Pagina 1 van 1

dier en polis

Geplaatst: 13 aug 2006 14:59
door sandra123
Wie heeft er ook nare ervaringen met dier en polis?
Onze poes bleek blaasontsteking te hebben, dus naar de dierenarts.
Declaratiepapieren mee, netjes ingevuld en opgestuurd.
Tot mijn grote verbazing, kreeg ik de envelop met papieren ongeopend retour. Heb het adres opgezocht op internet, blijkt de postcode niet te bestaan.
Heb inmiddels al verschilende keren gebeld, maar nooit is er iemand aanwezig.
Wie herkent dit.
Met vriendelijke groet S. naaktgeboren

Re: dier en polis

Geplaatst: 13 aug 2006 15:12
door Wubo
op: http://www.dierenpolis.nl/

Dier en Polis
Postbus 686
6800 AR Arnhem
0900-3444 444

hier staat ook nog het een en ander over dier en polis:
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_q ... &cat=25474

Daar dus dit adres gevonden:
Dier en Polis BV
Ijsselburcht 3
6825 BS
Arnhem

Re: dier en polis

Geplaatst: 13 aug 2006 15:25
door sandra123
Ja die adressen had ik ook al gevonden, maar het vreemde van alles is dat er op de polissen iets anders staat.

Re: dier en polis

Geplaatst: 14 jan 2007 19:50
door pipne
Heeft er iemand zijn hond/kat bij deze maatschappij verzekerd? Ben je tevreden?

Ik heb vernomen dat deze maatschappij in 2006 is verhuist (of overgenomen door een ander), dat kan natuurlijk een oorzaak zijn van de retour gestuurde declaratieformulieren.

Re: dier en polis

Geplaatst: 16 jan 2007 16:43
door sandra123
Ik heb je bericht net gelezen, en ze zijn inderdaad verhuisd.
Je vroeg of ik tevreden ben over dier en polis, dat is dus niet het geval.
Ze vergoeden heel weinig, en heb dus tot nu toe niks vergoed gekregen.
Helaas kunnen wij de verzekering niet opzeggen, want we zitten er aan vast.

S. naaktgeboren de Reus

Re: dier en polis

Geplaatst: 28 feb 2007 15:23
door Yvonne van der Meulen
Ik zit net jullie reacties te lezen en zet mij maar bij het rijtje ontevreden klanten. Wij hebben sinds 1,5 jaar een labrador, waarvoor wij direct een verzekering bij Dier en Polis hebben afgesloten. In 2006 werd het dier heel erg ziek en hebben we de notas ingestuurd. Medio februari 2007 was het berichte dat we niets vergoed kregen omdat de nota's niet binnen 6 weken na consultdatum waren ingediend. Aan de ene kant misschien stom dat we daar zelf niet beter op hebben gelet, maar aan de andere kant is dit vooraf nooit duidelijk gemaakt. Heb nota bene eind 2006 nog gebeld om zo'n declaratieformulier en ook toen is niets gezegd. Heb geprobeerd contact te krijgen. Servicenummer (0900-3444444) is echter niet in gebruik, vast telefoonnummer in Arnhem wordt niet opgenomen en de site is uit de lucht. Zeer merkwaardig allemaal. Bottom-line is echter dat ik echt het nut niet zie van een termijn van 6 weken. De nota komt vaak pas enkele weken na het consult. Vervolgens moet het orgineel, vergezeld met het betalingsbewijs mee met het declaratieformulier waar de direnarts ook weer op moet tekenen. Dat krijg je dus echt niet binnen 6 weken voor elkaar. Bovendien vraag ik me echt af welk belang zo'n bepaling dient voor een verzekeringsmaatschappij.
Kunnen we hier niet met meer mensen een zaak van maken?

Re: dier en polis

Geplaatst: 28 feb 2007 15:51
door saco
Zoek maar eens op dier en polis binnen dit forum. Er zijn meer klachten...

Re: dier en polis

Geplaatst: 08 mar 2007 16:47
door sandra123
Helaas is mijn vermoeden bevestigd, Dier en polis is failliet verklaart.
Heb dit vernomen via de website van: www.rechtspraak.nl.
Onder Insolventies.
Ze zijn per 19-02-2007 failliet verklaart.
Voor meer informatie kunnen de gedupeerden contact opnemen met de curator mr M.W. Riezebosch Tel:0318-687878

Re: dier en polis

Geplaatst: 14 mar 2007 20:18
door Harlekijn dog
Ook wij hebben slechte ervaringen met Dier en Polis. Wij hadden een duitse dog gekocht en wilden haar ook verzekeren. Omdat de aanschaf enz toch veel geld kostte hebben we ervoor gekozen de premie in 1x te betalen en dan was ze (de hond) levenslang verzekerd. Dit hebben we gedaan waren we er in 1x van af.. (anders moet je 36 maanden ofzo een klein bedrag betalen) we hebben meer dan 500 euro betaald.. Toen kreeg onze pup een dodelijk ongeluk (auto), nog geen 7,5 maanden oud was ze, helemaal kapot was ik er van en ik belde de verzekering. We waren nog geen 3 maanden verzekerd, omdat er een aantal wachtmaanden waren alvorens je kon declareren. We dachten wel een deel van het betaalde geld terug te krijgen, immers we waren maar 3 maanden verzekerd geweest. Nee betaald is betaald en we kregen geen cent terug van de 500 euro!! Dus als ik per maand had betaald had ik maar 5 maanden hoeven betalen en was de polis wegens overlijden van de hond stopgezet. Hier ben ik zooooo laaannnng kwaad over geweest. Het was al zo erg om de hond te verliezen en dan gewoon ijskoud, nee wij restitueren geen geld. Heel vaak heb ik gebeld en geschreven met dier en polis, een voorstel gedaan, om met bijbetaling van een klein bedrag onze "nieuwe pup" de verzekering over zou kunnen nemen, maar geen reactie. Totdat ik onze "nieuwe hond" eindelijk na een jaar bij dier en zorg had verzekerd en ik nog eens belde om te zeuren over mijn geld terug, toen zeiden ze dat ze me een brief hadden gestuurd met het voorheen genoemde (zelf voorgestelde) voorstel en dat we niet hadden gereageerd. Deze brief hebben wij nooit ontvangen, anders waren we wel op het voorstel ingegaan.daar was ik ook zooo boos over, zo onrechtvaardig, dussss wij zijn ook helemaal klaar met Dier en Polis... keiharde zakenmensen...en leugenaars