LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eerste hulp bij wasongelukken grote onzin
Eerste hulp bij wasongelukken grote onzin
Ik had een verkleurde was, dus ik zocht een oplossing
Bij de drogist verkocht met dit
Gebruikt
Resultaat: geen
Dus gewoon bijna € 5 weg (lees fl 11,00)
NIET KOPEN DUS
de enige die hier beter van wordt is Dylon....
Bij de drogist verkocht met dit
Gebruikt
Resultaat: geen
Dus gewoon bijna € 5 weg (lees fl 11,00)
NIET KOPEN DUS
de enige die hier beter van wordt is Dylon....
-
Re: Eerste hulp bij wasongelukken grote onzin
sorry maar ik begrijp hier helemaal niks van, wat heb je gekocht en hielp niet? Heb je de gebruiksaanwijzing wel goed gelezen en opgevolgd?
Ja ik had witte kleding daarbij was per ongeluk een kleurtje gekomen dus alles was gekleurd
Uiteraard goed gelezen, er staat op de verpakking NIET dat het niet kan voor bepaalde stoffen oid.
Zelfs wit katoen wat gewassen kan worden op 60 graden komt er onveranderd uit.
Rotzooi dus
behalve de kosten ook nog eens een loze belofte
Uiteraard goed gelezen, er staat op de verpakking NIET dat het niet kan voor bepaalde stoffen oid.
Zelfs wit katoen wat gewassen kan worden op 60 graden komt er onveranderd uit.
Rotzooi dus
behalve de kosten ook nog eens een loze belofte
Tot hier begrijp ik het.Ja ik had witte kleding daarbij was per ongeluk een kleurtje gekomen dus alles was gekleurd
Hier raak ik de weg kwijt wat kan wel/niet voor bepaalde stoffen.Uiteraard goed gelezen, er staat op de verpakking NIET dat het niet kan voor bepaalde stoffen oid.
Wees eens wat duidelijker over wat het gaat, en btw. Fl11,00 kan je niet meer mee betalen, is geweest komt niet weer.
Het lijkt me duidelijk
Als er op de verpakking zou staan 'niet voor polyester' of probeer eerst op een stukje
of alleen bruikbaar als op 90 graden gewassen kan worden, dan kun je nog denken, misschien werkt dit niet altijd
Dit alles staat er niet op
Zelfs op katoen (het makkelijkste om kleur te verwijderen) en heet gewassen werkt het NIET
Als er op de verpakking zou staan 'niet voor polyester' of probeer eerst op een stukje
of alleen bruikbaar als op 90 graden gewassen kan worden, dan kun je nog denken, misschien werkt dit niet altijd
Dit alles staat er niet op
Zelfs op katoen (het makkelijkste om kleur te verwijderen) en heet gewassen werkt het NIET
Oh oke een stuk duidelijker als je dit ook even zo het geformuleerd in je startpost was het een stuk duidelijker geweest.
Dan begrijp ik je volkomen je zou naar de winkel kunnen gaan waar het gekocht is.
Je koopt een product waarvan je redelijkerwijs mag verwachten dat het werkt.
Je hebt de gebruiksaanwijzing gevolgd en het werkt niet, dan zou je restitutie mogen eisen, van de winkel c.q. de fabrikant.
Zou het geen mogelijk zijn om met de was een beetje bleek mee te laten draaien.
Het is toch witte kleding, anders zou je het waarschijnlijk toch opnieuw moeten verven.
Dan begrijp ik je volkomen je zou naar de winkel kunnen gaan waar het gekocht is.
Je koopt een product waarvan je redelijkerwijs mag verwachten dat het werkt.
Je hebt de gebruiksaanwijzing gevolgd en het werkt niet, dan zou je restitutie mogen eisen, van de winkel c.q. de fabrikant.
Zou het geen mogelijk zijn om met de was een beetje bleek mee te laten draaien.
Het is toch witte kleding, anders zou je het waarschijnlijk toch opnieuw moeten verven.
winkel = kruidvat : we kunnen de fabrikant bellen, dit kunt u ook zelf doen.
Okay
Gedaan, opgestuurd en resultaat van hun daden is betreurenswaardig. Kleding is niet van 100% katoen, sommige wel andere niet en de polyester kleding mag niet in de bleek.
Het katoen wel maar ik ga er niet verder mee knoeien
Achteraf gezien, dom, ik had Kruidvat het spul moeten laten opsturen had mij 2 x € 8 uitgespaard...... Niet aan gedacht en ik vreesde dat de kleding kwijt zou raken
brrrr
Okay
Gedaan, opgestuurd en resultaat van hun daden is betreurenswaardig. Kleding is niet van 100% katoen, sommige wel andere niet en de polyester kleding mag niet in de bleek.
Het katoen wel maar ik ga er niet verder mee knoeien
Achteraf gezien, dom, ik had Kruidvat het spul moeten laten opsturen had mij 2 x € 8 uitgespaard...... Niet aan gedacht en ik vreesde dat de kleding kwijt zou raken
brrrr
EHBO werkte bij mijn verkleurde was ook niet.
Heb er dan wel geen 5 euro voor betaald maar iets van 3,-- nog iets.
Normaal ga ik altijd met produkten terug maar weet zo langzamerhand dat je zelf contact met de farbrikant moet opnemen als consument.
Jaren terug heb ik ook 's EHBO gebruikt,het werkte toen wel!!!
Produkt veranderd???
Heb er dan wel geen 5 euro voor betaald maar iets van 3,-- nog iets.
Normaal ga ik altijd met produkten terug maar weet zo langzamerhand dat je zelf contact met de farbrikant moet opnemen als consument.
Jaren terug heb ik ook 's EHBO gebruikt,het werkte toen wel!!!
Produkt veranderd???
Sinds de ziektekosten zo gestegen zijn en er
ook bezuinigingen zijn werkt dat ook door bij
de EHBO.Je krijgt tegenwoordig ook verkleurde
mitella's
ook bezuinigingen zijn werkt dat ook door bij
de EHBO.Je krijgt tegenwoordig ook verkleurde
mitella's
Ja, maar u heeft ook helemaal het verkeerde product gekocht. U moet Vanish gebruiken, want die krijgt zelfs Jodium uit de witte kleren
Gewoon goed opletten bij de kleur van de was. Scheelt ook VEEL geld.