Pagina 1 van 1

Niet klantvriendelijk

Geplaatst: 13 aug 2006 12:51
door Paaseiland
Bol.com is inderdaad snel, maar ik vind ze niet klantvriendelijk m.b.t. het beleid retourneren / omruilen.
Ik had een vraag gesteld over hoe het mogelijk is dat van de 7 dvd-discs uit 1 boxset, er een aantal een storing hadden en of ik de box kon omruilen.
Omdat het geopend is, mag het niet worden geretourneerd (ik wilde het overigens omruilen). Zo staat het inderdaad in de voorwaarden.
Maar soms kan er sprake zijn van een productiefout en dat zie je niet aan de buitenkant. Bij Free Record, Kruidvat, V&D mag je het wel omruilen. Dit is dus klantvriendelijk.

Re: Niet klantvriendelijk

Geplaatst: 13 aug 2006 15:15
door karr-2
Dan moet je dus daar gaan kopen en niet bij Bol.com. Voila, weer een probleem opgelost.

Re: Niet klantvriendelijk

Geplaatst: 13 aug 2006 15:45
door Paaseiland
Dat ben ik ook van plan. Maar je kunt je mening pas vormen als je een ervaring hebt op gedaan. Aan jouw opmerking heeft niemand wat. Voila!

Re: Niet klantvriendelijk

Geplaatst: 13 aug 2006 16:32
door karr-2
Tsja die heb ik vaker gehoord. Ik ben al jaren vaste klant bij Bol.com, heb er nooit geen problemen mee gehad. Dingen terug gestuurd etc was geen enkel probleem.

Re: Niet klantvriendelijk

Geplaatst: 13 aug 2006 17:40
door Toolboy
Is weer een lekker kort door de bocht antwoord karr-2.


Als u kunt aantonen dat er iets mis is met de dvd`s kunt u deze gewoon omruilen geopend of niet.

Re: Niet klantvriendelijk

Geplaatst: 13 aug 2006 19:41
door karr-2
Is weer een lekker kort door de bocht antwoord karr-2.
Waarom is mijn antwoord kort door de bocht, maar geef jij exact hetzelfde antwoord in een andere formulering en is het dan ineens wel goed?

Of is het gewoon omdat je iets tegen me hebt en altijd wat op me aan te merken moet hebben.

Re: Niet klantvriendelijk

Geplaatst: 13 aug 2006 21:37
door Toolboy
Hey karr-2

Je geeft zelf al het antwoord.(andere formulering)
En ik heb helemaal niets tegen je