ESSENT-dubbele factuur
Geplaatst: 09 aug 2006 00:13
Op 23-06-2006 meldde ik een stroomstoring op het algemene telefoonnummer van Essent.Er zou een monteur komen en het vervangen van de hoofdzekering in mijn woning zou 52,12euro gaan kosten.Er kwam binnen drie kwartier een monteur en deze verving zonder iets te vragen de defecte zekering van 25A voor een hele zekering van 35A.Ook deze monteur verzekerde mij dat ik EEN factuur zou ontvangen voor 52,12euro.Ik kreeg inderdaad een factuur voor het vervangen van de hoofdveiligheid van mijn woning en heb deze ook voldaan.Tot mijn verbazing kreeg ik twee weken later een factuur op een andere naam voor het verzwaren van 25A naar 35A.
Ik heb hierover een klacht ingediend,waarop ik het antwoord kreeg dat het twee verschillende facturen waren en dat men verwachtte dat ik ook de tweede factuur zou betalen.Dat ga ik dus niet doen!
Hebben er nog meer mensen dergelijke ervaringen met Essent?
Na drie dagen bellen kreeg ik de persoon te pakken die mijn klacht had "behandelt".Hij zou alsnog uit gaan zoeken wat er is gebeurd.
Kortom hij had de klacht nooit bekeken!
Graag reactie
Ik heb hierover een klacht ingediend,waarop ik het antwoord kreeg dat het twee verschillende facturen waren en dat men verwachtte dat ik ook de tweede factuur zou betalen.Dat ga ik dus niet doen!
Hebben er nog meer mensen dergelijke ervaringen met Essent?
Na drie dagen bellen kreeg ik de persoon te pakken die mijn klacht had "behandelt".Hij zou alsnog uit gaan zoeken wat er is gebeurd.
Kortom hij had de klacht nooit bekeken!
Graag reactie