Kopie brief aan @home
Geplaatst: 10 aug 2006 13:22
10 augustes 2006,.
Al onze medewerkers zijn ingesprek , heeft u 4 uur geduld?
gedurende de 2 maand van mijn proef abonnement heb ik niet kunnen bellen,
totaal heb ik 20 uren gebeld met @home. voor dat het opgelost werd. het
geheel heeft weken geduurd en veel geld gekost (150 euro). pas toen mijn
proef periode was afgelopen kon ik
bellen, maar toen zat ik al aan een abonnement vast.
2,5,6,7,9,10 augustus lag achtereen volgens
de telefoon en internet van @Home er uit, soms een uur soms uren
niet alleen bij maar in mijn hele straat,
En als men vervolgens een brief stuurt om dat men niet kan bellen omdat de
telefoon van @home het niet doet krijgt men standaard brief terug waar in
staat dat men maar met de service lijn moet bellen? HOE MOET IK DAN
BELLEN???? WAARMEE.. probleem is meestal dat de telefoon het niet doet,
noodgedwongen heb ik deze week weer voor 40 euro prepaid moeten verbellen
omdat mijn vaste lijn het niet deed.
ik word schijtziek van jullie geouwehoer om maar eens stevige taal te
gebruiken , de service lijn in
onbereikbaar, en wachttijden van 4 uur zijn geen uitzondering
Misschien is er een mogelijkheid om wat meer personeel in dienst te nemen!
ALS IK mail word er niet op gereageerd, en
op dit moment heb nog een bedrag van 100 euro
openstaan maar mijn schade is wel het dubbele, het openstaande bedrag is
inclusief het telefoon abonnement maar ik heb zowat nog geen dag kunnen
bellen, dus ik betaal wederom niet en verzoek u het bedrag te schrapen
inplaats van het open te laten staan.
nu heb ik een schade vergoeding toegezegd gekregen maar dan moet ik bewijzen
sturen van de kosten??...Ja die is leuk...denk u dat er uit mijn mobile
telefoon een kassabon komt als ik ophang.. een beetje bedrijf doet niet
moeilijk daarover, De feiten liggen er , u kunt heel goed zelf zien dat ik
20 uur met de service lijn gebeld heb, ook heb ik bijna 100 mailtjes
verstuurt en 3 brieven gepost, ook weet u wel dat er voortdurend storingen
zijn, zo ga je niet met klanten om,
ik betaal voor diensten die ik vervolgens niet krijg, en als ik weiger te
betalen dan is er in eens wel vlotte communicatie mogelijk. ik heb @home
gekozen om kosten te besparen maar achteraf
heeft het me klauwen met geld gekost en een hoop ergernis, tevens laat de
vriendelijkheid van het telefonisch personeel behoorlijk te wensen over,
laatst toen ik wederom met de service lijn belde hing ik 4 uur te wachten en
toen eindelijk aan de beurt was en ik wakker schrok werd de verbinding
verbroken , dat koste ons een compleet nieuw service. (mogelijk dat de lijn
daarom ook service lijn heet)
Ik ben dus niet van deze behandeling gediend, Ik wil kwijtschelding van de
lopende kosten, en rehabilitatie een excuus en uitleg lijkt me wel op zijn
plaats.
w van der woude
Al onze medewerkers zijn ingesprek , heeft u 4 uur geduld?
gedurende de 2 maand van mijn proef abonnement heb ik niet kunnen bellen,
totaal heb ik 20 uren gebeld met @home. voor dat het opgelost werd. het
geheel heeft weken geduurd en veel geld gekost (150 euro). pas toen mijn
proef periode was afgelopen kon ik
bellen, maar toen zat ik al aan een abonnement vast.
2,5,6,7,9,10 augustus lag achtereen volgens
de telefoon en internet van @Home er uit, soms een uur soms uren
niet alleen bij maar in mijn hele straat,
En als men vervolgens een brief stuurt om dat men niet kan bellen omdat de
telefoon van @home het niet doet krijgt men standaard brief terug waar in
staat dat men maar met de service lijn moet bellen? HOE MOET IK DAN
BELLEN???? WAARMEE.. probleem is meestal dat de telefoon het niet doet,
noodgedwongen heb ik deze week weer voor 40 euro prepaid moeten verbellen
omdat mijn vaste lijn het niet deed.
ik word schijtziek van jullie geouwehoer om maar eens stevige taal te
gebruiken , de service lijn in
onbereikbaar, en wachttijden van 4 uur zijn geen uitzondering
Misschien is er een mogelijkheid om wat meer personeel in dienst te nemen!
ALS IK mail word er niet op gereageerd, en
op dit moment heb nog een bedrag van 100 euro
openstaan maar mijn schade is wel het dubbele, het openstaande bedrag is
inclusief het telefoon abonnement maar ik heb zowat nog geen dag kunnen
bellen, dus ik betaal wederom niet en verzoek u het bedrag te schrapen
inplaats van het open te laten staan.
nu heb ik een schade vergoeding toegezegd gekregen maar dan moet ik bewijzen
sturen van de kosten??...Ja die is leuk...denk u dat er uit mijn mobile
telefoon een kassabon komt als ik ophang.. een beetje bedrijf doet niet
moeilijk daarover, De feiten liggen er , u kunt heel goed zelf zien dat ik
20 uur met de service lijn gebeld heb, ook heb ik bijna 100 mailtjes
verstuurt en 3 brieven gepost, ook weet u wel dat er voortdurend storingen
zijn, zo ga je niet met klanten om,
ik betaal voor diensten die ik vervolgens niet krijg, en als ik weiger te
betalen dan is er in eens wel vlotte communicatie mogelijk. ik heb @home
gekozen om kosten te besparen maar achteraf
heeft het me klauwen met geld gekost en een hoop ergernis, tevens laat de
vriendelijkheid van het telefonisch personeel behoorlijk te wensen over,
laatst toen ik wederom met de service lijn belde hing ik 4 uur te wachten en
toen eindelijk aan de beurt was en ik wakker schrok werd de verbinding
verbroken , dat koste ons een compleet nieuw service. (mogelijk dat de lijn
daarom ook service lijn heet)
Ik ben dus niet van deze behandeling gediend, Ik wil kwijtschelding van de
lopende kosten, en rehabilitatie een excuus en uitleg lijkt me wel op zijn
plaats.
w van der woude