Scarlet One. DENK GOED NA VOORDAT JE ERIN TRAPT
Geplaatst: 01 aug 2006 21:52
Sinds mijn abonnement bij Scarlet niets anders dan problemen.
Wil graag mijn ei kwijt en van mensen hun mening horen. Het liefst een reactie van Scarlet maar dat zal wel een utopie zijn.
Sinds 22 december een scarlet aansluiting.
Eigenlijk geen problemen totdat de digitale televisie spullen kwamen.
Geen super bereik en dus alles binnen 8 dagen retour zolas in de voorwaarden staat. Internet werkte wel goed dus alles leek goed te gaan.
In januari eerste factuur: 2 x aansluitkosten (?) en digitale televisie gewoon berekend. We dachten nog, ach beginnend bedrijf daar gaat wel eens wat fout. Gebeld met de helpdesk, toen nog gratis !, en alles zou goed komen. Ja dat klopt. Na 6 brieven werd het in juni einedelijk gecrediteerd.
Nu heb ik voor mijn werk een kleine uitdaging.
Via de VOIP ( voice over ineternet protocol) bel je naar iedereen die je wilt maar moet ik ook inbellen naar de server van mijn werkgever. Bellen is gratis naar vaste nummer maar naar 06 internet inbel nummers rekend SCARLET € 0,50 terwijl het maar € 0.02 moet zijn.
Het leuke is dat ik pas in MEI een factuur kreeg over het inbellen van de maanden december tot en met mei a € 350,- Dat was even schrikken. Uiteindelijk naar 4 uur helpdesk en meerdere brieven en mails een credit gekregen.
Over die credit nota's was nog wat onduidelijk, ze hadden eerst zonder btw gecrediteerd en daarna weer met enzovoort. Kregen we plots een brief dat we nog ongeveer €10,- moesten betalen. We wisten niet waarom, gebeld en brief gestuurd, en ja hoor na 5 werkdagen een incasso op de mat. Wij 6 maanden wachten op een credit en dan zo behandeld worden? Zo gaat Scarlet dus met zijn klanten om.
Na nog wat klein gestechel heen en weer leek het weer goed te gaan.
Al wachten we nog steeds op een overzicht van de nota's en credits.
TOT
3 Weken geleden had scarlet een inbel storing. Kan gebeuren.
Duurde helaas 2 weken en ik moet elke dag inbellen. Niet echt grappig maar het kan. Storing verholpen en ik kan nog steeds niet inbellen via mij thuis.
Nu bellen collega's van mij, die bij andere isp (internet service provider) zitten hetzelfde nummer in en die hebben geen problemen. Lijkt me logisch dat het probleem bij scarlet ligt.
Via alle beprobeerde isp geprobeerd in te bellen, ja ik heb een aantal vrienden, en geen probleem. Alleen via Scarlet kan het niet en toch beweerd Scarlet dat het ligt aan Tiscali ( het nummer waarop ik inbel).
Mij zakt de moed in de schoenen.
We hebben gelukkig alle correspondentie met Scarlet bewaard en alle brieven aangetekend verstuurd.
Gisteren is de opzeggings brief eruit gegaan.
Morgen een brief naar de rechtsbijstand om hulp want van Scarlet hoef je niet te verlangen.
Coen Oudshoorn
Almere
Wil graag mijn ei kwijt en van mensen hun mening horen. Het liefst een reactie van Scarlet maar dat zal wel een utopie zijn.
Sinds 22 december een scarlet aansluiting.
Eigenlijk geen problemen totdat de digitale televisie spullen kwamen.
Geen super bereik en dus alles binnen 8 dagen retour zolas in de voorwaarden staat. Internet werkte wel goed dus alles leek goed te gaan.
In januari eerste factuur: 2 x aansluitkosten (?) en digitale televisie gewoon berekend. We dachten nog, ach beginnend bedrijf daar gaat wel eens wat fout. Gebeld met de helpdesk, toen nog gratis !, en alles zou goed komen. Ja dat klopt. Na 6 brieven werd het in juni einedelijk gecrediteerd.
Nu heb ik voor mijn werk een kleine uitdaging.
Via de VOIP ( voice over ineternet protocol) bel je naar iedereen die je wilt maar moet ik ook inbellen naar de server van mijn werkgever. Bellen is gratis naar vaste nummer maar naar 06 internet inbel nummers rekend SCARLET € 0,50 terwijl het maar € 0.02 moet zijn.
Het leuke is dat ik pas in MEI een factuur kreeg over het inbellen van de maanden december tot en met mei a € 350,- Dat was even schrikken. Uiteindelijk naar 4 uur helpdesk en meerdere brieven en mails een credit gekregen.
Over die credit nota's was nog wat onduidelijk, ze hadden eerst zonder btw gecrediteerd en daarna weer met enzovoort. Kregen we plots een brief dat we nog ongeveer €10,- moesten betalen. We wisten niet waarom, gebeld en brief gestuurd, en ja hoor na 5 werkdagen een incasso op de mat. Wij 6 maanden wachten op een credit en dan zo behandeld worden? Zo gaat Scarlet dus met zijn klanten om.
Na nog wat klein gestechel heen en weer leek het weer goed te gaan.
Al wachten we nog steeds op een overzicht van de nota's en credits.
TOT
3 Weken geleden had scarlet een inbel storing. Kan gebeuren.
Duurde helaas 2 weken en ik moet elke dag inbellen. Niet echt grappig maar het kan. Storing verholpen en ik kan nog steeds niet inbellen via mij thuis.
Nu bellen collega's van mij, die bij andere isp (internet service provider) zitten hetzelfde nummer in en die hebben geen problemen. Lijkt me logisch dat het probleem bij scarlet ligt.
Via alle beprobeerde isp geprobeerd in te bellen, ja ik heb een aantal vrienden, en geen probleem. Alleen via Scarlet kan het niet en toch beweerd Scarlet dat het ligt aan Tiscali ( het nummer waarop ik inbel).
Mij zakt de moed in de schoenen.
We hebben gelukkig alle correspondentie met Scarlet bewaard en alle brieven aangetekend verstuurd.
Gisteren is de opzeggings brief eruit gegaan.
Morgen een brief naar de rechtsbijstand om hulp want van Scarlet hoef je niet te verlangen.
Coen Oudshoorn
Almere