Lidl totaal onbereikbaar, zeker met een mobiele telefoon.
Geplaatst: 01 aug 2006 14:31
Ik heb een weerstation gekocht bij de Lidl in Muiden.
Deze loopt op 1 AA batterij.
Deze batterij is binnen twee dagen leeg.
Dit weer station kost dus aan batterijen meer, dan het heeft gekost.
Ik terug naar de Lidl in Muiden, en deze geven mij een telefoonnummer van een service lijn (een 0800 nummer), ik was dus voor joker naar Muiden gereden.
Als ik probeer te bellen, dan krijg ik te horen dat het nummer voor gebruikers van een mobiele telefoon niet toegankelijk is (LEKKER MODERN LIDL!!!).
Terwijl ik alleen een mobiel nummer heb.
Dit was door de chef van Lidl in Muiden niet vermeld!!!
Als ik met moeite een 035 nummer van het hoofdkantoor van Lidl heb gevonden hoopte ik dat ik verder kwam.
Maar na het het bellen hiervan, krijg ik een bandje aan de lijn die mij verteld dat als ik ergens een probleem mee heb, dat ik dan het 0800 nummer moet bellen.
Ik schiet er dus niets mee op, behalve dan de ergernis.
Nu kost de klok maar 10 euro, maar onderhand kost de klok aan benzine (en ergernis) al veel meer.
Ik ben nu dus eigenlijk weer verplicht om weer naar Muiden te rijden, en het probleem daar voor te leggen, maar of dit lukt weet ik niet, en moet ik er nog wel meer benzine aan besteden?
Ik vind het absurd (zeker in de tijd waarin alles toegankelijk is met mobiele telefoons) dat de Lidl dit hanteert.
Ik denk dat ik er maar een adapter op aansluit, dan hoef ik dan niet meer naar de Lidl toe.
Lidl, jullie roemen met jullie service, maar jullie krijgen een dikke 0 (NUL)!!!
Deze loopt op 1 AA batterij.
Deze batterij is binnen twee dagen leeg.
Dit weer station kost dus aan batterijen meer, dan het heeft gekost.
Ik terug naar de Lidl in Muiden, en deze geven mij een telefoonnummer van een service lijn (een 0800 nummer), ik was dus voor joker naar Muiden gereden.
Als ik probeer te bellen, dan krijg ik te horen dat het nummer voor gebruikers van een mobiele telefoon niet toegankelijk is (LEKKER MODERN LIDL!!!).
Terwijl ik alleen een mobiel nummer heb.
Dit was door de chef van Lidl in Muiden niet vermeld!!!
Als ik met moeite een 035 nummer van het hoofdkantoor van Lidl heb gevonden hoopte ik dat ik verder kwam.
Maar na het het bellen hiervan, krijg ik een bandje aan de lijn die mij verteld dat als ik ergens een probleem mee heb, dat ik dan het 0800 nummer moet bellen.
Ik schiet er dus niets mee op, behalve dan de ergernis.
Nu kost de klok maar 10 euro, maar onderhand kost de klok aan benzine (en ergernis) al veel meer.
Ik ben nu dus eigenlijk weer verplicht om weer naar Muiden te rijden, en het probleem daar voor te leggen, maar of dit lukt weet ik niet, en moet ik er nog wel meer benzine aan besteden?
Ik vind het absurd (zeker in de tijd waarin alles toegankelijk is met mobiele telefoons) dat de Lidl dit hanteert.
Ik denk dat ik er maar een adapter op aansluit, dan hoef ik dan niet meer naar de Lidl toe.
Lidl, jullie roemen met jullie service, maar jullie krijgen een dikke 0 (NUL)!!!