Vodafone maakt er een puinhoop van!
Geplaatst: 25 jul 2006 15:39
Hallo allemaal,
Ik heb Zaterdag bij Saturn in Rotterdam een scherpe deal gesloten, mij werd verzekerd dat ik meteen kon bellen, maar nu kan ik nog niet bellen!
Ik ben gisteren een Vodafone winkel binnen-gelopen daar werd mij verzekerd dat hij vandaag nog zou moeten werken, maar nog NIET!
Vodafone al weer gebeld enz, die sturen je toch weer naar een BETAALD nummer maar goed, nummer gebeld Klantenservice weet weer helemaal van niets!
Ik ben er inmiddels achter dat er Prepaid-kaartjes als abbo zijn verkocht, (dit word door Saturn en Vodafone gezecht) en dat dit niet gaat in combinatie, alle twee mijn toestellen (SGH-X200 en K750i) zeggen dat er niet gebeld kan worden, en geven Inactieve SIM!
Nu heb ik Saturn weer gebeld en zeggen ze dat het Zaterdag weer zou moeten werken, je krijgt een nieuw nummer via sms, en vanaf dan zou het weer moeten werken, maar ik vind dat wel erg lang duren, en ze zeggen dat er iets tegen over staat (kleine korting ofzow)!
Hebben andere mensen dit ook, zo jah, ben je al geholpen, wat vind jij ervan, heb je (al) een compensatie gehad?
Grts Bram.
P.s ik hou jullie op de hoogte!
----------------------------------------------------------------------------------
{Update} 25-07-06 15:50
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Erg vervelend dat uw aansluiting nog steeds niet in werking is. Ik heb
uw e-mail doorgestuurd naar de telefonische Klantenservice met de vraag
of zij met u contact kunnen opnemen.
Tevens kunt u ook zelf met hen contact opnemen via het gratis nummer
0800-0560. Ik vertrouw erop dat uw aansluiting vandaag nog wordt
gerealiseerd.
Met vriendelijke groet,
Inez Litjens
Vodafone Customer Management - Services
Heb het nummer meteen gebeld, maar als je alle stappen volgt, kom je weer in het betaalde nummer, waar ze niks wisten!
----------------------------------------------------------------------------------
{Update} 25-07-06 17:01
Vodafone Rotterdam heeft me gebeld, met de mededeling dat alles morgen weer zou moeten werken, de technische dienst is er hard aan bezig!
----------------------------------------------------------------------------------
Ik heb Zaterdag bij Saturn in Rotterdam een scherpe deal gesloten, mij werd verzekerd dat ik meteen kon bellen, maar nu kan ik nog niet bellen!
Ik ben gisteren een Vodafone winkel binnen-gelopen daar werd mij verzekerd dat hij vandaag nog zou moeten werken, maar nog NIET!
Vodafone al weer gebeld enz, die sturen je toch weer naar een BETAALD nummer maar goed, nummer gebeld Klantenservice weet weer helemaal van niets!
Ik ben er inmiddels achter dat er Prepaid-kaartjes als abbo zijn verkocht, (dit word door Saturn en Vodafone gezecht) en dat dit niet gaat in combinatie, alle twee mijn toestellen (SGH-X200 en K750i) zeggen dat er niet gebeld kan worden, en geven Inactieve SIM!
Nu heb ik Saturn weer gebeld en zeggen ze dat het Zaterdag weer zou moeten werken, je krijgt een nieuw nummer via sms, en vanaf dan zou het weer moeten werken, maar ik vind dat wel erg lang duren, en ze zeggen dat er iets tegen over staat (kleine korting ofzow)!
Hebben andere mensen dit ook, zo jah, ben je al geholpen, wat vind jij ervan, heb je (al) een compensatie gehad?
Grts Bram.
P.s ik hou jullie op de hoogte!
----------------------------------------------------------------------------------
{Update} 25-07-06 15:50
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Erg vervelend dat uw aansluiting nog steeds niet in werking is. Ik heb
uw e-mail doorgestuurd naar de telefonische Klantenservice met de vraag
of zij met u contact kunnen opnemen.
Tevens kunt u ook zelf met hen contact opnemen via het gratis nummer
0800-0560. Ik vertrouw erop dat uw aansluiting vandaag nog wordt
gerealiseerd.
Met vriendelijke groet,
Inez Litjens
Vodafone Customer Management - Services
Heb het nummer meteen gebeld, maar als je alle stappen volgt, kom je weer in het betaalde nummer, waar ze niks wisten!
----------------------------------------------------------------------------------
{Update} 25-07-06 17:01
Vodafone Rotterdam heeft me gebeld, met de mededeling dat alles morgen weer zou moeten werken, de technische dienst is er hard aan bezig!
----------------------------------------------------------------------------------