wat is service bij upc
Geplaatst: 18 aug 2006 13:34
Al enige maanden geeft de verbinding van ons internet problemen. tijden het internetten valt de verbinding spontaan uit.
klachten kunnen via de site, allerlei info invullen, druk op de knop versturen en dan komt het... ivm problemen kan de boodschap niet worden ontvangen.
jammer, je mag wel bellen voor 10 cent per minuut. dus maar gebeld en ja hoor een menu om ons (de klant) beter van dienst te kunnen zijn. via een enorm handige menustruktuur zit je lang te luisteren en de keuzes in te voeren.
en ja hoor, na 10 minuten of langer komt de boodschap, keuze 4 voor klachten en dan de boodschap dat het heel druk is en je beter op een ander moment kan terugbellen.
na vele malen proberen toch maar blijven wachten en ja hoor, iemand die de klacht aanhoort, wat info nakijkt en dan een afspraak maakt voor het bezoek van een monteur.
monteur komt enige dagen later, zet een vergeten (door upc) blokje tussen de splitter en de inkomende kabel en konstateert dat de splitter kapot is (ook i.s.m. upc). daaran hosanna, geweldige tv ontvangst en perfect internet - tevreden klant
volgende ochtend - geen internet, weer bellen, 20 minuten later een dame aan de lijn die weer nakijkt, mij het moden rechtstreeks laat aansluiten, weer meet, het werkt dus weer. de splitter is kapot en ik stuur een nieuwe op. deze is al 3 dagen onderweg.!!!!!
dus of tv of internet, gelijktijdig gaat jammer genoeg niet meer.
Tijdens de telefoongesprekken heb ik ook al opgezegd, ze sturen dan een doos op om het modem terug te sturen, daarna wordt het abo opgezegd. de doos is al weken onderweg!!!!!!
een email sturen is niet mogelijk, dan komt een boodschap dat je maar moet bellen. niet zo best voor een internet provider.
ik heb daarnet wel een super snelle verbinding besteld, dit gaat dan wel perfect, heb hem via email weer afgezegd met de klacht erbij. mocht er een reaktie komen dan zal ik dit melden.
kortom, het is knudde, ik heb ondertussen adsl besteld, niet van upc dus moet beter zijn
klachten kunnen via de site, allerlei info invullen, druk op de knop versturen en dan komt het... ivm problemen kan de boodschap niet worden ontvangen.
jammer, je mag wel bellen voor 10 cent per minuut. dus maar gebeld en ja hoor een menu om ons (de klant) beter van dienst te kunnen zijn. via een enorm handige menustruktuur zit je lang te luisteren en de keuzes in te voeren.
en ja hoor, na 10 minuten of langer komt de boodschap, keuze 4 voor klachten en dan de boodschap dat het heel druk is en je beter op een ander moment kan terugbellen.
na vele malen proberen toch maar blijven wachten en ja hoor, iemand die de klacht aanhoort, wat info nakijkt en dan een afspraak maakt voor het bezoek van een monteur.
monteur komt enige dagen later, zet een vergeten (door upc) blokje tussen de splitter en de inkomende kabel en konstateert dat de splitter kapot is (ook i.s.m. upc). daaran hosanna, geweldige tv ontvangst en perfect internet - tevreden klant
volgende ochtend - geen internet, weer bellen, 20 minuten later een dame aan de lijn die weer nakijkt, mij het moden rechtstreeks laat aansluiten, weer meet, het werkt dus weer. de splitter is kapot en ik stuur een nieuwe op. deze is al 3 dagen onderweg.!!!!!
dus of tv of internet, gelijktijdig gaat jammer genoeg niet meer.
Tijdens de telefoongesprekken heb ik ook al opgezegd, ze sturen dan een doos op om het modem terug te sturen, daarna wordt het abo opgezegd. de doos is al weken onderweg!!!!!!
een email sturen is niet mogelijk, dan komt een boodschap dat je maar moet bellen. niet zo best voor een internet provider.
ik heb daarnet wel een super snelle verbinding besteld, dit gaat dan wel perfect, heb hem via email weer afgezegd met de klacht erbij. mocht er een reaktie komen dan zal ik dit melden.
kortom, het is knudde, ik heb ondertussen adsl besteld, niet van upc dus moet beter zijn