LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] online tickets bestellen

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
mwitvoet

online tickets bestellen

Ongelezen bericht door mwitvoet »

Al jarenlang een grote toolfan en ze ook al een aantal keren live gezien. Zoals voor het laatst in Dusseldorf. Tot mijn grote verassing hoorde ik dat Tool voor een concert terugkomt naar Ahoy Rotterdam. Ik het net op en kaartjes bestellen in totaal 2 stuks ter waarde van € 142,- inclusief verzendkosten.
Een aantal dagen later keurig netjes aangetekend bij mij op de deurmat.
Tot mijn grote verbazing lees ik op het kaartje van Ticketservice
(kaarten bestelt via onlineticketshop.nl) dat de orginele prijs nogal afwijkt. Nou kijk ik niet op een paar centen en ben ik best bereid een prijs te betalen om tool live te zien spelen, maar een verschil van maar liefst € 22.50 per kaartje vind ik toch wel aan de hoge kant. Als ik dit geweten had dan was ik op de fiets naar het postkantoor gereden en had ik daar de kaartjes gekocht.
Helaas kan ik aan de prijzen zoals die gehanteerd worden door onlineticketshop geen rechten ontlenen (wederverkoop).
Kortom ik vind het prima dat een aanbieder van concertkaartjes kosten in rekening brengt maar ik vind dit buiten alle proporties.
Ik ben benieuwd naar reacties

Gizmo©

Re: online tickets bestellen

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Concertkaartjes voor de grote namen zijn zowiezo tegenwoordig belachelijk duur. Ben daarom gestopt om veelvuldig een concert te bezoeken. Het moet wel leuk blijven. Wat dat betreft kan je toch beter kiezen voor de wat mindere goden en en naar een kleine zaal voor een leuk prijsje. O.a in de Boerderij in Zoetermeer kan je voor een redelijke prijs een gezellige avond hebben.

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Tsja het is vervelend maar zolang mensen bereid zijn deze prijzen te betalen zullen ze ook gevraagd worden. het is altijd beter om naar het postkantoor te gaan en de kaarten daar te kopen, maar je kiest er zelf voor om dat niet te doen en dan krijg je dus dit soort zaken.

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Of je koopt gewoon de dvd van het concert, kun je zo vaak kijken als je wilt, geen joeligerige fans om je heen en nog veel goedkoper ook! (en je ziet het veel beter!)

mechmichael

Ongelezen bericht door mechmichael »

In de Algemene Voorwaarden van de onlineticketshop staat het voglende vermeld:

Artikel 4. Prijzen

1. Bij de verkoop van tickets door Onlineticketshop is sprake van wederverkoop. De door Onlineticketshop gehanteerde prijzen wijken daarbij af van de eventueel op de tickets aangegeven prijzen, waaraan door koper geen rechten kunnen worden ontleend. In de door Onlineticketshop gehanteerde prijzen zijn alle kosten inbegrepen, met uitzondering van de verzendkosten.

Ze kunnen dus in principe vragen wat ze willen, zolang de koper akkoord gaat met de prijs zoals deze bij bestellen vermeld staat is er een rechtsgeldige overeenkomst. Tip voor de toekomst, surf even verder naar ticketservice, daar worden de reguliere prijzen gehanteerd.

p.s. ga ook heen, heb er onwijs veel zin in!!!

Gesloten