Scarlet: Zootje, arrogant, begin er niet aan !!!!!!!!
Geplaatst: 01 aug 2006 11:23
Ik zit al meer dan 4 maanden te wachten op een terugbetaling door Scarlet voor foutief berekende telefoongesprekken. Ik heb al diverse mailtjes en faxen aan Scarlet gestuurd maar krijg alleen maar excuses voor het ongemak en de vertraging maar geen geld terug.
Scarlet weet goed rekeningen te incasseren maar ze hebben geen idee hoe ze een bedrag terug moeten storten. Zegt veel over het niveau van de medewerkers van Scarlet en de afdeling boekhouding.
Advies aan alle Scarlet klanten: controleer zeer goed de rekeningen die je ontvangt. Bij mij werden voor binnenlandse gesprekken kosten berekend voor gesprekken naar de VS. Als je de rekening niet goed controleert betaal je deze kosten dus gewoon.
Bij Scarlet is het een arrogante zooi !!!! Laten hun klanten gewoon stikken en staan met een interessant gezicht op tv te melden dat ze er alles aan doen om klanten tevreden te stellen. NIET DUS.
Als u dus van plan mocht zijn om bij Scarlet klant te worden..kijk eerst maar eens verder. Scarlet is toch niet in klanten geinteresseerd !!!!
Scarlet weet goed rekeningen te incasseren maar ze hebben geen idee hoe ze een bedrag terug moeten storten. Zegt veel over het niveau van de medewerkers van Scarlet en de afdeling boekhouding.
Advies aan alle Scarlet klanten: controleer zeer goed de rekeningen die je ontvangt. Bij mij werden voor binnenlandse gesprekken kosten berekend voor gesprekken naar de VS. Als je de rekening niet goed controleert betaal je deze kosten dus gewoon.
Bij Scarlet is het een arrogante zooi !!!! Laten hun klanten gewoon stikken en staan met een interessant gezicht op tv te melden dat ze er alles aan doen om klanten tevreden te stellen. NIET DUS.
Als u dus van plan mocht zijn om bij Scarlet klant te worden..kijk eerst maar eens verder. Scarlet is toch niet in klanten geinteresseerd !!!!