LCD TV bij Pixmania
Geplaatst: 24 jul 2006 18:01
Hallo,
Op 17-7-2006 heb ik een Toshiba LCD televisie 32WL66Z besteld op www.pixmania.nl een Frans bedrijf en gisteren 20-7-2006 is die geleverd. Het toestel uitgepakt en aangesloten zenders laten zoeken dat ging allemaal goed. Maar na een half uur viel het beeld ineens weg en hoorde ik een tikkend geluid aan de achterkant maar ik kreeg geen beeld meer. De tv een tijdje uit gezet en het nog eens geprobeerd maar geen beeld. De tv 21-07-2006 retour gestuurd, wat je dus zelf moet betalen.
Gelijk maar een mailtje gestuurd of ze als de tv binnen is ze mij een nieuw toestel konden terug sturen, hierop kreeg ik dit antwoord terug.
“Geachte heer W******,
De reparatieperiode kan rond de 6 tot 8 weken in beslag nemen.
Onze excuses voor deze lange wachttijd.”
Dat is toch niet normaal ik verwacht een nieuw toestel geen toestel dat gerepareerd is en waar ik 6 tot 8 weken op moet wachten.
Ik heb ze een mail gestuurd dat ik hier niet mee akkoord ga en de koop wil laten ontbinden, en met het verzoek het betaalde geld terug te storten, of ze moeten mij, als de LCD tv bij hun binnen is, een nieuw toestel opsturen.
Wat kan ik hier aan doen, ik heb met een Visa card betaald kan ik het geld terug halen?
Met vriendelijke groet,
Joop
Op 17-7-2006 heb ik een Toshiba LCD televisie 32WL66Z besteld op www.pixmania.nl een Frans bedrijf en gisteren 20-7-2006 is die geleverd. Het toestel uitgepakt en aangesloten zenders laten zoeken dat ging allemaal goed. Maar na een half uur viel het beeld ineens weg en hoorde ik een tikkend geluid aan de achterkant maar ik kreeg geen beeld meer. De tv een tijdje uit gezet en het nog eens geprobeerd maar geen beeld. De tv 21-07-2006 retour gestuurd, wat je dus zelf moet betalen.
Gelijk maar een mailtje gestuurd of ze als de tv binnen is ze mij een nieuw toestel konden terug sturen, hierop kreeg ik dit antwoord terug.
“Geachte heer W******,
De reparatieperiode kan rond de 6 tot 8 weken in beslag nemen.
Onze excuses voor deze lange wachttijd.”
Dat is toch niet normaal ik verwacht een nieuw toestel geen toestel dat gerepareerd is en waar ik 6 tot 8 weken op moet wachten.
Ik heb ze een mail gestuurd dat ik hier niet mee akkoord ga en de koop wil laten ontbinden, en met het verzoek het betaalde geld terug te storten, of ze moeten mij, als de LCD tv bij hun binnen is, een nieuw toestel opsturen.
Wat kan ik hier aan doen, ik heb met een Visa card betaald kan ik het geld terug halen?
Met vriendelijke groet,
Joop