begrijp begrijpt de niet begrijpende massa de grote denkers die dit land heeft voortgebracht juist wel? (Wellicht wordt hierboven met "onderkennen" de gespiegelde betekenis van dit woord bedoeld?)
groet, Maarten

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Broertje Edwin spreekt broer Jean toe.
Wat een stel stumpers.

Chiara

Ongelezen bericht door Chiara »

Hier wordt ik nou misselijk van. Mensen die weten dat er hier mensen zijn die financieel al zo in de put zitten en dan dat leedvermaak van een aantal. Te triest voor woorden. Hebben zeker niets beters te doen, dan te proberen ons nog dieper in de put te krijgen. Werken ze soms voor de firma list en bedrog. Denk toch eens na. Wij gaan toch geen lening van 30 jaar aan, om straks van Legio af te zijn. Stichting Leaseverlies gaat dit winnen! Dus we hoeven ons niet te lang meer zorgen te maken. Misselijk, echt kotsmisselijk word ik van dit soort mensen. Vertellen jullie de mensen ook de consequenties? Dat vraag ik me nou af. 30 jaar vast aan een lening die niet aftrekbaar is. Waar wordt je dan wijzer van.

Jos

Ongelezen bericht door Jos »

Sinds enkele weken lees ik af en toe de geplaatste artikelen in dit Forum.
Ik vind het dieptreurig dat ik bij verschillende onderwerpen telkens dezelfde 'typetjes' tegenkom met reacties waar niemand maar dan ook totaal niemand op zit te wachten. Er worden in dit Forum door hen insinuaties gedaan waar ieder weldenkend persoon van walgt, zeker gelet op de vervelende situatie waarin een groot aantal mensen zich momenteel bevindt.
Je moet ziek van geest zijn om hierover misselijk makende grappen in dit Forum te plaatsen.
Ik hoop dan ook van harte dat de redactie van Tros Rader ingrijpt tegen deze zielepoten.

Laten we hopen dat de Stichting Leaseverlies een positief resultaat boekt bij haar onderhandelingen met Dexia. De eerste signalen zijn positief en ik heb een positief gevoel over het te bereiken resultaat.

Ik wens diegenen die momenteel, door Legio Lease, zwaar in de problemen zitten veel sterkte toe!

GEHEUGENSTEUTJE

Ongelezen bericht door GEHEUGENSTEUTJE »

!!!

Gesloten