Pagina 1 van 3
senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 23 feb 2003 21:35
door J.Vosseberg
Mijn senseo koffiezetapparaat werkt niet meer naar behoren.
De koffie smaakt erg waterig.
Ook blijkt nu dat in mijn familie/kennissenkring bezitters
van een soortgelijk apparaat door velen het apparaat niet meer gebruikt wordt wegens tegenvallende kwaliteit.
Philips klantenservice adviseert mij het apparaat op te sturen,echter alleen met de originele aankoopbon.
Helaas is die niet meer in mijn bezit.
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 11 mar 2003 22:19
door Job Verhagen
Philips repareert die dingen allemaal als er iets aan mankeert.
Je kunt hem bij een winkel van expert bijvoorbeeld inleveren. Die sturen hem op, ook al heb je geen bon en philips zal hem kosteloos repareren, althans, zo is het mij vergaan, ik had ook geen bon.
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 17 mar 2003 22:47
door F. Mastenbroek
Ik heb van kennissen begrepen, dat de sluiting van de kop vrij snel uitslijt, en dat daardoor het water niet via de pads, maar via de zijkant doorsijpelt, waardoor dus inderdaad de kwaliteit minder is/wordt. Dit schijnt bij de nieuwe modellen verholpen te zijn, maar voor de oude modellen is er niet echt een oplossing
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 20 mar 2003 11:08
door linda
Ook ik heb een senseo uit de eerste lichting en ook mijn koffie is vaak waterig en er zit ook geen schuim op!
soms lekt ie uit de zijkanten.als ik zo'n zakje van 18 pads ga gebruiken gaan er minstens 5 niet goed dure liefhebberij!!
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 30 mar 2003 00:16
door speedy
Die ervaring heb ik ook met die pads,ik kan ook regelmatig een paar weggooien,koop nu het AH merk en daar heb ik betere ervaring mee,ga die van Aldi ook eens uitproberen.
En ook mijn koffiezetapparaat eerste lichting heb ik weg kunnen gooien,omdat het water langs de zijkanten doorsijpelt,en niet door de pads,zodat het niet meer te drinken was.
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 01 apr 2003 11:28
door Jan
MEnsen mensen, hebben jullie Philips al gebeld? Gewoon even doen want die sturen je nieuwe ringen op en klaar is klara. Geen last meer. Zuch, begin eerst eens bij de fabrikant in plaats van meteen zielig zeuren.
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 08 mei 2003 14:56
door Ric
Dat is leuk. Vraag een ring aan. Stel er zit zo'n ring in maar het probleem is niet verholpen?
Want deze ring is tegen het lekken naar buiten en niet voor het waterig worden van de koffie.
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 13 okt 2003 22:39
door Gast
IEDEREEN KAN ZIJN NIET NAAR BEHOREN FUNCTIONERENDE SENSEO GRATIS OPSTUREN OOK ZONDER AANKOOPBON
KIJK EEN OP DE WEBSITE
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 13 okt 2003 22:48
door Gast
welke website dan?
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 16 okt 2003 16:33
door ikke2
Wat dachte je van
www.philips.nl??
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 17 okt 2003 00:14
door morticia
ik heb hetzelfde gehad, ik bracht hem terug naar de winkel, en daar zetten ze mijn een nieuw ringetje erin. ik kon erop wachten , en HET KOSTTE ME NIKS, want alles werd door phillips vergoed !
Echt een supergoede service !!!
Complimentje !!!
ilse
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 20 okt 2003 21:00
ik heb al 3 jaar de oude uitvoering van de senseo er hij werkt prima[/b]
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 23 okt 2003 13:22
door momo
ik heb ook de allereerste senseo, en ben er erg gelukkig mee, waterige koffie ligt niet alleen aan de ring,maar misschien is het ook een idee om hem net als een gewoon koffiezetapparaat , hem af en toe even door te spoelen met huishoudazijn, dat kan de helft al schelen, dit heb ik nl ook gedaan en het scheelt echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 23 okt 2003 15:54
door IngeB
Geen lekkerder koffie dan Senseo! Ik heb het eerste apparaat en werkt nog steeds naar behoren. Wel af en toe even ontkalken, dan gaat 'ie weer lekker lang mee!
Wel probeer ik zo nu en dan koffiepads van andere aanbieders, die zijn goedkoper!
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 03 jan 2004 16:22
door culletje
Inderdaad een nieuwe ring en er sijpelt geen water meer naar buiten.
Een telefoontje naar philips en probleem was opgelost!
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 08 jan 2004 14:35
door Gast
Er worden dus geen ringen meer opgestuurd door de Philips
,die moet je kopen bij de Handyman
Fijn, die winkel zit 1 uur rijden bij ons vandaan!
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 08 jan 2004 14:47
door Gast
Tja, dat is nu eenmaal het nadeel van op het platteland wonen: dat de winkels ver weg zijn.
Het hoort erbij, je betaalt een prijs voor prettig wonen. Maar niet klagen.
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 08 jan 2004 20:46
door miraltje
Er worden dus geen ringen meer opgestuurd door de Philips
dat komt omdat er mensen waren die de ringen verkeerd monteerden.
toen hier diverse klachten over kwamen is men hier mee gestopt.
het apparaat moet nu opstuurt worden ter reparatie.
bij grote elektronica keetens schijnt het nog wel eens lang te duren
onder het mom lage prijs , slechte service
bij de kleine elektronica zaken en die een eigen servicedienst hebben
kun je vaak wachten op de reparatie.
heb je het apparaat er ook gekocht dan is dit gratis.
dit is logisch want het apparaat bij zo'n zaak is vaak zo 10€ duurder dan bij een mediamarkt.
en wil je dit toch gratis gaan dan maar naar de mediamarkt.
wilt u hem niet opsturen naar philips omdat u er anders lang zonder zit,
ja dan kun je inderdaad naar de handyman gaan om een revisie setje te kopen.
de keus is aan u , opsturen = gratis reparatie of naar de handyman gaan en zelf de senseo repareren wat dan geld kost.
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 09 jan 2004 15:34
door vanrooij
Mijn Senseo heeft ook niks anders dan problemen. De klep gaat niet meer open. Wacht nu al twee weken totdat dat pokkeding terugkomt van Expert.
Re: senseo koffiezetapparaat
Geplaatst: 18 jan 2004 13:01
door cocacolafan
Gewoon naar Philips op getsuurd zonder aankoop bon en gratis een nieuwe ontvangen!!!!! binnen twee weken. Via winkel duurd het langer