XBOX360
Geplaatst: 23 jul 2006 12:40
Bij deze naar alle frustratie maar een posting hier op het forum. Woensdag 19 juli hebben wij een Xbox360 gekocht, we dachten dat we een top gameconsole zouden kopen maar helaas wou het apparaat de volgende dag geen spel meer laden. Na contact met de support ( Sebastiaan Collin ) van de xbox360 kwamen we er achter dat het apparaat defect was. Ruilen dus.
Donderdag avond nog net voor 9 uur de xbox360 kunnen ruilen. Gelukkig konden we dan nu echt met de console gaan gamen. En wel 10 minuten. De xbox gaf 3 rode lampjes aan en deed niks meer. De support afdeling Dit maal Jimmy Janssen vertelde dat het apparaat een mainbord defect zou hebben en we het apparaat moesten laten repareren. We hebben er maar voor gekozen om hem te ruilen omdat de support zelf de telefoon er op gooide.
Vrijdag de xbox weer geruild. Zaterdag een uurtje of 8 mee gespeeld. en jahoor weer 3 rode lampjes die resulteren in een defact mainbord. weer contact opgenomen met de support (edwardo), maar dat was allleen maar om dit weer bij het referentie nummer te laten noteren. Het apparaat heeft al die tijd voldoende ventilatie gehad waar ze de schuld aan probeerde te geven. Helaas willen wij geen xbox 360 meer hebben en gaan we maar terug om ons geld retour te vragen. en hopelijk blijven we niet zitten met 4 spelletjes van 59,95 perstuk.
Wat ons betreft pas op met het kopen van een xbox 360 ! en we weten dat er genoeg mensen met het zelfde probleem zijn.
Donderdag avond nog net voor 9 uur de xbox360 kunnen ruilen. Gelukkig konden we dan nu echt met de console gaan gamen. En wel 10 minuten. De xbox gaf 3 rode lampjes aan en deed niks meer. De support afdeling Dit maal Jimmy Janssen vertelde dat het apparaat een mainbord defect zou hebben en we het apparaat moesten laten repareren. We hebben er maar voor gekozen om hem te ruilen omdat de support zelf de telefoon er op gooide.
Vrijdag de xbox weer geruild. Zaterdag een uurtje of 8 mee gespeeld. en jahoor weer 3 rode lampjes die resulteren in een defact mainbord. weer contact opgenomen met de support (edwardo), maar dat was allleen maar om dit weer bij het referentie nummer te laten noteren. Het apparaat heeft al die tijd voldoende ventilatie gehad waar ze de schuld aan probeerde te geven. Helaas willen wij geen xbox 360 meer hebben en gaan we maar terug om ons geld retour te vragen. en hopelijk blijven we niet zitten met 4 spelletjes van 59,95 perstuk.
Wat ons betreft pas op met het kopen van een xbox 360 ! en we weten dat er genoeg mensen met het zelfde probleem zijn.