Gewoon_ik
Geplaatst op: 01 Aug 2006 19:47 Onderwerp:
Loesje,
Wat maakt mij dat nou uit. Ze werken mee aan het concept, en zorgen er (samen met de consument) voor dat penose zoals jij steeds verder buiten spel komt te staan. Dát is het belangrijkste! .
Ik zal je een klein geheimpje verklappen, toen er bij ons in de buurt een paar hele grote keukenzaken kwamen zitten, hielden wij ons hart ook even vast. want tja deze zaken doken ondere iedere prijs door.
echter het tegendeel is waar. wij hebben het juist door hen drukker gekregen, het merendeel van de consument is gaat nog voor een persoonlijk op maat advies. Een keuken is nu eenmaal niet een schap product wat je zelf even simpel samenstelt. juist door advies, persoonlijkheid, kleinschaligheid en vakmanschap is ons bedrijf heel sterk geworden. Uiteraard is het belangrijk dat de prijs ook goed is. En doordat wij maar een klein bedrijf zijn en niet veel kosten daarom hebben kunnen wij zeer zeker een goeie prijs afgeven. 80 % van onze klanten komt door mond op mond reclame wat je niet krijgt als je prutswerk aflevert.
Door onze sterke positie in de markt kunnen wij tegen consumenten die ons niet bevallen en zich absoluut super irritant gedragen waaronder jij, dat ze moeten opsouten en dat we ze graag een route kaartje meegeven naar een keuken discounter, als ze maar snel ********. Jij bent beslist niet het ideaal beeld van een consument die je graag in je showroom hebt.
jouw soort moet zich niet voortplanten.
Daarom mag er van mij morgen wel zo'n grote keukenstore naast me komen zitten, het is daarom nog gemakkelijk om me te onderscheiden
Het brengt me alleen nog maar meer klanten